אסתטיקה, טיפוח ויופי

טיפים שיהפכו את החולצות המודפסות שלכם למושלמות

הדפסת חולצות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מעוניינים בהדפסת חולצות לאירוע שלכם? רוצים להדפיס חולצות לחבר'ה הקרובים?
המשיכו בקריאת המדריך שלנו ויישמו את הטיפים המעולים שלנו שיהפכו את החולצות שלכם למושלמות. מוכנים? אנחנו מתחילים!

טיפ מס' 1

בחרו מיקום קרוב. חנות ההדפסות צריכה להיות קרובה אליכם, כך תוכלו לחסוך המון זמן של נסיעות מיותרות ממקום למקום. לדוגמה, אם אתם מתגוררים בירושלים, חפשו בגוגל הדפסת חולצות בירושלים.

טיפ מס' 2

בדקו את איכות הבד. בדקו שהחולצה תהיה עשויה מבד איכותי וכך גם תבטיחו שההדפסה תהיה עמידה לאורך זמן ולא תתקלף לאחר מספר כביסות. הבד צריך להיות נעים וגם נוח ללבישה. 

טיפ מס' 3

נסו להשתמש בפונטים שווים ולא בפונטים כמו David או Miriam. תוכלו למצוא ברשת האינטרנט מלא פונטים שישדרגו משמעותית את ההדפס שיהיה על החולצות שלכם. 

טיפ מס' 4

תדפיסו את הגרפיקה הגדולה בחלק הקדמי של החולצה ולא בחלק האחורי. אגב, במידה ותחלקו את החולצות ביום גיבוש לעובדים ותרצו שגם הלוגו של החברה שלכם יופיע, אז ההמלצה שלנו היא להדפיס אותו בחלק האחורי של החולצה וכמובן להדפיס אותו בקטן. 

טיפ מס' 5

תדפיסו בצבע ולא בשחור לבן. אין ספק שצבע מוסיף המון. מומלץ שיהיו לפחות 2 או 3 צבעים. חולצה עם הדפס צבעוני נראית הרבה יותר טוב מחולצה עם הדפס בצבע אחד. אגב, הדפס צבעוני יעלה יותר מהדפס בשחור לבן, אבל ההבדל במחיר הוא בכלל לא גדול. 

טיפ מס' 6

חפשו גרפיקה ממוחשבת ואל תשתמשו בציור סרוק שלכם. אין ספק שהגרפיקה תראה הרבה יותר טוב על החולצה. אם לא מצאתם גרפיקה שאהבתם ברשת, תמיד תוכלו לפנות לגרפיקאית או גרפיקאי ולקבל גרפיקה מושלמת (כמובן בתוספת תשלום). 

טיפ מס' 7

נסו שלא להסתבך יותר מדי עם הגרפיקה ועם הטקסט שיופיעו על החולצה. קחו בחשבון שכמה שפחות פרטים, יותר טוב. אתם לא רוצים לצור עומס ובלאגן בעיניים. מומלץ לפשט כמה שיותר את הדברים. 

טיפ מס' 8 

קראו על שיטות ההדפסה השונות. בגדול, יש שלוש טכניקות פופולאריות והן: שיטת המסך, הטבעה בלחץ, מדפסת ישירה. השיטה הראשונה היא השיטה הקלאסית להדפסה של חולצות טריקו וניתן להכין איתה חולצות מודפסות על ידי מכונה מיוחדת, השיטה השנייה היא באמצעות הדפסת העברה שנעשית על ידי מכבש גדול (דמיינו טוסטר) והשיטה השלישית היא שיטה חדשה יחסית ובאמצעותה מרוסס דיו על הבגד וכך נוצרת ההדפסה.

כמה מילים לסיכום...

יישמו את הטיפים שלנו ותראו שבפעם הבאה שתגיעו לחנות מומלצת על מנת לבצע הדפסה על חולצות, אתם כבר תדעו במה מדובר ולמה לשים לב וכך גם התוצאות יהיו מושלמות ולשביעות רצונכם. שיהיה בהצלחה!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝