לבית ולגן

איך לשפר את התאורה בבית?

איך לשפר את התאורה בבית

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אנחנו אמנם רגילים כבר לחיות בתוך חללים סגורים הרבה שנים, אבל האמת היא כי המוח האנושי, זה שעוצב לפני מאות אלפי שנים, התפתח בימים בהם אנחנו, בני האדם, חיינו בטבע. זו כנראה הסיבה לכך שרבים מאיתנו, בני האדם, צריכים אור טבעי כדי להרגיש טוב יותר.

תאורה בבית משפיעה על מצב הרוח שלנו ואפילו משפרת את האפקטיביות שלנו במידה דרמטית. אם אתם מתכננים תהליך שיפוץ ואתם רוצים לפתוח חלון חדש בבית, יש לנו כמה מחשבות אותן נרצה לחלוק אתכם ממש עכשיו. נשמע מעניין? בואו נצלול לתוך הנתונים ביחד!

קודם כל, חשוב להבין איפה נרצה לפתוח חלון חדש

רגע לפני שנצלול לתוך הנתונים ונבין בדיוק איך אנחנו מתכוונים לנסר את הקיר במטבח או בסלון, אנחנו צריכים להסתכל רגע על הנכס ולהבין איפה אנחנו רוצים לנסר את החלון. אם למשל, הדירה ממוקמת בין כמה בניינים, כלומר, היא נמצאת בנקודה בה בשעות הבוקר אין שמש ולעומת זאת בשעות הצהריים, השמש עולה לזווית ממנה היא דווקא יכולה להאיר פנימה אל תוך הבית, נרצה למקם את החלון בנקודה הזו. במקרים אחרים, אם דווקא אנחנו רוצים להימנע מספיגה של קרני השמש בשעות החמות, יכול להיות כי נרצה דווקא למקם את החלונות בנקודה אחרת. אתם לא חייבים כמובן להחזיק בתואר של אדריכלים כדי להגיע למסקנה הנכונה ביותר. אתם בסך הכל צריכים לדבר עם אנשי מקצוע מעולים, אשר יביאו לפניכם את הנתונים ויעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.

שנית, נרצה להבין אילו מגבלות יש לנכס

פתיחת חלון בקיר לא צריכה להפוך לליקוי בניה אשר יסכן את הדיירים בנכס. המטרה היא לשפר את איכות החיים ולא חלילה, לפגוע בהם. בדיוק בגלל זה, אנחנו צריכים להבין ביחד האם לנכס יש מגבלות ואם כן, מה המגבלות הללו? למשל, אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי ניסור קיר חיצוני דורש טכניקה וכלים מתקדמים, פשוט משום שהעבודה עם קיר מהסוג הזה נחשבת מורכבת יותר. אנחנו צריכים להבין האם בנקודה בה אנחנו רוצים לפתוח חלון יש צינורות השייכים למערכת האינסטלציה או כבלים, השייכים למערכת החשמל? כמובן, יש משמעות לסוג הקיר. האם מדובר על קיר בלוקים? קיר ממ"ד? חשוב לדעת כי יש פתרון לכל בעיה. אבל אם לא נמפה את הצרכים שלנו בצורה טובה, לא נגיע לתוצאות אליהן אנחנו שואפים להגיע.

חשוב לקבל את אישור הדיירים לעבודה

פתיחה של חלון חדש בקיר חיצוני, בדרך כלל, דורשת מאיתנו לקבל היתר בניה. לא מדובר על תהליך מורכב בדרך כלל, שכן אנחנו מדברים על פרויקט פשוט באופן יחסי. עם זאת, נרצה לקבל את אישור הדיירים השכנים באותו הבניין לעבודה. לכן, תמיד טוב להכין תכנית מדוקדקת עליה חתומים אנשי מקצוע. כך תוכלו להציג אסמכתאות אשר יתמכו בטענה שלכם כי מדובר על פרויקט בטוח, אשר לא אמור להפוך סכנה בטיחותית לדיירי הבניין המשותף.

הכי חשוב זה לבחור באנשי מקצוע מעולים

כאמור, בכל פרויקט אנחנו צריכים לקחת את מכלול הנתונים ולקבל החלטה בהתאם למשתנים העולים מהשטח. היום, בזכות טכנולוגיה מתקדמת, אנחנו יכולים לבצע עבודה מדויקת, מהירה ובטוחה. עם זאת, הרי שבתחום הזה אנחנו מוצאים אנשי מקצוע מצויינים לצד כאלו אשר לא בהיכרח יודעים לבצע עבודה מקצועית וקפדנית. כאשר אתם בוחרים באנשי מקצוע מהשורה הראשונה, לא רק שתוכלו ליהנות מתוצאה מצויינת בתום התהליך, אלא, תישארו בראש שקט בתום העבודה. האמת? זה לא פחות חשוב.

רוצים לשפר את התאורה בבית? לחצו כאן לפרטים נוספים

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝