אטרקציות ואירועים

איך בוחרים את הסקייטבורד המתאים?

איך בוחרים סקייטבורד

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אם אתה מחפש להיכנס לתחום הסקייטבורד ולהתחיל לגלוש, יש הרבה דברים שצריך לדעת לפני כדי לא להתייאש מהחיפוש עצמו. איזה סוג לוח כדאי לי לקנות? איפה אני מתחיל? כמה זה עולה? כל השאלות הללו ועוד צריכות תשובה לפני שאתה משקיע כסף עבור הסקייטבורד הראשון שלך.

למרבה המזל, אנחנו כאן כדי לעזור. במדריך זה למתחילים, נעבור על כל מה שאתה צריך לדעת על בחירת הסקייטבורד המתאים לך.

למתחילים אנחנו ממליצים לקנות סקייטבורד קומפלט ולא להיכנס להרפתקה של בחירת והתאמת החלקים השונים של הסקייטבורד. אחרי שתרכשו סקייטבורד קומפלט ותדעו שזה משהו שאתם רוצים לעשות ולהשקיע בו, המשיכו לשפר את הסקייטבורד שלכם.

איך בוחרים קרש לסקייטבורד?

כשמגיע הזמן לרכוש סקייטבורד חדש לילד או לכם, אחת ההחלטות הראשונות שתצטרכו לקבל היא איזה סוג של קרש לקנות. קרשי סקייטבורד מגיעים במגוון צורות וגדלים, וחלקן מתאימות יותר לסגנונות החלקה מסוימים מאשר לאחרים. 

הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת סיפון סקייטבורד הוא גודל הסיפון. חפיסות סקייטבורד מגיעים בדרך כלל בגדלים הנעים בין 7.25 אינץ' ל-8.5 אינץ' רוחב, ורוב הסקייטרים מעדיפים קרש בגודל בינוני, איפשהו בין הגדלים הללו. אם אתה מתחיל, ייתכן שתרצה להתחיל עם קרש רחב יותר עד שתתרגל להחלקה, שכן קרש רחב יותר יהיה יציב יותר וקל יותר להתאזן עליו.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קרש סקייטבורד הוא הצורה. ישנן שלוש צורות עיקריות של קרשי סקייטבורד: סטנדרטית, קרוזר ורחוב. קרשים סטנדרטיים הם סוג הסיפון הנפוץ ביותר והם מתאימים ביותר להחלקה סטנדרטית בלי הרבה טריקים ופעלולים. קרשי קרוזר הם מעט קצרים ורחבים יותר מקרשים סטנדרטיים והם טובים להחלקה ברחבי העיר או בחוף הים. סיפונים ברחוב הם סוג הקרש הקצר והצר ביותר, והם מתאימים ביותר להחלקה על החלקה ברחוב או לביצוע טריקים.

איך בוחרים גלגלי סקייטבורד?

בדיוק כמו עם קרש לסקייטבורד, יש מגוון רחב של גלגלי סקייטבורד לבחירה. הבחירה הנכונה עבורך תהיה תלויה בסגנון ההחלקה שלך. 

בבחירת גלגלי סקייטבורד, הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא סגנון ההחלקה שלך. אם אתה מחליק ברחוב, תרצה גלגלים קטנים וקשים יותר ליותר מהירות וזריזות. אם אתה מחליק בוורט, תרצה גלגלים גדולים ורכים יותר ליציבות רבה יותר. ואם אתה בעניין של החלקה בסקייטפארק, תצטרך שילוב של שניהם.

איך בוחרים צירים לסקייטבורד?

הצירים היא בסיס המתכת של הסקייטבורד אליו מחוברים הגלגלים. וכמו קרשים וגלגלים, יש מגוון צירים לבחירה. הציר המתאים לך, כמו כל שאר החלקים, תלוי בסגנון ההחלקה שלך.

אם אתה מחליק ברחוב, תרצה ציר יציב ועמיד בפני בלאי רב. עבור החלקה ברחוב, בדרך כלל תרצה ציר רחב יותר עם מתלה גבוה יותר. זה יעזור לשמור על הלוח שלך יציב בעת שחיקה על מסילות ומדפים.

אם אתה מחליק בפארק, תרצה ציר שמגיב  וקל לסובב. תרצו גם ציר עם מרווח נמוך, כדי שהוא לא תיתפס על מכשולים בפארק.

איך לבחור מיסבים לסקייטבורד?

המסבים הם כדורי המתכת שנכנסים לצרי ומאפשרים לגלגל להסתובב. איכות המיסבים משפיעה ישירות על המהירות והחלקות של הנסיעה.

ישנם מספר מותגים של מיסבים בשוק, כל אחד עם תכונות ייחודיות משלו. שלושת המותגים הפופולריים ביותר הם Bones, Black Magic ו-Reds.

מיסבי Bones הם המותג הפופולרי ביותר של מיסבים בקרב גולשי סקייטבורד מקצועיים. הם עשויים מפלדה איכותית ומגיעים במגוון גדלים. מיסבי עצמות ידועים בעמידותם ובנסיעה חלקה.

מיסבי Black Magic עשויים מטיטניום ומיועדים למהירות. הם קלים יותר ממותגי מיסבים אחרים ומציעים נסיעה חלקה יותר. עם זאת, הם גם יקרים יותר.

מיסבי Reds עשויים מקרמיקה ומיועדים לעמידות. הם מציעים נסיעה חלקה אך יכולים להיות רועשים ברכיבה במהירויות גבוהות. מיסבים הכי יקרים.

בבחירת מיסבי סקייטבורד, חשוב לקחת בחשבון את סוג ההחלקה שתבצעו. אם אתה בעיקר מחליק ברחוב, אז תרצה לבחור מיסבים המיועדים למהירות. אם אתה בעיקר מחליק vert, אז תרצה לבחור מיסבים המיועדים לעמידות. לא משנה איזה סוג של החלקה אתה מתכנן לעשות, הקפד לבחור מיסבים התואמים את סגנון ההחלקה שלך.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝