לבית ולגן

מתי נרצה להוריד קיר בבית למגורים?

מתי נרצה להוריד קיר בבית למגורים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

תמיד חלמתם על שיפוץ של הדירה או הבית? הילדים עזבו ואתם רוצים לשנות את המבנה של הדירה? אתם מעוניינים להתאים את הנכס החדש לצרכים שלכם? זה הזמן לקבל החלטות נבונות אשר יהפכו את החיים שלכם הרבה יותר נוחים. לפני שנדבר בהרחבה על הורדה של קיר כזה או אחר ואיך לבחור את אנשי המקצוע המתאימים למשימה, אנחנו רק נזכיר כי אין דבר חשוב יותר מאשר להשקיע בבית בו אנחנו מתגוררים. כאשר אנחנו משקיעים בעצמנו, בבית שלנו, בהיכרח אנחנו נרגיש ברגע הרבה יותר טוב. כאשר הבית שלנו מסודר ומעוצב לטעמנו, באופן טבעי אנחנו מרגישים בנוח. אנחנו מרגישים כי יש לנו את התנאים להתפתח, לצמוח ולהיות אנשים טובים יותר בכל תחום. אבל רגע לפני שנוכל ליהנות מהתוצאות, בואו ננסה להבין ביחד מתי ואיך מורידים קיר בתהליך שיפוץ.

באלו מקרים נרצה להוריד קיר בפרויקט שיפוץ

האמת היא כי עולם השיפוץ מתייחס לאינספור פרויקטים מסוגים שונים. כאשר בכל מקרה אנחנו בוחרים מה לעשות לאור הצרכים של הלקוח. אבל אנחנו כן יכולים לנסות ולמסגר כמה סיבות נפוצות להורדה של קיר:

  • כדי להגדיל את הסלון או את המטבח: תהליכים מהסוג הזה מתרחשים בעיקר כאשר המבנה של התא המשפחתי משתנה. יש שנים בהן אנחנו צריכים הרבה חדרים קטנים, עבור הילדים. יש מקרים בהם אנחנו דווקא רוצים לפתוח את החלל, כדי שלכולם יהיה מקום לשבת ביחד כאשר מגיעים לבקר.
  • כדי לשנות את התאורה בבית: חללים גדולים נותנים לנו תחושה הרבה יותר נעימה בדרך כלל. לעיתים, אנחנו יכולים להאיר חדר חשוך, פשוט על ידי צירוף שלו לחדר אחר בו יש חלון גדול לדוגמא.
  • אם יש ליקוי בניה אותו אנחנו רוצים לתקן: לפעמים יש קיר אשר נשחק בגלל רטיבות וכן הלאה. במקרים מסוימים נרצה לתקן את הליקוי ובמקרים אחרים, נבחר פשוט להוריד את הקיר לחלוטין.
  • אם אנחנו רוצים לשנות את המבנה של הנכס לחלוטין: לפעמים אנחנו פשוט רוצים לעשות כמו ארגון מחדש של החדרים בנכס. זה לא אומר בהיכרח יצירה של מרחבים משותפים גדולים יותר, אבל זה כן אומר כי עלינו להוריד את הקיים כדי שנוכל להקים משהו חדש.

למה אנחנו צריכים להתייחס בתהליך העבודה

עלינו לקחת בחשבון כי שבירה של קיר זה לא צחוק. קודם כל, אנחנו צריכים להבין האם מדובר על קיר בו יש מערכות תשתית פועלות. למשל, צינורות השייכים למערכת האינסטלציה או חוטי חשמל השייכים למערכת החשמל. בנוסף, אנחנו רוצים להיות בטוחים כי גם אם מדובר על קיר תומך, הורדה שלו לא תהפוך למפגע בטיחותי אותו יהיה לנו קשה יותר לתקן. סוג הקיר כמובן ישפיע על העבודה עצמה גם כן. שבירה של קיר גבס לא דומה לתהליך ניסור בטון אם מדובר על קיר בלוקים וכן הלאה.

הטכנולוגיה מציעה לנו פתרונות מצויינים

היום הטכנולוגיה מביאה איתה מגוון פתרונות. אנחנו יודעים לבצע ניסור בטון מקצועי ומדויק, בצורה יעילה, מהירה ואפקטיבית. העיקר הוא לבחור נכון באנשי מקצוע אשר יודעים איך לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אם אתם ממילא יוצאים לתהליך שיפוץ ואם אתם פשוט רוצים ליהנות מתוצאות מצויינות, לא היינו מתפשרים על עבודה כמו ניסור בטון. השקט הנפשי שלכם, התחושה כי אתם נמצאים בידיים טובות, לכך אין מחיר. זה בעצם, הדבר החשוב ביותר, בכל תהליך שיפוץ ובחיים עצמם.

זה הזמן לפנות ולקבל מענה מקצועי!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝