עסקים ותעשייה

מה צריך לדעת לפני שבוחרים מדפים?

בחירת מדפים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בחירת מערכת המדפים הנכונה היא משימה קשה. לא מדובר רק באסתטיקה, אלא גם בקיבולת האחסון ובגורמים נוספים.

ישנם סוגים רבים של מערכות מדפים מהם תוכלו לבחור – מדפי ספרים, מדפים צמודי קיר, מדפים צפים, מערכות מדפים מודולריות ועוד. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון לפני רכישת כל סוג של מדפים הוא צרכי האחסון שלך. אילו חפצים אתה צריך לאחסן? כמה מקום יש לך? איזה סוג מראה אתה רוצה?

מהם מדפים מודולריים?

מדפים מודולריים הם סוג של מערכת מדפים שניתן להשתמש בהם ליצירת מערכות אחסון מותאמות אישית. לרוב הם מורכבים מיחידות מדפים בגדלים שונים המחוברים יחד וניתן לסדר אותם בכל תצורה. המדף המודולרי מציע גמישות רבה מבחינת מיקום ועיצוב, מה שהופך אותו למושלם עבור מי שרוצה להפוך את מרחב המחיה שלו למותאם יותר. הם מגיעים בצורות וגדלים רבים ושונים. אתה יכול להרכיב אותם יחד כדי ליצור כל צורה או גודל שאתה רוצה. הם גם מגוונים מאוד וניתן להשתמש בהם לאחסון כל דבר, החל ספרים ועד בגדים ואפילו כלי מטבח.

אז מאיזה חומר כדאי לבנות או לרכוש את המדפים?

החומר שהמדף יהיה עשוי תלוי בגורמים כמו משקל הפריטים שאתה מתכוון לאחסן וכמה מקום פנוי יש לך. כמו כן היכן המדפים אמורים להיות ממוקמים, האם הם בבית? בחוץ? במחסן סגור? מקום פתוח? לכל מקום יש אפקט שונה על המדפים, כמו רטיבות, בלאי ועמידות

מדפי עץ

מדפי עץ הם בחירה פופולרית מכיוון שהם זולים יחסית וקלים לעבוד איתם, הם עשויים בדרך כלל מעץ אורן, אלון או צפצפה. הם גם נראים נהדר בכל חלל מגורים, כך שהם יכולים לעזור להפוך את הבית שלך להיראות יותר מסוגנן. מדפי עץ ניתנים לצביעה מלאה או חלקית בכל צבע שמתאים לדרישות הסגנון שלכם וגם לא דורשים תחזוקה רבה – רק שכבת לכה מהירה כל כמה חודשים אמורה לעשות את העבודה. ניתן גם להשתמש בהם במצבם הטבעי הם נותנים לחדר תחושה חמימה עם צבע העץ הטבעי שלהם.

מדפי מתכת

מדפי מתכת הם גם פופולריים, אבל הם נוטים להיות יקרים יותר ממדפי עץ, אז זה משהו שאולי צריך שיקול זהיר לפני שמתחייבים אליו. הם עשויים בדרך כלל מפלדה או אלומיניום ולכן גם כבדים יותר ממדפי עץ אך גם עמידים מאוד ודורשים תחזוקה מועטה מכיוון שקל לנקות אותם עם מטלית לחה. הם גם לא נוטים להתעקם או להתכופף כמו שעושים מדפי עץ לאורך זמן, כך שהם הרבה יותר יציבים וקלים יותר לעבוד איתם בעת בניית עיצוב המדף שלך.

מדפי פלסטיק

מדפי פלסטיק הם חלופה זולה יותר למדפי מתכת או עץ. הם גם הרבה יותר קלים וניתנים להתקנה ללא צורך בכלים נוספים מה שהופך אותם למושלמים עבור חללים קטנים. הם יכולים לבוא בצבעים וסגנונות שונים. הפלסטיק המשמש במדפים אלו עשוי לרוב מפוליפרופילן, שהוא חומר זול שניתן למיחזור ומתכלה. מדפי פלסטיק משמשים לעתים קרובות במטבח ובאמבטיה מכיוון שקל לנקות אותם ואינם נשרטים בקלות.

מדפי זכוכית

מדפי זכוכית יכולים להיות עשויים מזכוכית מחוסמת שחזקה מספיק כדי להחזיק פריטים כבדים כמו ספרים ובקבוקים מבלי להישבר. הם קלים לניקוי ומספקים מראה מלוטש ומודרני. מדפי זכוכית יכולים לשמש בכל חדר בבית, מהמטבח ועד לסלון.

איפה כדאי לרכוש?

בסופו של דבר לאחר שהחלטתם איזה מדף אתם צריכים זה הזמן להחליט איפה לקנות, אם מדובר במדפים פשוטים לבית, יש לא מעט מקומות שניתן לרכוש אותם כמוצר as is, אבל אם אתם מחפשים דברים קצת יותר מורכבים כמו מדפים למחסן, לעסק, סופרמרקט וכאלה שהם קצת יותר מורכבים - כדאי מאד ללכת ולהתייעץ עם חברה המומחית בתחום ולרכוש דרכה - הם ידעו לתת לכם את הטיפים הנכונים, המידות ורעיונות שאולי לא חשבתם עליהם לפני זה.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝