דיגיטל

קידום אתרים בינלאומי: התוכן הוא המלך

Personasmedia.co.il קידום אתרים בינלאומי1 Httpswww.hydepark.co.il

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

יש מי שטעו לחשוב שהימים בהם צריך היה להשקיע בתוכן איכותי עבור מן העולם. כעת מתברר שזו טעות חמורה. תוכן איכותי לצד תוכן שיווקי יוצרים תמהיל שיווקי מושלם, כאשר הצרכנים הפוטנציאליים מקבלים הרבה ערך ולא רק פרסומות מכירתיות

אבנר עוסק בכתיבת תוכן שנים רבות. לפני כשנתיים הוא שקל ברצינות לעשות הסבה מקצועית כיוון שחשב שהימים בהם ארגונים השקיעו בתוכן איכותי עברו מן העולם. "הייתי משוכנע שבחרתי בדרך הלא נכונה", אומר אבנר. "התעריפים עבור כתיבת תוכן צנחו בצורה משמעותית מאוד והתאימו למי שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם יצירת התוכן. כבעל ניסיון עשיר בתחום וכאבא לילדים, לא יכולתי להרשות לעצמי לעבוד בתעריפים הנמוכים שהוצעו לי. בשורה התחתונה זה גרם לירידה חדה בהכנסות שלי ולחשש אמיתי שלא אצליח לכלכל את המשפחה שלי ולהעניק לילדים שלי את מה שאני רוצה להעניק".

לדברי אבנר, ארגונים הלכו לכיוון של תוכן שיווקי וכמעט לא נותר מקום לכתיבה אותנטית שנועדה לתת מידע. "עולם המדיות החברתיות תפס מקום גדול מאוד בעוגה התקציבית של בתי העסק. כולם רצו ליצור תוכן שיווקי, לפלח את הקהל ופשוט ליהות מרווחים גבוהים. הנוסחה הזו הלכה והתעצמה בעשור האחרון, אבל לפני הקורונה זה הגיע לשיא של ממש. כל מה שעניין את הלקוחות היה שורת הרווח ולתוכן פורץ דרך וחדשני כמעט ולא נותר מקום. שוב, אם הייתי מוכן לכתוב תמורה אגורות בודדות למילה, הייתה יכולה להיות לי עבודה, אבל הרגשתי שזה לא נכון לי והתחלתי לחפש כיוונים תעסוקתיים אחרים".

בלי שום הודעה מוקדמת הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים. מבחינת אבנר, טריפת הקלפים הייתה לטובה. "בעוד שכולם התלוננו שאין להם עבודה, מפעלים נסגרו ועובדים נשלחו באופן גורף לביתם, לי פתאום הייתה כמות גדולה מאוד של עבודה. האנשים שהיו בבית צרכו תוכן בכמויות גבוהות ובה בעת התפנו תקציבי פרסום גדולים, כיוון שבתי העסק נסגרו. התוצאה הייתה שהתחילה להיות לי המון עבודה. זה היה כמו להגיע לנווה מדבר באמצע הסהרה. ראיתי איך היומן שלי מתמלא, איך זורמות עוד ועוד הזמנות לתוכן וזה שימח אותי עד הגג".

כמובן שטירוף הקורונה הסתיים, וגם תחום העיסוק של אבנר עבר שינוי מהותי. "מראש היה ברור שהקורונה לא תישאר פה לנצח", אומר אבנר. "החכמה הייתה לעבור את הגל הזה בהצלחה, כלומר להצליח לעמוד בכל המשימות, להצליח לקבל דריסת רגל בארגונים שונים ולצמוח יחד איתם כאשר השוק ייפתח. זה בדיוק מה שקרה. כיום, כאשר ניתן לדבר כבר על הקורונה בלשון עבר, שיווק באמצעות תוכן חזר להיות במרכז הבמה. יותר ויותר ארגונים הבינו שאי אפשר לזלזל בתוכן איכותי ושבסופו של דבר אנשים נחשפים לפרסומות רק אם כדאי להם לקרוא את התוכן הספציפי. פתאום התוכן חזר להיות במרכז והפרסומות הן לצדו, ולא ההיפך כפי שהיה לפני עידן הקורונה".

גם כאשר מדובר על שיווק מוצר חדש, אבנר מתאר כי תוכן איכותי מוכיח את עצמו פעם אחר פעם. "אני עוסק בנושא קידום אתרים בינלאומי", אומר אבנר. "כאשר יש מוצר חדש שרוצים להכניס לשוק, יש מחקר מקדים שמזהה מה החוזקות של אותו מוצר, כלומר על איזה צרכים של הלקוחות הוא עונה. בדרך הזו אנחנו יכולים לבנות תמהיל שיווקי שמתאים למדינה הספציפית בה המוצר צפוי להיות מופץ. יש בזה הרבה עניין ואתגר וכאשר זה מצליח, תחושת הסיפוק היא אדירה. מבחינתי זה ניצחון כפול, כי לא ויתרתי על עיסוק בתחום שאני מאוד אוהב וכיום תודה לאל זה גם מניב לי הכנסה יפה".

אל עולם קידום אתרים בינלאומי הגיע אבנר לגמרי במקרה. "גם כאן אני חייב תודה לנגיף הקורונה", הוא אומר בחיוך. "בתקופה זו יותר מתמיד העולם הפך להיות כפר גלובלי קטן, בלי שום הבדלים של זמן ומקום. טכנולוגיית הזום, למשל, איפשרה ליצור קשר ולשמור על קשר בין בני אדם שחיים בקצוות שונים של הגלובוס, הייתה יכולת ליצור שיתופי פעולה ולי באופן אישי זה פתח דלתות לעולם קידום אתרים בינלאומי. היה בזה אתגר גדול עבורי, כיוון שמדובר בתחום חדש שלא עסקתי בו לפני, אבל זה ריתק אותי ואני שמח שעשיתי את הצעד בלי לפחד".

היום אבנר מחלק את זמנו בין קידום אתרים בינלאומי ליצירת תוכן מותאם ללקוחות. "בעיני, שיווק נכון הוא קודם כל שיווק באמצעות תוכן", אומר אבנר. "כאשר התוכן הוא טוב, כאשר קהלי המטרה מפולחים ומדויקים, קל ליצור תוכן מעניין, איכותי, מדויק, כזה שמניע לפעולה וגורם לכולם להיות מרוצים – הלקוחות מרוצים כי הם נהנים ממוצרים או שירותים שמתאימים להם, ובעלי העסקים מרוצים כי הם רואים רווחים נאים תמורת ההשקעה הכספית שהשקיעו. אני למדתי שיעור חשוב מכל התקופה הזו – אף פעם לא לוותר על חלומות ולעסוק תמיד בתחום שגורם לכם להרגיש טוב ולזרוח מבפנים. מבחינתי זו הנוסחה לאושר".

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝