חוק, משפט וממשל

איך בוחרים עו"ד מקרקעין?

עורך דין מקרקעין

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

כאשר מדובר על עסקת מקרקעין, מדובר על עסקה מורכבת שיש לה ערך כלכלי גדול ומשמעותי.
על כן, מומלץ להיעזר בייעוץ וייצוג משפטי שיינתן מטעם עורך דין מקרקעין שהינו מקצועי ומנוסה. עורך הדין ילווה את הלקוח לאורך כל שלבי העסקה.

איך תוכלו לבחור עורך דין מקרקעין בהצלחה? לפניכם המדריך המלא.

פרמטר מס' 1 - המומחיות המשפטית

עליכם לפנות אך ורק לעורך דין שדיני מקרקעין הוא תחום עיסוקו המרכזי. עורך דין כזה יכיר גם את התחומים המשיקים לתחום המקרקעין כמו, מיסוי מקרקעין, דיני חוזים, תכנון ובניה ועוד.

פרמטר מס' 2 - יסודיות והקפדה על פרטים

כאשר מדובר על עסקות מקרקעין, מדובר על רכישה של נכסים, מכירה של נכסים, תמ"א 38 ועוד. מדובר על עסקאות מורכבות מאוד שגם דורשות טיפול משפטי מקצועי. על כן, עורך הדין שאתם בוחרים צריך להיות מסודר וגם יסודי ולהקפיד על ביצוע הבדיקות המקדמיות הנדרשות לעסקה. כמו כן, הוא צריך גם לערוך חוזה ולדאוג לרישום הזכויות כאשר התהליך מסתיים.

פרמטר מס' 3 - כריזמה וביטחון

לא מספיק שעורך הדין יעבוד על פי נהלי עבודה מסודרים ותהיה לו מומחיות משפטית בתחום המקרקעין, אלא עליו גם לדעת כיצד לממש במקסימום את פוטנציאל העסקה ולמקסם את הרווח של הלקוח שאותו הוא מייצג. כל אלה מצריכים עורך דין מקרקעין שהוא לא רק בקיא בתחום המשפטי המדובר אלא גם כזה שמתנהל בביטחון וכריזמה מול הצד השני. כמו כן, חשוב שיהיה לו גם כושר ביטוי גבוה וגם כושר שכנוע. כל אלה יעזור לנהל את המשא ומתן בצורה הטובה ביותר מול הצד השני. בסופו של דבר, הם גם יבטיחו את התוצאה הכלכלית והמשפטית האידיאלית ביותר.

פרמטר מס' 4 - כימיה אישית

בנוסף לכל הפרמטרים שהוזכרו, מומלץ גם שתהיה אווירה נעימה בין עורך הדין ללקוח. הדבר נחוץ לצורך שיתוף פעולה יעיל וגם פורה. כמו כן, צריכים גם להתקיים יחסי אמון והלקוח צריך להרגיש שהוא בטוח ונמצא בידיים טובות. מומלץ לבחור בעורך דין שהשתכנעתם שהוא אכן יטפל בכם במסירות וגם בנאמנות.

פרמטר מס' 5 - המלצות

ממש כמו בכל רכישה של שירות, מומלץ לבדוק אם יש המלצות על עורך הדין. תוכלו למצוא אותן ברשתות החברתיות, בפורומים משפטיים, באתר של עורך הדין ובכרטיס העסק המופיע בגוגל.
כמו כן, תוכלו גם להיעזר בבני משפחה וחברים ולשאול לגבי עורך דין מומלץ לתחום המקרקעין.

פרמטר מס' 6 - בדקו כמה עסקאות מקרקעין הוא ליווה משפטית

כך תוכלו לדעת מהו הניסיון המהותי והמעשי שיש לו בתחום ולא רק כמה שנים הוא עורך דין.
אגב, עורכי דין עם וותק של 1 עד 5 שנים יהיה יותר חרוצים וגם עם הספק גדול וזאת לעומת עורכי דין וותיקים ועייפים. כך שאל תזלזלו בניסיון של עורכי הדין הצעירים.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝