דיגיטל

מוצרי פרסום - כך תוכלו לבחור את מוצרי הפרסום המתאימים ביותר לעסק שלכם

מוצרי פרסום

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מוצרי פרסום נקראים גם מוצרי קדם מכירות. מדובר על מוצרים ממותגים שהמטרה העיקרית שלהם היא קידום שפת המותג או רעיון עיצובי. יש כל מיני מוצרי פרסום בהם, מחזיקי מפתחות, כובעים, חולצות, עטים ממותגים, רמקול נייד, דיסק און קי, אוזניות, תיקים, מטענים אלחוטיים, קופסאות אחסון, מחברות ועוד. על כל מוצר פרסום מוטבע הלוגו של החברה. אגב, יש מוצרי פרסום בהם גם מוטבעת גרפיקה המזוהה עם החברה. השימוש במוצרי פרסום נעשה על מנת להעביר מסר שיווקי. כיום, מרבית העסקים משתמשים במוצרי פרסום כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק שלהם.

איך תוכלו לבחור את מוצרי הפרסום המתאימים ביותר לעסק שלכם מתוך המבחר העצום שיש?
אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה...

כללים לבחירת מוצרי פרסום לעסק

להלן כללים שכדאי ליישם בתהליך הבחירה:

  1. תקציב - חשבו כמה כסף תרצו להוציא עבור מוצר פרסום ממותג
  2. קהל יעד - חשוב מאוד להגדיר את קהל היעד הנכון. אם תגדירו אותו לא נכון, הרי שהדבר עשוי להוביל לחוסר חשיפה למוצר או לשירות שלכם. הדבר גם יכול להוביל לירידה בערך המותג וכמובן לירידה במכירות
  3. קונספט - חשבו על רעיון או קונספט בהם תוכלו להשתמש במוצרי הפרסום. לדוגמה, אם אתם מארגנים אירוע קיץ לעובדים הכולל בריכה ובר משקאות, אז מוצרי הפרסום שיתאימו לחלוקה באירוע הם מגבות חוף ממותגות, כוס עם קש, שייקר ממותג ועוד
  4. טרנדיות ופופולאריות - בחרו מוצרי פרסום עכשוויים. לדוגמה, כובע ממותג יתפוס הרבה יותר טוב ממגרפת גירוד לגב. אגב, אם אתם לא בטוחים מה עכשווי ופופולארי כרגע, תמיד תוכלו להתייעץ עם חברה המתמחה בשיווק מוצרי פרסום ולשמוע על המוצרים הטרנדיים.
  5. מוצרי פרסום איכותיים - אתם לא רוצים לגלות שהשקעתם כסף וזמן ובסופו של דבר לגלות שמוצר הפרסום שבחרתם לא היה איכותי במיוחד. על כן, הקפידו לבחור מוצרי פרסום איכותיים וכאלה שלא ישברו או יתקלקלו בשימוש ראשוני.

איך בוחרים חברה המתמחה בשיווק מוצרי פרסום?

אם תריצו חיפוש בגוגל על צמד המילים "מוצרי פרסום", תראו שיש המון חברות בכל רחבי הארץ המציעות מוצרי פרסום לרכישה. בחרו 2 או 3 חברות וקראו עליהן המלצות. תוכלו למצוא אותן בכרטיס העסק של החברה המופיע בגוגל, ברשתות החברתיות וגם באתרי האינטרנט של החברות.
כמו כן, בדקו איזה מוצרים החברות מציעות והאם יש מגוון רחב ומהי העלות של כל מוצר (והאם יש הנחה במידה ומזמינים כמות של מוצרים).
לאחר מכן, בקשו לקבל הצעת מחיר מסודרת לגבי כמות המוצרים שתרצו לרכוש.
עשו השוואה בין הצעות המחיר שקיבלתם וכמו כן התייחסו גם לנתונים האחרים (המלצות, מגוון המוצרים, ניסיון של החברה בתחום) ובהתאם בחרו את החברה המתאימה והזמינו את המוצרים. שיהיה בהצלחה!

תפריט נגישות אתר