עסקים ותעשייה

איך פליירים יכולים לתרום לעסק?

הגדלת עסק בעזרת פליירים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

פליירים הם דרך מצוינת לקדם את העסק שלך. הם דרך חסכונית וקלה להפצה להעביר את המסר שלך החוצה.

פליירים יכולים לשמש למטרות רבות, כמו קידום אירוע, פרסום מבצע או הצגת מוצרים חדשים. הם יכולים לשמש גם למטרות שיווקיות ולהצגה של החברה שלך.

פליירים הם כלי שיווקי חשוב לעסקים קטנים ובינוניים, אך גם עסקים גדולים משתמשים בהם בשל עלותם הנמוך ואפקט הפרסום.

איפה כדאי לחלק פליירים?

העיתוי הוא מכריע בכל הנוגע להפצת פליירים. אם אתה רוצה שהם יקבלו את האפקט המקסימלי, אז כדאי להפיץ אותם קרוב ככל האפשר למועד האירוע או הקידום שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי חלוקתם במקומות ציבוריים עמוסים, כמו תחנות רכבת, תחנות אוטובוס וקניונים. לחלופין, אתה יכול להציב פוסטרים במקומות אלה באמצעות מחזיק שלטים או מעמד פליירים.

אתה יכול גם לחלק פליירים באירועים קהילתיים כמו ירידים ופסטיבלים על ידי חלוקתם תמורת דמי כניסה או על ידי הצבת פוסטרים סביב מיקום האירוע.

מסעדות רבות או מקומות של מזון מהיר משתמשים בפליירים על מנת להציג ללקוחות פוטנציאלים שהם פתחו את המקום או מבצעים שהם מקדמים כמו גם שירותי משלוחים לאזורים שונים.

את הפליירים הם בד”כ מחלקים לתיבות הדואר של הלקוחות, בדרך כלל הולכים לפי אזורים ספציפיים ומחלקים בתיבות הדואר של אותם בתים.

גם עסקים כמו רופאי שיניים, מנעולנים, עסקים של ביוטי מבצעים חלוקת עלונים לתיבות הדואר.

רבים חושבים שסוג זה של פרסום עבר מן העולם, אך עדיין לא מעט עסקים משתמשים בו ובהצלחה רבה. עסקים גדולים כדוגמת סופרמרקטים דואגים לפרסם את מרכולתם דרך פליירים.

האם כדאי להשתמש בחברה לחלוקת פליירים?

ישנן סיבות רבות מדוע להשתמש בחברת חלוקת פליירים. לדוגמה, חברות הפצה וחלוקת פליירים בעלי ניסיון ויודעים מתי ואיך כדאי להפיץ את המסר שלך, הם יודעים בדיוק לאיזה קהל יעד ללכת ואיפה לחלק.

חברות הפצת פליירים מציעות שירותי שיווק מסוגים שונים שיכולים להתאים לכל תקציב. יש להם תוכניות תמחור גמישות והן אינן דורשות התחייבויות ארוכות טווח, וזה מושלם עבור אנשים שזקוקים לשירותי הפצת עלונים מדי פעם.

חברת הפצת פליירים תדפיס את הפליירים ותפיץ אותם לקהל היעד של העסק.

עלות השימוש בחברת הפצת פליירים שווה את זה אם אתה רוצה להגיע לקהל רחב. הדרך המסורתית של הפצת פליירים עלולה להיות יקרה וגוזלת זמן. שימוש בחברת הפצת פליירים היא אלטרנטיבה יעילה החוסכת זמן, כסף ומאמץ על ידי זה שהכל נמצא במקום אחד משלב הרעיון ועד ההדפסה והחלוקה.

איך כדאי לעצב את הפליירים שלכם?

אומנם לחלק את הפליירים יכול להיות ממש פשוט, אבל לעצב אותם יכול להיות קצת מסובך. כמובן שאתם יכולים להשתמש ברעיונות של חברות ההפצה, ישנן חברות שנותנות גם שירות של עיצוב הפלייר ופה משחק תפקיד גם הניסיון שלהם בתחום, בכל אופן, אתם תמיד יכולים לעצב אותם לבד או להשתמש בשירותי מעצב / מעצבת חיצוניים - הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעצב פלייר שיגרום לאנשים להתעניין במה שיש לכם להציע.

  • שמרו על המסר פשוט ואל תבלבלו את העלון עם יותר מדי מילים או תמונות.
  • הפכו את העיצוב למושך את העין עם השימוש בצבעים נכונים וגופנים נכונים
  • ודאו שהפליירים שלכם קלים לקריאה על ידי שימוש בגופנים גדולים וטקסט ברור
  • השתמשו במשפטי קריאה לפעולה
  • רשמו את כל האפשרויות ליצור קשר עם העסק שלכם כולל כתובת, שעות פעילות ואתר אינטרנט

 

תפריט נגישות אתר