אסתטיקה, טיפוח ויופי

שיקום הפה ואסתטיקה

שיקום הפה ואסתטיקה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

יש בחיוך שלנו הרבה יותר משנראה לעין. מלבד העובדה שאין כמו חיוך יפה, רבים נוטים לשכוח גם את הביטחון העצמי שמקבל האדם מהחיוך האסתטי שלו, את התחושה הטובה. לא בכדי קיים הביטוי 'חיוך ניצחון', אלא שלעתים בשל בעיות רפואיות או אסתטיות, איננו מרוצים מהחיוך שלנו. בדיוק בשביל זה, קיימים הליכי שיקום פה ואסתטיקה שמתבצעים על ידי אנשי מקצוע אשר יודעים להתאים לכל אדם, את הטיפול המדויק לו.

טיפולי שיקום שיניים מתקדמים

המרפאה של ד"ר שוורץ עוסקת בכל הקשור לאסתטיקה של השיניים שלנו, ועוד הרבה יותר. המטרה היא ליצור מרחב טיפולי שיש בו כל מה שהשיניים שלכם צריכות. כך, תוכלו להבטיח לעצמכם טיפולים מתקדמים ואיכותיים:

  • שתלים דנטליים - שתלים דנטליים הם שורשי שיניים מלאכותיים המספקים בסיס חזק לשיניים תותבות קבועות או נשלפות, ויש להם יתרונות רבים, כגון שיפור המראה, הדיבור, הנוחות ובריאות הפה.
  • הלבנת שיניים – שמעתם פעם על תהליך הלבנת שיניים בתוך שעה בלבד? אכן, זה קיים וזה לגמרי אפשרי! תכירו את ZOOM שיטת הלבנת השיניים המובילה בארה"ב. באמצעות השיטה ניתן להאיץ את התהליך באור המוקרן על חומר הציפוי על השן. החומר עצמו חודר לשכבה הפנימית ומבהיר את השן. והתוצאות? נראות מיד!
  • כתרים דנטליים - אלו הם "כובעים" בצורת שיניים המונחים על גבי שן פגומה כדי לשחזר את צורתה, גודלה ועמידותה. הכתרים עשויים חומרים שונים והמחיר שלהם משתנה בהתאם. כמו כן, לכל אדם יתאים כתר שונה. הם משמשים בדרך כלל להגנה על שיניים חלשות, לשחזור שיניים שבורות או לכיסוי שיניים שצבען השתנה עד כדי כך שהלבנה לא תעזור כאן.
  • ציפויי חרסינה – כשמם, הם עשויים שכבת חרסינה דקה אותה מדביקים באופן כימי אל השן. טרם ההדבקה יש לבצע שיוף עדין של השן באופן שאינו יפגע בה. הטיפול נמשך 2-3 פגישות; פגישת ייעוץ להכנת מודל השיניים, פגישה להכנת השיניים ופגישה נוספת להדבקת הציפויים לצמיתות.
  • צילומי שיניים – בשיטה הייחודית ניתן לקבל שירותי צילומי שיניים מתקדמים באמצעות מכשיר CT מהמובילים מסוגו. הצילומים מתבצעים בקרינת CT הנמוכה בעולם לצורך יישור שיניים, צילומים פנורמיים ועוד. השירות הוא ייחודי ומקל על כל המטופלים לקבל את שירותי רפואת השיניים הנחוצים להם תחת קורת גג אחת, ללא פשרות וללא טרטורים.

על שיניים לא מתפשרים

אין דבר נורא יותר מכאב שיניים, גם העמום ביותר. הוא מורגש בכל פעם שאנו אוכלים, שותים או אפילו נושמים עמוק. לכן, חשוב לטפל כמה שיותר מהר ורצוי גם שלא להתפשר על פחות מהמרפאה המובילה והטובה ביותר שתוכלו למצוא. אצל https://dr-schwartz.org/ מחכה לכם צוות מקצועי שישמח לעמוד לשירותכם, וליצור תכנית טיפול מותאמת אישית שבסופה, תצאו עם החיוך המושלם שהכי מגיע לכם.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝