ברכות ואיחולים

רעיונות שווים למתנות למסיבת רווקות

רעיונות שווים למתנות למסיבת רווקות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מסיבת רווקות היא הזמן לפרגן לכלה לעתיד במתנות שהיא תשמח לקבל לקראת ירח הדבש או כנקודת זינוק לחיי הנישואים.
במהלך המסיבה רבות מציגות את המתנות שהביאו לכלה במעין טקס מדליק בו חושפים את תכולת האריזה ואפשר כמובן גם להעניק מתנות אינטימיות בדרך אישית יותר.
אם את מחפשת מתנה שהכלה תאהב למסיבת הרווקות אליה הוזמנת או שאת אפילו המארגנת שלה, יש לנו מספר הצעות של מתנות למסיבת רווקות, שכל כלה לעתיד תאהב ותהנה לקבל. מפינוקים לעצמה דרך הלבשה מלאת תשוקה ועד שוברים להרפתקאות חדשות.

זמן איכות בלי הבעל

אז נכון שהם עומדים לעשות הרבה דברים ביחד בתור זוג טרי, אבל אין כמו לפנק את הכלה לעתיד בתכשירי טיפוח וגודיס שיהיו רק בשבילה.
נרות ארומאטיים לאמבטיה, פילינג גרגרים לחידוש העור, קרמים מלטפים ובשמים ריחניים ארומאטיים, אפשר להשקיע בתכשירי טיפוח אורגניים ובמארזים ייחודיים בקונספט מסוים כמו שכל המוצרים יהיו בריח לבנדר או על בסיס חמאת שיאה או מארז שמיועד רק לזמן איכות באמבטיה.

בשיק רומנטי

אאוטפיט יכול להיות מתנה נהדרת לכל אחת כאשר אפשר לרכוש שובר למותג הלבשה או הנעלה שהיא אוהבת, סט של אביזרים, ייעוץ על ידי סטייליסטית וכמובן, לנז'רי מדליקים בטוויסט אחר עשויים מחומרים איכותיים עמו סאטן או תחרה בעיצוב מדליק, חצוף ושובב עם נגיעה מעניינת כולל אביזרים משלימים, תחפושות סקסיות וכדומה.

לזהור למרחקים בחיי הנישואים

יופי של מתנה היא מארז איפור שכולל את סוגי האיפור המתאימים ביותר. אפשר להתייעץ מבעוד מועד עם יועצי איפור בהתבסס על תמונה או סרטון של הכלה על מנת להגיע מצוידות למסיבה כבר עם תכשירי האיפור המתאימים לה ביותר מבחינת גוונים או להביא עמכם מאפר או מאפרת שגם יאפרו אותה בתור מתנה שהיא תדע את כל הטריקים והסודות שיהפכו את הלוק שלה לבלתי נשכח.

טביעת חותם אישית

מה דעתכן להעניק לרווקה שחוגגת את סוף עידן הרווקות מתנה פרסונאלית בהתאמה אישית שנוצרה ועוצבה במיוחד עבורה? כמו למשל, תכשיט עם תליון הנושא את השם שלה, תיק מדליק עם תפרים של שמה או מוטו אישי כמו ציטוט או משפט העצמה, שמלה שנתפרה לפי מידותיה או אפילו לקחת כתב יד שלה לדוגמא ולתת לגרפולוגית לנתח את האישיות שלה ולהעניק לה ספר אישי המסכם את מה שהיא כתבה אודותיה. אופציות נוספות שירגשו ויפתיעו אותה בטביעת חותם אישית הם דיוקן מאויר שלה או ספר שנכתב על חייה, קומיקס בו היא גיבורת העל ועוד.

ערכת הישרדות לכלה

אם מתחשק לכן ללכת על מתנה באוריינטציה משעשעת, יתכן שתרצו לגבש מעין ערכת הישרדות לכלה לעתיד. ספר שהוא מדריך לחיי נישואין עם טיפים לזוגיות מוצלחת, שובר לזמן איכות עם עצמה במקום שיעשה לה טוב, אם היא חובבת משקאות ואלכוהול אפשר להעניק לה בקבוק של יין או משקה אהוב וכוסות נלווים או ממש מארז קוקטיילים מדליק.

לשדרג את סביבת המגורים לחיים משותפים

דרך נפלאה לחגוג לכלה היא באמצעות שדרוג סביבת המגורים הקיימת או העתידית שלה. אפשר להעניק לה פריטים מעוצבים לבית, למשרד הביתי, אולי לחדר השינה או אם היא חובבת אירוח או בישול, על סמך היכרותכם אתה, גאדג'טים וכלי מטבח מסוגננים. אלטרנטיבה יצירתית נוספת היא של ייעוץ הום סטיילינג אישי שיעזור לה לעצב את הקן המשותף.

אינטימי בטוויסט אחר

אם את מחפשת איך להפתיע בקריצה שובבה, ויברטור מהווה מתנה אולטימטיבית, הכוכבת הבלתי מעורערת של מסיבות לרווקות ברחבי העולם. ישנם דגמים רבים של ויברטורים משוכללים בצורניות מגוונות ומדליקה ואפשר להוסיף גם אביזרים שיוסיפו פלפל לחיי המין והנישואין כמו למשל, זוג אזיקים, ספר של קאמה סוטרה ועוד.

בקונספט אחיד ומדליק

מה דעתך ללכת על מתנה קונספטואלית בנגיעה אישית למקבלת המתנה? כמו למשל, אם הכלה לעתיד חובבת ספורט מושבעת, אפשר בהחלט להעניק לה בגדי אימון חדשים, בקבוק מים חכם, שעון חכם עמו היא תוכל לעקוב אחר הביצועים שלה ואם היא חובבת אקסטרים אפשר לשלוח אותה להרפתקה בלתי שגרתית כמו למשל, טיפוס הרים, באנג'י, ריחוף כמו בחלל במתקן ייעודי ועוד.
חשבו איזו מתנה תיגע בה ותרגש ותפתיע אותה ובגדול בהתאם לאישיות שלה ולהעדפות ותחומי העניין.

הכוכבת של המופע

אם תצליחי לארגן את כל המשתתפות כך שישקיעו במתנה מעניינת לכלה, יתכן שתצליחי להפיק עבורה מתנה בלתי נשכחת. למשל, קליפ שנכתב והוקלט מראש עבורה בו כל אחת שרה לה שיר מיוחד או משפט על פי ההכרות והחוויה המשותפת שלהן יחדיו או סרט שצולם עליה או ספר שנכתב עליה ואפשר גם לשלוח אותה להגשים חלום כמו הקלטה אישית באולפן הקלטות או צילום של סצנה בו היא הכוכבת.

סדנה ייחודית כמתנה חווייתית

לא חייבים בהכרח להביא לה מוצר מוחשי ואפשר להעניק לה כתחליף חוויה שהיא לא תישכח במהרה בין אם מדובר בסדנה לשכלול כישורי ומיומנות הבישול או סדנת צילום סמארטפון לשכלול כישורי הצילום שלה עם מכשיר הטלפון, אולי סדנה בה היא תלמד אמנות מסוג מסוים.
אופציה נוספת היא לארגן עבורה סיור קונספטואלי מעניין כחלק מהמסיבה עצמה או למימוש לזמן איכות מתי שתרצה בהמשך הדרך כמו למשל, סיור גרפיטי, סיור גוואי, סיור אנין טעם לפודיס בשווקים תוססים ושוקקי חיים ועוד. ניתן גם לרכוש שובר פתוח שמציע מימוש מבין מבחר מסחרר של אופציות, כדי שהיא זו שתבחר איך מתחשק לה לממש את ההנאה בסגנון ובדרך שלה וכמובן, בטיימינג הנכון עבורה.

חשבו איך להגיש את המתנה לכלה לעתיד, האם בדרך מדליקה של משחק כמו "מצאי את המטמון- שיהיה מעניין או באריזה מעוצבת ססגונית ולא לשכוח פתק החלפה.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝