אופנה וביגוד

תכשיטים שהולכים עם הכל

תכשיטים שהולכים עם הכל

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בחרת את האאוטפיט המבוקש וכעת את מחפשת את הפרפקט מאץ' שיתמזג בהרמוניה עם ההופעה הכוללת? כדאי שתדעי שאביזרים מעצימים ומשדרגים את הלוק ובמיוחד תכשיטים, ועולם התכשיטים למרבה השמחה אינו עוצר לרגע אלא רוחש ווריאציות מסוגננות בכל הסגנונות האפשריים וכל שצריך זה רק לבחור ולהתאים את התכשיט האולטימטיבי למראה הבסיס שבחרת לעצמך.

אומנם סטיילינג מנצח מבוסס על חיבורים נכונים, אבל לא תמיד חייבים לשנות תכשיט כדי שייראה נפלא עם הבגדים וישנם תכשיטים שפשוט משתלבים תמיד עם כל פריט, כל טרנד, בכל הופעה.
אז אם את מחפשת את הכוכבים הקלאסיים, שתמיד יישארו נאמנים ושווים רכישה מבעוד מועד – יש לנו הכרות קצרה עם מספר שחקנים, תכשיטים על-זמניים שמחמיאים לכל אחת ובכל הופעה. שלא תגידי לא ידעתי:

נכנסים לחישוק

עגילי חישוק נחשבים ללהיט נצחי ולא מפסיקים לזכות בטוויסט ייחודי על ידי מעצבים מוכשרים ויצירתיים. החישוקים הנתלים על האוזן יכולים להיות מצד אחד, סופר אלגנטיים ומצד השני, בעלי טאץ' שובב ומדליק שמקפיץ את הלוק.
בחרי עגילים מסוג חישוק בגודל המועדף לפי הסטייל האישי – מינימליסטי ומאופק או גרנדיוזי ודומיננטי. עגילי חישוק מכסף יעשו תמיד את העבודה כאשר כסף הוא חומר גלם עמיד בעל תוחלת חיים ארוכה ומראה על-זמני ובמיוחד כסף סטרלינג 925 כאשר 925 מספר את אחוז זוהר הכסף האמיתי בתכשיט – 92.5%.

אות ולעניין

אם את מחפשת את הטאץ' האישי בכל לוק עמו תלכי, אין ספק ששרשרת אותיות היא מה שחשקת בו. שרשרת אות הנושאת את האות הראשונה של שמך הפרטי או שם המשפחה או אולי של הפרטנר, אחד הילדים, אחד ההורים והיא תמיד נושאת ניחוח אישי שמוסיף את הנגיעה המבוקשת לכל בגד שתבחרי ללבוש. סנטימנטלי ואופנתי בו זמנית.

פנינים בשיק אחר

אם יש שרשרת שלא יוצאת לרגע מהאופנה ונראית נפלא עם כל הופעה הרי זו שרשרת פנינים במיוחד בשידוך בין ציפוי זהב לפנינים בשלל מיקסים יצירתיים. פנינים במרווחים שונים או בצורה צפופה, עם תליוני זהב נהדרים באורכים שונים, במראה שכבות אסימטרי או סימטרי.
לפנינים הצחורות והבוהקות מראה נוסטלגי וקלאסי שאי אפשר בלעדיו ויהיה רלבנטי בכל תקופה, צולח את הטרנדים הבאים והולכים ונראה תמיד מכובד ומרשים.

חוליה אחר חוליה

לצמידים השפעה משמעותית על המראה ובין אם את הולכת על שרוולים ארוכים או מדובר בהופעה קיצית קצרה, אולי תרצי להתאים לעצמך צמיד והצמיד שתמיד משתדך על כל פריט הוא ללא ספק צמיד חוליות, המלפף בייחודיות סליל אחר סליל שנפגשים יחדיו ויוצרים מראה חולייתי ושכבתי ייחודי. אפשר למצוא במראה הומוגני או הטרוגני של חוליות עבות לצד דקות לפי מבוקשכם.

אמצע הדרך

טבעות אף הן בעלות הניצוץ המבוקש ואפשר לבחור מתוך ההיצע המרשים את הטבעת המלכותית שתוסיף את הטון המבוקש. טבעת אמצע הפכה לבשורה פופולארית המועדפת על רבים אשר מחפשים את הטאץ' הייחודי ולהוסיף טבעת נוספת על אצבע שכבר מעוטרת בטבעת וגם היא מתמזגת בסינרגיה עם כל הופעה.

בבחירת תכשיטים שמתחברים לכל מראה, בכל עונה, לכל אירוע, שאלי את עצמך מה ההופעה שמשקפת את הסטייל האישי שלך ומה את אוהבת ללבוש על מנת לבחור את האוצרות הקטנים שתמיד ילוו אותך לכל מקום.
כסף נחשב, כאמור, למתכת שמשתלבת תמיד וכך גם ציפוי זהב, פנינים ואבני חן, מראה חוליות ושרשרת אותיות. כל אלה תכשיטים ששווה להשקיע בהם, כדי תמיד לשלוף מהתיבה, לעטר את המראה ולהתחיל לקטוף את המחמאות שיגיעו אליך מכל הכיוונים.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝