תיירות וחופשות

מוזיאוני הוותיקן מה חשוב לדעת - כרטיסים והמלצות

מוזיאוני הוותיקן

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מהו מוזיאון הוותיקן?

מוזיאון הוותיקן הוא מוזיאון בעיר הוותיקן והוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר באיטליה. הוא מכיל את אחד מאוספי האמנות החשובים בעולם, עם יצירות של אמנים כמו מיכלאנג'לו, רפאל, ברניני, קאראווג'ו ולאונרדו דה וינצ'י.

מוזיאון הוותיקן הוא אחד המקומות המפורסמים ביותר לביקור תיירים באיטליה. הוא מכיל למעלה מ-60,000 יצירות אמנות ואחד המוזיאונים הגדולים בעולם. אחד ממאפייניו המפורסמים הוא פסלו של מיכלאנג'לו "דוד". מוזיאון הוותיקן נפתח לראשונה לציבור ב-18 באפריל 1993. ביקרו בו יותר מ-5 מיליון אנשים מדי שנה.

מיקום ושעות פתיחה של הסיור

מוזיאון הוותיקן ממוקם בצד המערבי של כיכר פטרוס הקדוש, והכניסה אליו נמצאת במרחק של כ-30 מטרים מהאובליסק שבמרכז הכיכר.

המוזיאון נפתח ב-8:30 בבוקר ונסגר ב-19:00 מיום שני עד שבת, וב-13:00 ביום ראשון. הוא סגור בחגים קתוליים מסוימים.

ממה להיזהר במוזיאוני הוותיקן?

מוזיאוני הוותיקן הם אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ברומא. הם מציעים סיור מודרך שנמשך כשעתיים ומכסה את נקודות השיא של המוזיאון. מוזיאוני הוותיקן פתוחים למבקרים בכל יום, למעט ימי שני. המוזיאונים סגורים בחגים דתיים כאשר הוותיקן סגור למבקרים. על מנת לבקר, יש להזמין את הביקור מראש מטעמי ביטחון.

המוזיאונים הם שלושה במספר ומכסים היבטים שונים של אמנות ותרבות, כאשר המפורסם ביותר הם מוזיאוני הוותיקן. מוזיאוני הוותיקן נמצאים בלב התרבות האמנותית, הפוליטית והדתית של רומא.

בנוסף לאמנות עתיקה, הם כוללים יצירות של מיכלאנג'לו בוונארוטי שתכנן את תקרת הקפלה הסיסטינית. מוזיאוני הוותיקן הם אחד מאתרי התרבות החשובים ביותר ברומא.

טיפים על קוד לבוש נכון לכניסה למוזיאוני הוותיקן

קוד הלבוש של מוזיאוני הוותיקן הוא די פשוט: ללא מכנסיים קצרים, חצאיות מיני, גופיות או חולצות ללא שרוולים. גברים צריכים ללבוש מכנסיים ארוכים ונשים צריכות ללבוש שמלה או חצאית שמכסה את הברכיים.

לא מכנסיים קצרים, חצאיות מיני, גופיות או חולצות ללא שרוולים. גברים צריכים ללבוש מכנסיים ארוכים ונשים צריכות ללבוש שמלה או חצאית שמכסה את הברכיים. עדיף להתלבש בשכבות כדי שתוכל להסיר בגדים לפי הצורך במהלך היום. כמו כן, חשוב לציין שאין לוקרים במוזיאוני הוותיקן ולכן אנו ממליצים לקחת איתך רק את מה שאתה צריך בביקורך.

מהם 6 הדברים הטובים ביותר שכדאי לדעת לפני הביקור שלך?

מוזיאוני הוותיקן הם אתר חובה מוחלט עבור כל מטייל ברומא. זהו המוזיאון המפורסם ביותר בעולם, ובגלריות שלו נמצאות כמה מיצירות האמנות המפורסמות בעולם.

6 הנקודות הבאות יעזרו לך להפיק את המרב מהביקור שלך:

  1. המוזיאונים פתוחים בין השעות 9:00-19:00 כל יום למעט יום שני, אז הם נסגרים ב-14:00.

  2. ניתן לקנות כרטיסים לוותיקן ללא תור באינטרנט, אך יש להדפיס אותם לפני הכניסה למוזיאון.

  3. יש קוד לבוש שעל המבקרים לעקוב אחריו: ללא מכנסיים קצרים או חצאיות קצרות, ללא כתפיים חשופות או חולצות ללא שרוולים וללא כובעים

  4. מוזיאון הוותיקן הוא המוזיאון הגדול בעולם, המכיל למעלה מ-7,000 שנות אמנות ותרבות.

  5. מוזיאוני הוותיקן הם ביתם של יצירות אמנות מפורסמות רבות כמו הפייטה של מיכלאנג'לו, ציורים של רפאל וקרוואג'יו, פסלים של ברניני ודונטלו, שטיחי קיר מימי הביניים ותקופות הרנסנס, קברים מצריים עתיקים ועוד ועוד.

  6. עלות כניסה לביקור במוזיאון היא 16 אירו למבוגרים (14 אירו באינטרנט), 12 אירו לסטודנטים עם תעודת זהות (10 אירו באינטרנט) ו-6 אירו לילדים בגילאי 6

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝