עסקים ותעשייה

הכל על סורגים, מעקות, שערים, פרגולות ועל חברת טרלידור

סורגים, מעקות, שערים, פרגולות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

לפני שנתחיל מי היא חברת טרלידור?

טרלידור הוא מוצר של חברה גרמנית בשם טרליס. סורגים ומעקות אלו עשויים מנירוסטה, אלומיניום או נחושת ומיועדים להתקנה על קירות ביתכם. הם מציעים גם עיצובים שיכולים להעניק לבית שלך מגע אסתטי.

טרלידור ישראל היא חברה רב לאומית העוסקת בתעשיית המיגון במשך רוב שלושת העשורים האחרונים. המוצרים שלהם יכולים לכלול סורגים ביו ורגילים, או אפילו רשתות מתכת בהתאמה אישית.

טרלידור היא חברה ששמה את זה בראש סדר העדיפויות להפוך את החיים לנוחים יותר עבור הלקוחות שלהם על ידי אספקת מוצרים חדשניים. הם הצליחו לשלב אלומיניום ביישומים שונים כגון: שערי כניסה מעוצבים, שערי חניה חשמליים, גדרות, מעקות, מעקות למדרגות ועוד.

ישראל ידועה בדרכי השימוש החדשניות והיצירתיות שלה באלומיניום. זהו אחד מחומרי הגלם החשובים במשק הישראלי. בשנים האחרונות, ישראלים רבים החלו להכיר ביתרונות האלומיניום. חברת טרלידור היא אחת מני רבות שהחלו לחדש עם החומר הזה כדי להועיל לעסק ולחברה שלהם.

החברה פועלת מזה שנים ומספקת פתרונות הגנה יצירתיים. לעובדיה יש צוות גם בבריטניה ובארה"ב. הם יועצים מובילים בכל העולם וסיפקו עשרות אלפי לקוחות מרוצים.

טרלידור ישראל מייצרת ומתקינה סורגים מתכתיים להגנה על פתחים במגוון דוגמאות ועיצובים מזה 30 שנה. מוצרי הביו שלנו הם ההצלחה האחרונה שלנו, לאחר הצגת הביו-זכוכית הביונית שלנו, המגנה מפני קורוזיה ועמידה מאוד בפני שינויים בטמפרטורה ולחות.

היא יצרנית מוכרת ואמינה העוסקת בייצור סורגים ממתכת להגנה על פתחים משנת 1988. הצלחת החברה נבעה מאיכות מוצריה וזמן ייצור מהיר.

מחפשים שירות לקוחות של חברת טרילדור?

ניתן למצוא את כל פרטי ההתקשרות עם חברת טרילדור דרך אתר שירות בקליק ששם תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים ובעיקר טרלידור שירות לקוחות.

5 גדרות הבניין והשערים הטובים ביותר לבית שלך

בניית גדרות ושערים היא משימה נפוצה לבעלי בתים, אך לא כולם מודעים לדרכים הטובות ביותר לעשות זאת. להלן מספר טיפים כיצד לבנות את הגדר או השער המושלם עבור הבית שלך.

להלן 5 גדרות הבנייה והשערים הטובים ביותר עבור הבית שלך:

  1. גדר שרשרת

  2. גדר עם שער

  3. גדר מתכת

  4. גדר עץ

  5. גדר עם שער עץ

אילו סוגי פרגולות זמינים בשוק?

פרגולות הן תוספת פופולרית לכל חצר אחורית או פטיו. הם משמשים לעתים קרובות להצללה, פרטיות ומשיכה אסתטית.

השוק מלא בסוגים שונים של פרגולות, מהעץ המסורתי ועד למתכת המודרנית יותר. אם אתם רוצים שהפרגולה שלכם תחזיק מעמד לאורך שנים ללא כל תחזוקה אז כדאי לשקול רכישת מתכת.

פרגולות הן תוספת פופולרית לכל חצר אחורית או פטיו. הם משמשים לעתים קרובות להצללה, פרטיות ומשיכה אסתטית. אם אתם רוצים שהפרגולה שלכם תהיה מסוגננת ותשמור על יופייה, קיימים חומרים שונים שיכולים להבטיח זאת.

איך פרגולה יכולה להפוך את המרחב החיצוני שלך למדהים יותר?

פרגולות הן דרך מצוינת להוסיף נופך של יוקרה ואלגנטיות לחלל החיצוני שלך. הם מציעים צל, פרטיות ותחושת שלווה. הם גם מספקים כמה חללים לצמחים, פרחים, או אפילו ישיבה.

פרגולות מגיעות בצורות וגדלים שונים עם חומרים שונים כגון מתכת, עץ או אבן. אתה יכול לבחור מבין האפשרויות השונות הללו בהתאם לתקציב שלך ולשטח שאתה רוצה לכסות.

ישנן דרכים רבות שבהן תוכל להפוך את המרפסת למדהימה יותר עם פרגולה. רעיון אחד הוא להשתמש בו כפינת אוכל חיצונית עם שולחנות וכיסאות המציעים פרטיות ועדיין מכניסים אור דרך החלונות. רעיון נוסף הוא להשתמש בו כסלון חיצוני בו תוכלו ליהנות מקריאה מצד אחד תוך צפייה בטלוויזיה בצד השני

מהם הסוגים השונים של פרגולות?

פרגולות הן סוג של מבנה חיצוני המשמש למתן צל ומחסה. הם קיימים כבר מאות שנים, אבל הם התפתחו לסגנונות וצורות שונות.

סגנונות פרגולה:

  • פרגולת עץ:

  • פרגולת פלדה:

  • פרגולת אבן:

  • פרגולה מודרנית:

  • פרגולה עכשווית:

  • סוגי פרגולות חיצוניות:

    חדר שינה גן עם פרגולה המעניקה פרטיות והפרדה מהגינה למטה. זה משמש לעתים קרובות כסלון חיצוני או חדר שינה, או כמטבח חיצוני באזורים שבהם אין מבנים בקרבת מקום. פרגולה מסוג זה יכולה לשמש גם כחלל פטיו מקורה עם מקומות ישיבה.

היתרונות של תוספת חדשה למרפסת או לסיפון שלך עם פרגולה חיצונית

פרגולות הן תוספת נהדרת לחלל החיצוני שלך. הם מוסיפים ערך לבית שלך על ידי הגדלת המשיכה של אזור המגורים החיצוני שלך. הם גם מספקים מקום לך ולמשפחתך ליהנות מהחוץ.

ישנם יתרונות רבים של הוספת פרגולה למרפסת או לדק שלך. התוספת קלה, זולה ויכולה להגביר את המשיכה של מרחב המחיה החיצוני שלך. כמו גם לספק מקום לך ולמשפחתך ליהנות מהטבע בסטייל!

פרגולה חיצונית היא דרך קלה להוסיף ערך לחלל חיצוני שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, כמו הוספת ערך לכל חלל חיצוני שאינו במפלס הראשי של הבית שלך.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝