משפחה וקהילה

מה זה פוליקרבונט?

פוליקרבונט

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אנחנו בטוחים שיצא לכם לשמוע מתישהו את המילה פוליקרבונט ולא ממש הבנתם במה מדובר. להלן ההסבר: מדובר על סוג של פלסטיק שבפעמים רבות יכול להוות תחליף לזכוכית וזאת כאשר תכונות הזכוכית אינן מתאימות לתפקוד הנדרש. לפוליקרבונט יש שתי תכונות משמעותיות שהופכות אותו לחומר ייחודי והן חוזק ועמידות בפני חום. 

שימושים לפוליקרבונט

יש לו מגוון שימושים בתחום האופטיקה והמוסיקה. לדוגמה, אם נתמקד בתחום הראשון, נוכל לראות שפוליקרבונט הוא החומר העיקרי המשמש לייצר עדשות ראייה למשקפיים. אם נתמקד

בתחום השני, נוכל לראות שפוליקרבונט משמש לייצור תקליטורים. כמו כן, מלבד שימושים בתחום האופטיקה והמוסיקה, הוא גם משמש לציוד מעבדות, לייצור מגנים ומסכות הגנה לפנים, לשלטי חוצות, למארזי מחשב, לציוד תאורה ועוד. בוחרים בפוליקרבונט לכל השימושים שהוזכרו לעיל ולשימושים נוספים בגלל שהוא ניחן בחוזק וגם יש לו עמידות גבוהה יחסית וזאת בהשוואה לחומרים אחרים.

האם יש חסרונות לשימוש בפוליקרבונט?

כמו לכל חומר, לצד היתרונות, אפשר גם למצוא חסרונות. כאשר מדובר על פוליקרבונט, מדובר על חומר שהינו רגיש לשריטות (ככל הנראה זהו החיסרון היחיד של הפוליקרבונט). אמנם ניתן בהחלט להשתמש בו בציוד מגן אבל כאשר מדובר על תחום האופטיקה, מומלץ להוסיף לו ציפוי מיוחד נגד שריטות וזאת על מנת לשמור על העדשות ולהשתמש בהן לתקופה ארוכה מבלי הצורך להחליפן בתדירות גבוהה.

שימושים נוספים לפוליקרבונט

במידה ואתם מעוניינים לעשות קירוי שקוף לבית או למשרד, להשתמש במתקני תצוגה או אפילו לצור פתחי תאורה יוקרתיים, זכרו שאת כל אלה ודברים נוספים, תוכלו לעשות עם פוליקרבונט.

תכונות נוספות של פוליקרבונט

מלבד התכונות שהוזכרו, יש תכונה נוספת שכדאי לציין והיא שמדובר על חומר שיש לו משקל קל יחסית. בזכות המשקל, אפשר להשתמש בו לקירוי, פתחי תאורה ועוד. לדוגמה, אם החלטתם לעשות חציצה שקופה בין חדרי הבית או המשרד שלכם, אז יהיה הרבה יותר קל להכניס לוח שעשוי פוליקרבונט מאשר לוח שעשוי מזכוכית. 

כמה מילים לסיכום...

אין ספק שפוליקרבונט הוא חומר מועדף על המון בעלי מקצוע ומשתמשים וזאת תודות לתכונות הייחודיות שלו. כמו כן, אפשר להשתמש איתו בכל מיני תחומים ולמגוון שימושים. פוליקרבונט ניתן לרכוש בחנויות המתמחות העוסקות בייבוא, ייצור ושיווק חומרים ומוצרים לענף הבנייה והפלסטיקה. לפני שאתם מבצעים את הרכישה, מומלץ לקרוא חוות דעת על החנות. תוכלו למצוא אותה בכרטיס העסק המופיע בגוגל, באתר האינטרנט הרשמי של החנות וכמובן בקבוצות בפייסבוק ובפורומים שונים העוסקים בתחום השיפוצים. כמו כן, בדקו גם מהם המחירים המבוקשים. אלה כמובן ישתנו בהתאם לגודל לוחות הפוליקרבונט שתצטרכו. מומלץ מאוד להיעזר באיש מקצוע, על מנת שיתקין את לוח הפוליקרבונט. כך תבטיחו לעצמכם שהעבודה תצא מקצועית וגם איכותית.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝