דיגיטל

שיווק דיגיטלי בשנת 2023 - ערוצי השיווק המומלצים

שיווק דיגיטלי

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ככל שאנו מתקדמים למאה ה-21, השיווק הדיגיטלי ממשיך להתפתח ולהתרחב.

טכנולוגיות ופלטפורמות חדשות צצות ללא הרף, ואנשי שיווק חייבים להישאר בקדמת הבמה כדי להבטיח שהקמפיינים שלהם יישארו יעילים ורווחיים.

בכתבה זו אנו נחקור את המגמות הנוכחיות בשיווק דיגיטלי, כמו גם למה אנשי שיווק דיגיטלי יכולים לצפות ב-2023.

חיפוש קולי

ככל שעוזרים וירטואליים ממשיכים להיות מתוחכמים יותר, החיפוש הקולי צפוי להפוך לחלק מרכזי בחיפוש מקוון עד שנת 2023.

שאילתות חיפוש מבוססות קול גדלו באופן משמעותי במהלך השנים האחרונות. ההערכה היא שחיפוש קולי יהווה 50% מכלל החיפושים עד 2028.

זה נובע בעיקר מהפופולריות הגוברת של רמקולים חכמים ועוזרים וירטואליים כמו Amazon Alexa ו-Google Home. עם עליית החיפוש הקולי, זה חיוני עבור משווקים דיגיטליים לבצע אופטימיזציה של התוכן שלהם עבור סוג זה של חיפוש כדי להבטיח שהם מגיעים לקהל היעד שלהם.

כדי לבצע אופטימיזציה לחיפוש קולי, משווקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן שעונה על שאלות במהירות ובדייקנות (המכונה "תוכן לשיחה").

בנוסף, אופטימיזציה של תוכן עבור קטעי טקסט מוצגים (תוצאות עשירות) היא גורם מפתח בשיפור הנראות בחיפושים קוליים במנועי החיפוש השונים כמו גוגל, בינג וכו'.

לדוגמה, אם משתמש יבקש מאלקסה מתכון לקארי עוף, אתר אינטרנט שביצע אופטימיזציה של התוכן שלו לחיפוש קולי יהיה בעל סיכוי גבוה יותר להופיע בתוצאות החיפוש, מכיוון שהוא מספק תשובה לשאלת המשתמש בשיחה.

טיפים לאופטימיזציה לחיפוש קולי:

  • השתמשו במילות מפתח עם זנב ארוך
  • השתמשו בשפה טבעית
  • בצעו אופטימיזציה לקטעי קוד באתר
  • בצעו אופטימיזציה לנייד

תוכן וידאו

תוכן וידאו כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי. ההערכה היא שווידאו יהווה 80% מכלל תעבורת האינטרנט עד 2026. כבר עכשיו אנו רואים עלייה יציבה בתכני הוידיאו ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש.

זו תוצאה של העדפה גוברת של צרכנים לתוכן חזותי ומרתק. וידאו לא רק עוזר למותגים להתבלט מהמתחרים אלא גם מוביל לשיעורי מעורבות גבוהים יותר בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ויוטיוב.

ככל שהווידאו הופך פופולרי יותר בקרב צרכנים, משווקים צריכים לוודא שהם מפיקים סרטונים באיכות גבוהה העונים על צרכי קהל היעד שלהם.

לדוגמה, מותג אופנה היוצר סרטון הדרכה על עיצוב הקולקציה האחרונה שלו תהיה דרך מצוינת לעניין את קהל היעד שלו ולהגביר את המודעות למותג.

טיפים ליצירת תוכן וידאו איכותי:

  • תוודאו שיהיה מסר ברור בסרטון
  • שמרו את זה קצר ומתוק
  • השתמשו בכתוביות על הסרטון

משפיעני מדיה חברתית

משפיעני מדיה חברתית הופכים חשובים יותר ויותר בכל הנוגע למאמצי שיווק דיגיטלי. רוב מוחלט מהצרכנים אומרים שהם סומכים על דעות משפיעים יותר מאשר מסעות פרסום מסורתיים.

על ידי מינוף משפיענים עם עוקבים גדולים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם או טוויטר, מותגים יכולים להגיע לקהל גדול יותר עם המסר שלהם במהירות וביעילות רבה יותר מאשר באמצעות שיטות פרסום מסורתיות.

בנוסף, קמפיינים של משפיענים מביאים לרוב לאחוזי מעורבות גבוהים יותר מאשר סוגים אחרים של יוזמות שיווקיות, בשל הקשר האישי בין משפיען לעוקבים שלו.

לדוגמה, מותג יופי ששותף עם מאפרת עם קהל עוקבים גדול באינסטגרם כדי להציג את המוצרים שלו בסרטון הדרכה תהיה דרך מצוינת להגיע לקהל גדול יותר ולהגביר את המודעות למותג.

למידע נוסף בנושא, אנו ממליצים על חברת שיווק דיגיטלי Diamond Digital אשר עוסקת כמעט ברוב מוחלט של ערוצי השיווק המומלצים באינטרנט!

טיפים למינוף משפיעני מדיה חברתית:

  • בחרו משפיענים שמתיישרים עם המותג שלכם
  • היו שקופים לגבי השותפות עימם
  • מדדו את החזר ה-ROI של הקמפיין עם משפיעני הרשת החברתית
  • צרו קשר עם הקהל של המשפיענים

מסקנה: למרות שקיימים כיום ערוצי שיווק דיגיטליים רבים ושונים, כמה מגמות ימשיכו לשלוט ב-2023: אופטימיזציה של חיפוש קולי, יצירת תוכן וידאו איכותי ומינוף משפיעני מדיה חברתית למטרות קידום הן רק כמה דוגמאות לאסטרטגיות מפתח שחברות צריכות לשקול כאשר מתכננים את הקמפיינים שלהם לשנה הבאה ואילך.

עם הטיפים האלה, אתם יכולים לוודא שהחברה שלכם מוכנה לעולם ההולך ומתפתח של שיווק דיגיטלי!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝