משפחה וקהילה

פעילות עם ילדים: סדנת קרמיקה חד פעמית

סדנת קרמיקה חד פעמית

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

החיפוש אחר פעילויות יצירתיות עבורנו ועבור הילדים שלנו הוא ממש מסע מתמשך. הג'ימבורי, חוף הים, עוד איזו מסעדה או חדר בריחה. מהר מאוד הדברים חוזרים על עצמם, ואנו, כמו גם הילדים שלנו, מאבדים עניין. יותר מזה, הרבה מאוד מהפעילויות הללו לא באמת נותנות ערך מוסף, ורק מעבירות את הזמן, אם לא מבזבזות אותו. עם סדנת קרמיקה חד פעמית אתם והילדים שלכם מקבלים הרבה יותר מזה.

במאמר קצר זה נציע לכם הצצה ליתרונות של פעילות ייחודית שכזו, שבכלל לא חייבת להיות חד פעמית. אז בואו איתנו למסע לעבר הפעילות הבאה שלכם עם הילדים שלכם, פעילות שתודו לעצמכם שבחרתם!

למה בכלל לעשות סדנת קרמיקה?

  • ביטוי של יצירתיות - ובכן, כמו שאמרנו, הצורך במציאת פתרונות יצירתיים לפעילות עם הילדים הוא אמיתי מתמשך, אבל לא כל הפתרונות היצירתיים הם באמת, איך אומרים – יצירתיים. במקרה זה, סדנאות הקרמיקה הן דווקא מאה אחוז יצירה, והנה תפסתם שתי ציפורים במכה, גם פעילות, וגם ערך מוסף
  • חיזוק הביטחון העצמי – שלא כמו סדנאות יצירה רבות אחרות, הרי שהסדנא הספציפית בפעילות של צביעת כלי קרמיקה נותנת לילדים (וגם לילד הפנימי שלכם, ההורים), נקודת התחלה מצוינת: הכלים מוכנים מראש, ברמה גבוהה, ונראים מצוין, אז כל מה שנותר לכם זה לשחק עם פלטת הצבעים הנבחרת, ולקבל תמיד תוצאה יפה וייחודית. במילים אחרות – הילדים שלכם יעבדו עם החוש היצירתי שלהם, ויצליחו, ואלו ההצלחות הקטנות שבונות להם את הביטחון, בטח בעולם של יצירה ואמנות.
  • יש פרס בסוף – לא רק שאתם והילדים זוכים לצייר ולעצב את הכלים כאוות נפשכם, אלא שבסוף אתם הרי זוכים לקבל את הכלים ולשמור אותם לתמיד! נכון, הכלי לא מגיע מיד לידיים שלכם, כי בצביעת קרמיקה יש להעביר את הכלים הצבועים והמצויירים תהליכים נוספים כדי שהצבעים ישתמרו והאמנות שלכם תמשיך עם הכלי לנצח, אבל אחרי שהכלים יעברו את התהליך, אתם תקבלו הודעה שהכלים מוכנים, ואפשר לבוא לאסוף אותם. זה גם אומר שתהיה התרגשות מחודשת של הילדים, וכן, גם שלכם, מהמפגש המחודש עם היצירה שלכם.

לא רק לילדים!

לא רק ילדים יכולים ליהנות מפעילות סדנת קרמיקה חד פעמית. מבוגרים שאוהבים ליצור ורוצים להתנסות ולחדש את הקשר עם חדוות היצירה שלהם מוזמנים בשמחה לשבת לשולחן העבודה, ולהתחבר לאמן שבתוכם. הסדנאות מתאימות לכל המשפחה, לקבוצות חברים וחברות בכל גיל, ואפשר להביא צעירים אשר במקום לרבוץ יחדיו מול הטלוויזיה, יהיו יחד סביב שולחן היצירה, ויבלו ביחד.

זוגות יכולים לבוא לסדנאות זוגיות, אפילו לדייט ייחודי ומקורי, מה גם שהסדנא המקורית והמהנה יכולה להיות מתנת יום-הולדת או מתנה לחגים, שכן היא לא יקרה, אבל בהחלט יוקרתית באווירה.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝