לבית ולגן

מהם היתרונות של מקפיא עליון?

Samline.co.il מקפיא עליון Hydepark.co.il

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

עם התאים הנפרדים שלו למזונות קפואים ואחסון קוביות קרח, מקרר עם המקפיא העליון הוא חלק מסורתי מהמטבח הישראלי של משפחות רבות.

כשאתם בוחרים את המקרר עם סוג המקפיא המתאים לכם, קחו בחשבון את התקציב, גודל משק הבית והמקום שלכם, בשקלול היתרונות של מקרר מקפיא עליון.

בחירת מקפיא עליון שיש בו מספיק מקום

ברוב המקרים, מקררים עם מקפיאים עליונים זמינים עם שטחי אחסון שמישים יותר בהשוואה לסוגים אחרים של מקררים. דגם המקפיא העליון הסטנדרטי רחב מספיק, ודגמים של מקררים עם שתי דלתות זו לצד זו או מקררים עם דלתות צרפתיות זמינים עם מקפיאים רחבים יותר.

יש גם מקררים עם יחידות מקפיאים שמותקנים בתוך הדלת, עם תאים שמאפשרים אחסון נוח של מזונות ומשקאות. בעוד שלחלק מהמקררים עם שתי הדלתות שממוקמות זו לצד זו יש מקפיאים ברוחב גדול יותר, החלקים האנכיים צרים יותר מיחידות מקררים עם מקפיא עליון, מכיוון שצד אחד מוקדש לפריטים קפואים.

הבחירה מתבצעת בהתאם להיקף הבישולים בבית

הבחירה צריכה להיות במקפיאים עם אזורי אחסון רחבים מספיק, והדגמים המובילים של המקפיאים מאפשרים אחסון קל של מגשי פיצות או מארזי עוגות גדולות.

חוץ מזה, במשפחות שבהן בני המשפחה מבשלים הרבה, מקררים עם מקפיאים גדולים יכולים להקפיא מגשים ארוכים עם חומרי גלם שממתינים לאפייה, לחימום או להמשך בישול.

המקום מסביב למקרר

עם יותר שטח אחסון שזמין עם מקרר מקפיא עליון, היחידה מגיעה לפתרון של שפע מקום פנוי לתמרון במטבח. הצורך או הרצון שלכם במספיק מקום במטבח ניתן להגשמה עם מקררים בדגמים אלו.

במטבחים צרים או קטנים, מקררים עם דלתות שממוקמות זו לצד זו, בדרך כלל לא יתאימו מכיוון שהדלתות רחבת מדי, בהשוואה לדגמים עם המקפיאים העליונים. כלומר, בחירת מקררים עם שתי דלתות למטבחים קטנים אינה מאפשרת מספיק מקום כמו שיש בדגמי המקפיאים העליונים.

שימוש באנרגיה

יעילות אנרגטית מהווה יתרון עבור מקררים עם מקפיא עליון. דגמים אלו אינם צורכים הרבה חשמל, במיוחד כאשר מקפידים לא לפתוח ולסגור בתדירות גבוהה את דלת המקפיא. דגמים אלו זמינים עם מכשירי ייצור קרח בתוך הדלת וזהו יתרון חשוב מבחינת היעילות, מכיוון שאין צורך לפתוח את דלת המקפיא על מנת למלא כוסות בקרח.

ככל שדלתות המקפיא נשארות סגורות למשך פרקי זמן ארוכים יותר, כך גם הטמפרטורות של המקפיא נשארות קבועות יותר, מה שמוביל להפחתה בצריכת החשמל.

איכות המים של המכשירים המובנים במקררים

עם מכשירי מים וקרח משלהם, דגמים של מקררים עם דלתות זו לצד זו מכילים מסנני מים משלהם, וזהו גם היתרון של בחירת מקררים עם מקפיאים עליונים, אשר מייתרים את הצורך בשימוש במסנני מים נפרדים למכשירים, במיוחד אם כבר יש לכם מערכת סינון מים ביתית או מערכת לברז.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝