צרכנות

פנסים ברמה גבוהה: פנס ראש ופנס טקטי

פנס ראש

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אור הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, והמפגש בין אור לבין העולם הוא הבסיס לכל החיים עצמם. כל האנרגיה בעולם מגיעה ,בסופו של דבר, מהשמש, שבלעדיה אנרגית הרוח, אנרגית המים וכיו"ב יהיו חסרות משמעות, לפחות עבור בעלי החיים על הכוכב. במילים אחרות, אור זה הכול, והכול זה אור, ואנחנו כבני אדם תלויים בו בכל דבר. גם בלי כל העומק הזה, בצורה הפשוטה והשטחית ביותר, אם אתם קוראים את המאמר הזה, זה רק בזכות אור. פשוט וקל, אור זה הכול, ולכן פנסים הם כה חשובים.

להיתקע בלי אור, בבית או בחוץ, זו בעיה. בבית, בהפסקות חשמל, כולנו מכירים את זה, ומי שעשה קמפינג ונגמרו לו הבטריות לפנס גם כן מכיר את זה טוב. נכון, זה קסום מאוד, ואפשר להתרכז ביופי של הכוכבים ובצלילי הלילה שסביבנו, אבל לפעמים צריך אור, ואז כדאי שיהיה פנס ראש, פנס טקטי או כל פנס אחר.

סוגי פנסים:

  • פנס ראש – פנס הראש הינו המצאה גאונית לא רק כי הוא פנס, וכל הפנסים הם דבר גאוני (נורה באופן כללי זה די גאוני), הרי שהוא גם מתלבש על הראש, מאיר קדימה על מה שאנחנו צריכים לראות מבלי להאיר את כל העולם כולו, ומאפשר לנו לראות קדימה מבלי להעסיק את הידיים בלהחזיק פנס. הידיים נשארות פנויות לעשות את מה שהן צריכות לעשות, ואתם נהנים משדה אור בדיוק מולכם, איפה שאתם צריכים.
  • פנס טקטי – קטן וחזק, עוצמתי וקל לנשיאה, הפנס הטקטי מאפשר לכם לייצר אלומת אור חזקה במיוחד בלחיצת כפתור קטנה, אפילו במכה של הבסיס על הקרקע. המשקל שלו מאפשר לכם לשים אותו בכיס ולשלוף בכל מצב, והעמידות שלו מאפשרת לו ליפול בלי להישבר, ולעמוד במהמורות הדרכים בכל מצב שהוא. במילים אחרות, זה מוצר שכל אחד חייב שיהיה לו ב"שלוף", בכיס או ברכב, לכל מקרה בו צריך אור. הפנסים הטקטיים יודעים להתמודד גם מול מים, אז הם אולטימטיביים גם למקרה בו יורד גשם, ואתם צריכים להיות בחוץ, לתקן תקר, לחפש את הכלב שברח, או מכל סיבה אחרת.

פנס – גם לאופניים

כבר ציינו כמה אור זה חשוב, אבל יש מצבים בהם אור הוא חיוני להציל את החיים שלנו. ברכב אנחנו חייבים אורות תקינים, וזה לא סתם "בשביל החוק". גם כשאנחנו צועדים אי אפשר לצעוד בבטחה בחושך, ובעצם בכל תנועה שאנחנו מבצעים במרחב אור הוא דבר חיוני.

להליכה יש לנו את פנס הראש הנוח, או את הפנס הטקטי החזק וקל המשקל. אבל מה קורה כשאנחנו נעים במהירות על האופניים. פנסי הרחוב עלולים להיכבות, או שפשוט אין אותם כלל ואנחנו בשטח. פנס לאופניים הוא חיוני לכל רוכב אופניים, למען הבטיחות שלכם בדרכים.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝