משפחה וקהילה

מחפשים ספר ילדים ? תכירו את כראמל החתול

כראמל החתול

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

שוב הילדים לא עוזבים את המסך? יכול להיות שיש לנו פתרון בשבילכם. תכירו את כראמל החתול המופלא שעומד לעשות קסמים אצלכם בבית, ולגרום לילדודס להתמכר. מדובר בחתול קסום, פרי דמיונה של הסופרת מאירה ברנע גולדברג שהצליח לכבוש לבבות בכל רחבי הארץ ואפילו לקטוף כמה פרסים. אז אם אתם מחפשים ספר שיצליח לגרום לילדים להניח את המסכים בצד לזמן מה, המשיכו לקרוא ובואו לצלול אל עולמו המופלא של החתול וחבריו.

כראמל – חתול אחד, קסמים רבים

אז על מה כל המהומה? ובכן, הכל מתחיל משלושה אחים. רובי, גול ואל-אל, שלושה אחים יתומים המקבלים בירושה טירה, מפעל וחתול מהדוד העשיר שלהם. כל אחד מהאחים מקבל מתנה, כאשר רובי האח הצעיר מקבל את כראמל החתול.

בתחילה, רובי לא כל כך מרוצה. מה הוא חתול בהשוואה לטירה ומפעל שיביאו את אחיו בבטחה להצלחה בעתיד? אך לאחר שעברו השלושה אל הטירה יחד עם אימם המאמצת, למד רובי להכיר את כראמל בעל יכולות הקסם המופלאות. במקביל, סוכנת הבית המרשעת גברת בלום, מתכננת להשתלט על הירושה ומסכסכת בין האחים, מנסה לגנוב את החתול ומייצרת בטעות סיפור אהבה בין ביתה ובין שניים מתוך שלושת האחים.

ומה קורה בסופו של דבר? ובכן, את זה הילדים יצטרכו לגלות בעצמם. בין אם דרך קריאה או צפייה בסדרת הטלוויזיה ואפילו הצגה, שנוצרו בעקבות ההצלחה המסחררת של הספר. עם זאת, כן מומלץ לדרבן את הילדים לקרוא את הספר, שנאמר עליו שכתוב ברוח נוסטלגית שכבר כמעט ולא נתקלים בה כיום. משלב השפה מתאים לילדים אך תקין ומדויק, והסיפורים תמימים להפליא ועם זאת, בעלי מוסר השכל.

על הסופרת

מאירה ברנע גולדברג נולדה וגדלה בפתח תקווה, כאשר במשך 14 שנים עבדה ברשת צומת ספרים. בשנת 2011 הוציאה את ספרה הראשון 'כמה רחוק את מוכנה ללכת', העוסק באישה ובעלה אשר עוברים תהליכים רבים לקראת הולדת בנם הבכור. הספר שואב השראה רבה מחייה האישיים של ברנע-גולדברג, שעברה חמש שנים של טיפולי הפריה ובסופם, פנייה לתהליך אימוץ.

בסופו של דבר ילדה ברנע-גולדברג את בנה אבישי, וכאן, מתחיל הסיפור של כראמל. בעודה עובדת על ספרה השלישי, אובחן בנה על הספקטרום האוטיסטי ומאז, היא מציינת עד כמה האבחון שינה את התנהלותה והביא לא רק קושי, אלא גם רוחות חיוביות. כראמל הוא אחד התוצרים החיוביים של ההתמודדות, כאשר בנוסף לכך החלה ברנע גולדברג להנחות קבוצות תמיכה להורים לילדים על הספקטרום האוטיסטי.

השער שלהם לעולם הספרים

אין שלא תביטו על כך, הצלחתו של כראמל הופכת אותו לשער מעולה לכניסה לעולם הספרות עבור ילדים. זו הזדמנות להציג בפניהם תחביב חדש, שמאחוריו סיפורים נפלאים שמגרים את הדמיון ובעיקר גורמים להם לעזוב אפילו לזמן מועט, את המסכים. תנו לכראמל הזדמנות לעשות קסמים, ובדיוק כפי שהוא לא אכזב את רובי, הוא לא יאכזב גם אתכם.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝