לבית ולגן

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים – פיתרון מעולה לכל עונות השנה

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אם אתם רוצים לשמור גם על אנרגיה חיובית בבית וגם על טמפרטורה שנעימה לכולם, יש לנו את הפיתרון המושלם עבורכם - מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים. הנה כל הסיבות

אורנה ודוד הם זוג כבר יותר מ-20 שנים ועדיין אחד הוויכוחים המרים ביותר ביניהם הוא על הטמפרטורה של המזגן. "ניחשם נכון", אומרת אורנה. "כמו אצל הרבה זוגות אחרים, דוד אוהב להקפיא את החדר ואני אוהבת טמפרטורה גבוהה יותר. לא משנה באיזו עונה אנחנו נמצאים, תמיד המריבה על הטמפרטורה בבית מצליחה להעכיר את האווירה. מצד אחד לי נמאס להיות חולה ולקפוא מקור ומצד שני הוא סובל מחום, אז לא מבין איך כולנו קופאים והוא הולך בבית עם חולצה קצרה". 

"כשנולדו לנו הילדים, הדבר נהיה חמור יותר", מספרת אורנה. "דוד סבל מהחום, ואני לא הסכמתי בשום אופן שהוא יקפיא את הבית ויגרום לילדים להיות חולים. בקיצור, האווירה בבית הייתה ממש מתוחה כל הזמן. זה הוביל גם למצב שכל השנה היו לנו בארון גם בגדי חורף וגם בגדי קיץ. אני לבשתי בבית טרנינג מפליז גם ביולי-אוגוסט כי כשדוד היה בבית פשוט אי אפשר היה לסבול את הקור".

לפני כשנה דוד ואורנה החליטו לעשות שיפוץ בבית. "אחד התנאים שלי לכל העניין היה שנחשוב מה עושים עם מערכות המיזוג", אומרת אורנה. "אמרתי לעצמי שלא הגיוני שאנחנו כבר בשנת 2022 ועדיין אי אפשר לחלק את זרימת האוויר לטמפרטורות שונות. הבאנו מומחה למיזוג אוויר שנתן לנו הצעת מחיר לגבי מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים. אחרי שהפינה הזו הייתה סגורה, הסכמתי לזרום עם השיפוץ". 

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים מאפשרות חלוקה של הבית לחללים שונים, וכל חלל להזרים אוויר בטמפרטורה המבוקשת. "אחרי השיפוץ קלטתי איזו איכות חיים הרווחנו", אומרת אורנה. "דוד בעיקר נמצא בחדר העבודה שלו, אז החדר הזה קפוא רוב ימות השנה. החדרים של הילדים ממוזגים לטמפרטורה הנוחה להם ובחדר השינה הסכמנו על איזו פשרה מבחינת טמפרטורה. אני יכולה להגיד שהאנרגיה בבית השתנתה לגמרי אחרי השיפוץ הזה. אם הייתי מכירה את הפיתרון של מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים לפני כן, הייתי חוסכת לנו הרבה שנים של מריבות ולי הרבה שנים של צינון". 

אם אתם מתעניינים במערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע שמומחים בתחום. "טווח המחירים הוא מאוד גדול", אומרת אורנה. "אם מתקינים מערכת כזו, כדאי לוודא שהיא עומדת בדרישות שלכם ותאפשר לכם ליהנות מטמפרטורה מושלמת בקיץ וכמובן גם בחורף. הבונוס הנוסף הוא שההפעלה של המערכת ממש שקטה, כך שהטמפרטורה הנוחה הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהבית, בלי שום רעשי רקע מיותרים. זה ממש תענוג". 

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝