דיגיטל

הקמתם עסק - איך מנהלים את הלקוחות ואיך לעזאזל מגיעים ללקוחות חדשים

מומחי לשיווק דיגיטלי

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

פתיחת עסק היא עבודה קשה, אבל היא יכולה להיות מתגמלת להפליא. חשוב לוודא שהעסק שלכם מנוהל נכון ושאתם מסוגלים למשוך לקוחות חדשים. אם אתם תוהים איך לעשות זאת, הגעתם למקום הנכון.

המשיכו לקרוא לקבלת עצות מומחים בנושא ניהול לקוחות והשגת לקוחות חדשים עבור העסק שלכם. חשוב לציין שעצות אלו נכתבו על ידי מומחי expert לשיווק דיגיטלי.

ניהול לקוחות קיימים

אם אתם רוצים לשמור על הלקוחות הקיימים שלכם מרוצים ומעורבים בעסק שלכם, יש כמה צעדים שעליכם לנקוט. אחד החשובים ביותר הוא תקשורת.

ודאו שאתם מגיבים במהירות וביעילות כאשר לקוחות פונים עם שאלות או בעיות. כמו כן, עליכם לוודא שצוות שירות הלקוחות שלכם מאומן היטב כדי שיוכל לספק תמיכה מהשורה הראשונה בכל עת הצורך. בנוסף, הצעת תוכניות תגמולים או הנחות נאמנות יכולה לעודד לקוחות להמשיך לקנות מכם בעתיד.

לבסוף, מעקב אחר נתוני הלקוחות יעזור לכם להבין טוב יותר את העדפותיהם, כך שתוכלו להתאים מוצרים או שירותים במיוחד עבורם.

נוסף על האמור, הדרך הטובה ביותר לניהול לקוחות קיימים היא באמצעות מערכת CRM ותפקידה לקדם את הפעילות העסקית וקשרי הלקוחות שלכם.

על מנת להקל עליכם במציאת מערכת מסוג זה הטובה ביותר, תוכלו להיעזר בלינק - המלצות על מערכת CRM.

משיכת לקוחות חדשים

ישנן דרכים רבות למשוך לקוחות חדשים, אך חלק מהיעילות ביותר כוללות שימוש בטכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), הפעלת קמפיינים ממוקדים דרך אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר, ומינוף משפיענים שיש להם נוכחות מקוונת בתעשייה שלכם.

SEO עוזר ללקוחות פוטנציאליים למצוא את האתר שלכם כשהם מקלידים מונחים רלוונטיים במנועי חיפוש כגון גוגל. כמו כן, קמפיינים במדיה החברתית מאפשרים לכם להתמקד בקהלים ספציפיים ומינוף משפיענים עוזר להפיץ את הבשורה על העסק שלכם על ידי שיתוף עם העוקבים שלהם בפלטפורמות חברתיות שונות. בנוסף, יצירת תוכן כגון פוסטים בבלוג או סרטונים יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לאנשים להתעניין במה שיש לכם להציע.

לסיכום - איך מנהלים את הלקוחות ואיך מגיעים ללקוחות חדשים

כבעל עסק קטן, חשוב לשמור על לקוחות קיימים מרוצים תוך משיכת לקוחות חדשים. כדי לעשות זאת בצורה יעילה, ודאו שצוות שירות הלקוחות שלכם מאומן היטב כדי שיוכל לספק תמיכה מצוינת בכל עת הצורך.

שקלו להציע תוכניות תגמולים או הנחות נאמנות, השתמשו בטכניקות SEO, הפעילו קמפיינים ממוקדים דרך אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר, מנפו משפיענים שיש להם נוכחות מקוונת בתעשייה שלכם וצרו תוכן כגון פוסטים בבלוג או סרטונים שיעזרו למשוך אנשים פנימה.

בעזרת הטיפים הללו שתיקחו בחשבון, ניהול לקוחות קיימים ומשיכת לקוחות חדשים צריך להיות חלק עבורכם.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝