בריאות ורפואה

התמודדות עם מיגרנה

מיגרנה דצמבר שבוע 2

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מיגרנה

כל אדם מעוניין שיהיו לו חיים נורמטיביים ובריאים. אך יש כאלו שסובלים מבעיות בריאותיות כאלו ואחרות והם מחפשים את הדרכים הנכונות כדי להתמודד איתן. אחד הנושאים שמפריעים מאד בהתנהלות היום יומית הוא מחלת מיגרנה, אשר התסמינים שלהם הם כאבי ראש עוצמתיים שמשבשים לחלוטין את יכולת התפקוד. לכן ברור מאליו שכל מי שיש לו מעת לעת התקפים כאלו עושה כל שניתן כדי למנוע את הגעתם ולקצר את האורך שלהם.

מיגרנה משתקת את החולה בה ואורח חייו בימים של התקף הוא הפוך לימים הנורמטיביים שלו. כאב הראש הוא כל כך חזק שאור השמש מסנוור ומפריע בצורה משמעותית ביותר ולכן הוא מגיף את התריסים ושוכב במיטה בחושך שעות על גבי שעות. עקב כך האדם אינו מסוגל להיות עם משפחתו, הוא לא יכול לתפקד בגידול ילדיו, להשגיח עליהם, להכין עבורם אוכל ולבצע את כל שאר המטלות הביתיות. מעבר לכך הוא גם לא מסוגל לעבוד ולכן הן אם הוא שכיר והן אם הוא עצמאי, בימים האלו הוא לא מגיע למקום העבודה ולעיתים מדובר במצבים בעייתיים שמעכבים עבודות שונות בכל עסק.

שינוי תזונה לחולי מיגרנה

יש מחקרים שהצביעו על כך שיש לאכילה של מאכלים מסוימים השפעה על תכיפותם של התקפי המיגרנה וגם על העוצמה שלהם. ההשפעה אינה זהה אצל כל חולי המיגרנה ולכן על כל אחד מהם לבצע ניסוי מה קורה לו לאחר אכילת מאכל זה או אחר וכך אפשר להגיע למסקנות מה לאכול ומה לא לאכול. אצל רבים מהם יש השפעה שלילית לאחר אכילת גבינה צהובה, שוקולד ושתיית משקאות אלכוהוליים. לכן אם הם נמנעים מהמוצרים הספציפיים שמשפיעים אליהם לרעה יש הטבה בחיי היום יום שלהם.

תרופות במסגרת הרפואה המערבית

ברפואה המערבית מחפשים דרכים כדי להקל על הסובלים מהתקפי מיגרנה. רבים מהחולים מבצעים בדיקות כדי לעלות על כשלים שונים כמו בעיות נוירולוגיות ואחרות. במקביל לכך הרופאים ממליצים על מינון מסוים של כדורים. אם הכדורים לא יוצרים הטבה ברמת החולי, יש אפשרות לנסות כדורים אחרים שהם חזקים יותר.

גם ההשפעה של התרופות היא אינדיבידואלית ומה שמתאים לחולה אחד אינו מתאים לחולה אחר. לכן יהיה על החולה לנסות את האופציות השונות וכך הוא ידע מהי האלטרנטיבה המיטבית עבורו.

טיפולים אלטרנטיביים

בשנים האחרונות חולים רבים פונים למסלולים השונים של הרפואה האלטרנטיבית כדי למצוא חלופות אפקטיביות למצבם. חולי מיגרנה בוחנים טיפולים כמו דיקור סיני שבהם המדקר מבצע טיפול כולל בכל רבדי הגוף כדי לפתור כשלים שונים וגם נקודתית בבעיה של כאבי הראש.

מעבר לכך אפשר לבצע טיפולים נוספים כמו מידנפולס, מדיטציות, דמיון יצירתי, יוגה, שיאצו ועוד. מרפאים מוסמכים אשר שומעים מהחולים את הבעיה האישית שלהם לגבי התקפי מיגרנה, מציעים את הטיפולים הייחודיים שקיימת סבירות גבוהה שהם יסייעו להם.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝