אופנה וביגוד

האג נעליים ואיך הם התפתחו במשך השנים לחברה מובילה בתחום הנעליים

האג נעליים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

נעלי האג נעליים הוא מותג הנעלה מוביל בארץ ובעולם. יש לו מגוון רחב של נעליים הזמינות לגברים ולנשים כאחד. לחברה יחידת ייצור משלה לייצור הנעליים. הוא מציע סגנונות שונים של נעליים, כמו האג נעליים, מגפי האג, סנדלי האג. כמו כן, החברה מציעה מגוון צבעים וחומרים לבחירה.

מה זה האג נעליים?

האג נעליים היא חברה המתמחה בייצור ומכירת נעליים. ונוסדה בשנת 1978 בקליפורניה על ידי בריאן סמית’, שעבד בתעשיית הנעליים למעלה מ-20 שנה. מאז גדלה החברה והפכה לאחד השמות המוכרים והמוערכים בתעשיית הנעליים, עם מוניטין של הנעלה באיכות גבוהה במחירים תחרותיים.

נעלי האג היא אחת מחברות הנעליים הוותיקות שקיימות כיום, עם היסטוריה ארוכה של ייצור נעליים איכותיות.

האג נעליים ידועים במוצרים האיכותיים שלה במחירים תחרותיים עם שירות לקוחות מעולה כמו גם אפשרויות משלוח מהירות באתר שלהם או דרך האפליקציה שלהם.

באתר PURITY ישראל ניתן להזמין האג נעליים מהקולקלציות הרבות באתר שלהם. בקרו באתר.

מה צריך לדעת על נעלי האג?

נעלי האג הן סוג חדש של הנעלה שנועד ללבוש ללא גרביים.

נעלי האג עוצבו על ידי צוות מומחים בתחום, שחיברו שנים של מחקר ועיצוב על מנת ליצור את הנעל המושלמת לאנשים שאינם יכולים לגרוב גרביים.

הם עשויים מחומרים איכותיים, עמידים ונוחים. הם גם מגיעים בסגנונות רבים ושונים, כך שיהיה משהו לכל אחד. נעלי האג ניתנות ללבישה עם כל סוג של בגדים - הן ישתלבו בצורה מושלמת עם הג'ינס האהוב עליכם או אפילו חליפה.

סוגי האג נעליים?

להאג נעליים יש מגוון רחב של סוגי נעליים הקיימים גם עבור המין הגברי וגם עבור המין הנשי.

אלו הסוגים שהאג נעליים השיקה עד היום:

  • האג נעליים
  • האג כפכפים
  • האג סנדלים
  • האג מגפיים
  • תיקי יד
  • ואביזרי אופנה נוספים

מאיפה ניתן להשיג נעלי האג?

ניתן להשיג את נעלי האג בכל מיני רשתות הנעלה המשתפות פעולה עם החברה עצמה, לכן אם אתם הולכים למרכז מסחרי כמו לדוגמא קניון, שוק או דברים כאלה יש מצב שתמצאו אם הם משתפים עם החברה עצמה פעולה ומוכרים את הסחורה שלהם.

אך את נעלי האג ניתן להשיג גם אונליין, באתרים אשר מוכרים את סוגי נעליים אלו. כמו למשל חברות המשתפות פעולה עם החברה עצמה, או אפילו מהאתר החברה עצמה ולרכוש גם לעצמכם זוג נעלי האג.

נעלי האג ואיך הם התפתחו?

נעלי האג היו בהתחלה חברה אנונימית שלא הרבה שמעו עליה, עד שבשנת 2000 חברת הנעליים זכתה לפרסום רב בזכות תוכניתה של אופרה וינפרי. כאשר היא העניקה לכל קהל התוכנית שלה זוג נעלי האג ל350 האנשים שנכחו אצלה בתוכנית בתור קהל. ובנוסף היא גם בחרה במוצרי החברה בתור המוצר האהוב עליה המה שתרם אפילו יותר מכירות הנעליים.

בשנת 2006 החברה פתחה את החנות הראשונה שלה ברחבי העיר ניו יורק, ובנוסף פתחה גם את החנות הראשונה שלה מחוץ לעיר אלא דווקא בעיר טוקיו שנמצאת ביפן.

כל זה פיתח משמעותית את החברה ואת המכירות שלהם, אך נכון לאותה תקופה הנעליים נחשבו רק לתחום הנשי. עד בשנת 2011 החברה חתמה על הסכם עם שחקן הפוטבול טום בריידי, מה שפתח את תחום המכירות גם למין הגברי, ודבר זה הצליח לגרום לחברה לזנק אפילו יותר. ובשנת 2012 פתחה את החנות הראשונה המיועדת למין הגברי, גם היא בעיר ניו יורק.

תחומי המכירות של האג נעליים

בשנת 2018 תחומי החברה הגיעו לשיאים חדשים כאשר הצליחו להגיע לסכום עצום של מכירות העומד על 1.53 מיליארד דולר אמריקני. שמתוכם 888 מיליון דולר ממכירות סיטונאיות, ועוד 645 מיליון דולר מאתרי אונליין.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝