ספורט וכושר

פילאטיס מכשירים תל אביב: הדרך היעילה לחיזוק הגוף

פילאטיס מכשירים תל אביב

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

פילאטיס מכשירים תל אביב זוהי דרך מצוינת ויעילה לעבוד על השרירים שלנו ולשפר את הגמישות. הפילאטיס היא שיטת אימונים מצוינת עבור שיפור היציבה, הגמישות והתנועה. היא מאפשרת לכל אחד ואחת להתקדם, לדאוג לבריאות וכל זאת באמצעות מגוון רחב של תרגילים ברמות שונות כך שגם מתחילים וגם מתקדמים יוכלו להתחבר לתחום.

כאשר אנחנו חושבים על הגוף שלנו דבר אחד ברור והוא שאנחנו חייבים להתייחס אליו בכבוד. אנחנו לא צריכים לחכות לגיל מבוגר כדי להתחיל לחשוב על הבריאות שלנו ואנחנו לא צריכים לחשוש שאנחנו ״מבוגרים מדי״ מכדי להתחיל להתאמן. פילאטיס מכשירים מאפשר לנו להיכנס לכושר, להרגיש טוב יותר עם עצמנו וכל זאת ללא כל קשר לעבר שלנו, האם התאמנו והאם זו הפעם הראשונה שאנחנו מתחילים להזיז את הגוף.

5 היתרונות של פילאטיס מכשירים תל אביב

אם תהינו אי פעם אם כן או לא להירשם לחוג פילאטיס מכשירים בטח היתרונות ישכנעו אותנו לבדוק מתי המפגש הבא:

חיזוק יעיל של השרירים

אימון פילאטיס מכשירים שם דגש על חיזוק השרירים בכלל ועל חיזוק שרירי הליבה בפרט. שרירי הליבה הם אותם השרירים התומכים בעמוד השדרה (שרירי הבטן) והם מהותיים ליציבה. כאשר שרירי הליבה חזקים פוחתת סכנת המעידה וישנה תחושת ביטחון בפעולות בסיסיות.

פילאטיס מכשירים מאמן לא רק את שרירי הליבה העמוקים אלא מאפשר לנו לעבוד על קבוצות שרירים ספציפיות תוך שימוש במכשירים שיוצרים התנגדות. התוצאה היא חיזוק משמעותי של השרירים, הפחתת כאבי הגב ושיפור היציבה הכללית.

שיפור הגמישות והתנועה

כאשר אנחנו מסתכלים על אימון פילאטיס מכשירים צפון תל אביב אנחנו יכולים לראות מיד כיצד המכשירים מסייעים להגדיל את טווח התנועה. המכשירים מאפשרים לנו להשיג יותר עבור כל תנועה ובתוך כך הם מסייעים לנו להשיג את הגמישות שחשובה לנו כל כך ושיכולה לסייע בהפחתת פציעות.

המכשירים מאפשרים לנו לבצע תנועות מאתגרות ומורכבות שלא היינו יכולים לבצע בלעדיהם וכל זאת במסגרת היכולות שלנו. התוצאה היא הרחבה של טווח התנועה, גמישות גבוהה יותר, שיפור זרימת הדם ותחושה חיונית וקלילה של הגוף.

שיקום מפציעות

לאנשים שמתאוששים מפציעה מהתקופה האחרונה או אפילו פציעה ישנה פילאטיס מכשירים יכול לסייע. מדובר באימון שניתן להתאמה אישית כך שכל שיש לעשות הוא לשתף את המדריך בבעיה הרפואית ולקבל התאמה של כל תרגיל. בנוסף, המכשירים מאפשרים עבודה מבוקרת כשהם תומכים בגוף.

בזכות המכשירים אפשר לבצע את התנועות השונות תוך הימנעות מלחץ מיותר על המפרקים והעצמות ולמעשה לבנות ולחזק את השרירים. כאשר השרירים באזור שנפגע חזקים הם מורידים מהלחץ היום יומי באזור ומאפשרים יציבות, תנועה נינוחה יותר ופעמים רבות גם הקלה על הכאב.

תחושה כללית חיובית

אימוני הפילאטיס מחזקים את הגוף ואת הביטחון העצמי. הם מאפשרים לנו להרגיש טוב תוך כדי הפעילות הגופנית ולראות תוצאות מהירות. בין אם מדובר בחיזוק שרירי הליבה או שיפור הגמישות, התוצאה שנקבל היא הטובה ביותר, תחושה כללית חיובית.

ברגע שאנחנו מרגישים טוב עם הגוף שלנו אנחנו מרוויחים לא רק מבחינה פיזית אלא גם חיים בתחושה חסרת מעצורים ואפשרויות חדשות נפתחות בפנינו.

אימון בסביבה תומכת

כולנו יודעים שישנה חשיבות רבה לכושר ולדאגה לגוף שלנו אך כשאנחנו מגיעים לבצע את התרגול בפועל רבים מאיתנו דוחים את הפעולה למאוחר יותר. כאן בדיוק נכנסים אימוני פילאטיס מכשירים תל אביב עם סביבה תומכת, מכשירים איכותיים ומדריכים מנוסים שיכולים ללוות כל שלב בדרך להשגת התוצאות הרצויות.

ב-FIT סטודיו אנחנו יכולים ליהנות מכל העולמות, להיכנס לכושר ולהרגיש נפלא עם עצמנו. אין כל סיבה לחכות לרגע המתאים לאימון אלא פשוט ליצור קשר עוד היום.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝