לבית ולגן

סוגים שונים של ארונות בגדים ומה מומלץ עבורכם?

סוגים שונים של ארונות בגדים ומה מומלץ עבורכם

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

הרהיטים שאנחנו מפקידים בידם את האחריות לקשט את החלל שלנו, בסופו של דבר תופסים גם מקום בלב. במיוחד כשמדובר ברהיט גדול – כמו ארון בגדים – ששומר על כל הפריטים יקרי הערך שלנו.

בין אם זה ארון 2 דלתות או ארון הזזה – אנחנו יודעים שלמצוא את הארון האידיאלי ולהתאים אותו לחדר השינה זה לא משימה קלה. ציפור קטנה לחשה לנו שאולי גם אתם צריכים עזרה, אז באנו!

אף אחד לא רוצה לרכוש ארון זול ולגלות שאחרי זמן קצר הוא לא שמיש. הסיבות לכך רבות ומגוונות: אי אפשר לפרק אותו, הוא קיבל מכה שעיוותה לו את הצורה, יש עליו כתמים שאי אפשר להסיר ועוד.

אם כבר ניגשים לקנות רהיט חדש, אנחנו תמיד בעד ללכת על רהיט איכותי שייתן לכם שקט לטווח הארוך. אבל גם כאן יש איזה קאץ', שכן קיימים לא מעט סוגים של ארונות איכותיים בשוק, וריבוי האופציות עלול לעיתים לעכב את ההליך.

אז בואו נתחיל בלעשות קצת סדר. מי יודע, אולי בסוף המאמר תלמדו משהו חדש.

סוגים שונים של ארונות בגדים

ארון 2 דלתות – ארון נפוץ מאוד (בעיקר בחדרי ילדים) שעשוי לרוב מזכוכית עמידה או מלמין. שתי הדלתות שלו עומדות על צירים ונפתחות לתוך המרחב. היתרונות הכי משמעותיים שלו: עמידות בפני מכות וניקיון קל.

ארון הזזה – ארון פופולרי שמגיע עם שתי דלתות (או יותר) שמחליקות לצדדים על גבי מסילה. מצויד במנגנון חכם לסגירה שקטה, ומנגנון שמונע בריחה מהמסילה. שטח האחסון הפנימי שלו יכיל מגירות נשלפות, מדפים, מוט תלייה ואביזרי פרזול נוספים.

ארון טלוויזיה – ארון שבסיסו הוא ארון הזזה, אלא שהפעם, בתוך אחת הדלתות משתלב מסך הטלוויזיה. טרנד אופנתי חדשני ומגניב שיכול לחסוך מקום יקר בחדרים קטנים.

ארון רחף – ארון שמותקן ישירות על הקיר ובמרווח של כמה סנטימטרים מהרצפה, בצורה כזו שמעניקה לו את אפקט הריחוף, ומכאן נגזר שמו. בדרך כלל מתאים לחדרים גדולים ותורם ליצירת מראה יוקרתי.

אלו הם הסוגים המרכזיים, מקווים שמשהו מהם קרץ לכם. עם זאת, קשה להגיד איזה מהארונות הכי מומלץ עבורכם בלי לדעת מה הצורך הספציפי שלכם. חשוב שתדעו שאת כל אחד מהסוגים ניתן להזמין בעיצוב אישי!

איך מתאימים ארון למרחב?

בסופו של יום, חדר השינה שלכם מכיל שטח מוגבל שאתם צריכים לנצל בחוכמה. הנה כמה נקודות לקחת בחשבון לפני שמכניסים ארון לחלל:

  • יכול להיות שהארון הנוכחי שלכם כבר לא עונה על צורכי האחסון שלכם? אם כן, שאלו את עצמכם למה. התשובה יכולה להיות שטח אחסון פנימי גנרי, מראה חיצוני לא עדכני וכו'. ככל שתהיו יותר אמיתיים, כך תוכלו לעזור לעצמכם למצוא את הרהיט המדויק.
  • האם הארון הישן עומד במרחב בצורה פרופורציונלית? אם כן – מדהים, יש לכם את המידות של הארון החדש. אם לא, נצטרך לעשות כמה כוונונים. קיים סיכוי שהארון גדול מדי אבל מלא עד אפס מקום, וקיים סיכוי שזה המצב ההפוך. התאמה אישית של שטח אחסון פונקציונלי תפתור לכם את הבעיה!
  • ארון חדש הוא הזדמנות טובה לעשות סדר בבלגן. עשו מיון של כל הפריטים שתופסים מקום, אולי תגלו שיש לא מעט דברים שאתם יכולים למסור או לזרוק.
  • אל תשכחו לשמור על הקו העיצובי הקיים. הארון, בגלל היותו רהיט מסיבי, מאוד דומיננטי בחלל. אם הוא יהיה מעוצב בצורה שחורגת מהשפה הוויזואלית הכללית של שאר הרהיטים, זה כנראה יצרום בחדר.

 

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝