תכשיטים

מה מיוחד בתכשיטי פנינים

מה מיוחד בתכשיטי פנינים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אי אפשר לעמוד בפני הקסם של הפנינים הצחורות והקלאסיות, שנחשבות לאלמנט אייקוני ואגדי על-זמני. פנינים מעצימות כל הופעה והופכות אותה לאלגנטית ומגוונת להפליא כאשר יש סוגים שונים של פנינים וחשוב גם להבדיל בין האמיתיות למלאכותיות לפני שמשלמים.
וכן להכיר בערך המשמעותי שיש לתכשיטי פנינים בצורה, בבוהק ובקומבינציות היצירתיות שמחכות לכם. בכל מקרה, מדובר בפריטים אייקוניים שהנשים היפות והמרשימות בכל הזמנים ענדו כמו אודרי הפבורן וגרייס קלי.

הבדלים בין הסוגים המרכזיים

ישנם גדלים שונים של פנינים גדולות לעומת קטנות, תלוי גם במקור, כמו פניני מים מתוקים לעומת פניני מים מלוחים ובכל מקרה, האמיתיות בעלות ערך רב ונדירות ולכן, נחשבות גם לפריט יוקרתי לעומת המלאכותיות.
הצורניות אף היא מגוונת כיד הדמיון ובעיקר הטבע מצורניות של אליפסה ועד כפתור והאיכות נקבעת גם לפי פני השטח ולפי הבוהק – ברק גבוה או נמוך שגם הוא זוכה לדירוג של איכות.
המקור של הזן הטבעי הוא בצדפות והן נוצרות בצורה אורגנית בטבע ולכן נדירות יותר ולכן, ישנו הסוג המתורבת שעדיין נחשב לטבעי וישנם גם חיקויים להם אין קשר לזן הטבעי והן עשויות מזכוכית עם תמיסה ולכן גם הברק שלהן עמום או דועך עם הזמן.
כלומר, כאשר משקיעים בדבר האמיתי ובחומר הטבעי או זה המתורבת שאף הוא מבוסס על המקור הטבעי מקבלים תוחלת חיים ארוכה ומראה מעודן מרהיב ביופיו.

כיצד לשמור על התכשיטים?

תכשיטי פנינים מגיעים בשלל ווריאציות יצירתיות בהשראת הטרנדים המתחלפים או במראה קלאסי רטרו וכן בעיצובים ייחודיים בהתאם למוחו הקודח של המעצב ששילב אותן והעמידות שלהם גבוהה להפליא וכל שצריך זה רק לנגב אותם בזהירות במטלית רכה או עם מי סבון עדינים ולהימנע משטיפה או רחצה בכימיקלים שעשויים להזיק להם וכן שמירה עליהם במקום שלא יוכל לשרוט אותם, רצוי להפריד בין תכשיטים אלה לתכשיטים אחרים.

המגמות שחייבים להכיר

בין תכשיטי פנינים אפשר ליהנות מעושר קסום של אפשרויות משרשראות פנינים המעוצבות שכבות-שכבות למראה בעל עומק ונפח דרך שילובים של הפנינים עם תליונים מפוסלים בשיק אומנותי מזהב או כסף ועד שרשראות של שכבה אחת בגדלים משתנים במשחק אסימטרי מפתיע. ניתן לבחור בין שרשראות גרנדיוזיות הצהרתיות או בעלות צביון מינימליסטי יותר.
לצד השרשראות ישנם עגילים בצביון בארוקי אריסטוקרטי באסתטיקה מדויקת לצד עגילי טיפה במגע זוהר וכן צמידים בשכבות אלגנטיות או בשילוב אבני חן. בנוסף, עגילים בשלל גרסאות כמו עגילי חישוק גרנדיוזיים לצד קומפקטיים יותר, צמודים לאוזניים וכן שרשראות פנינה בגוון טורקיז למי שמחפש טאץ' ייחודי וצבעוני יותר. לפעמים הפנינים צמודות זו לזו במרווחים מזעריים ולעיתים מדובר בפנינה אחת משמעותית גדולה שטוחה שמתפקדת כתליון בעל נוכחות נועזת.
בנוסף, ניתן להבחין בשנים האחרונות בעיצובים אסימטריים שפורצים גבולות ומייצרים נוכחות מעניינת במיוחד.

כיצד לבחור את התכשיט המועדף?

בבחירת הפריט האולטימטיבי הנחשק כדאי להתייחס למספר שיקולים: ראשית, אורכו של הפריט במיוחד אם זו שרשרת ואם יש תוספת הארכה. שנית, במידה והפנינים משולבות במתכות נוספות כמו זהב באיזו דרגת קרט מדובר. דרגת הקרט למעשה מציינת את אחוז טוהר הזהב וככל שדרגת הקרט גבוהה יותר כך התכשיט איכותי ויוקרתי יותר. כדאי להתייחס גם לסוג הסוגר וכמובן, מי הפרסונה שעומדת מאחורי מלאכת העיצוב והייצור של התכשיט וכיצד אפשר להזמין אותו ואם יש החלפה או החזרה ולכמה זמן תקפה האחריות.
אם רכשתם את התכשיט כמתנה, כדאי לבדוק אם ניתן לארוז באריזת מתנה ולהוסיף גם ברכה אישית.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝