חוק, משפט וממשל

כל מה שצריך לדעת על עורך דין פלילי

Image By Succo From Pixabay מהם תחומי העיסוק של עורך דין פלילי בקריות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

עורך דין הוא אדם העוסק בעריכת דין, בעיקר בתחום המשפט הציבורי או החוקתי, כגון המשפט הפלילי שהוא ענף בחוק העוסק בפשע ובענישה על אותם פשעים. חשוב לציין כי עורך דין לא צריך להיות רשום ללשכת עורכי דין או בעל השכלה משפטית פורמלית כלשהי, אך מקובל שעורך דין הוא בעל תואר במשפטים ויעבור את מבחן הלשכה.

עורך דין פלילי הוא מומחה משפטי בעל הידע והכישורים לייצג אנשים בבית המשפט ולעתים קרובות הוא נקרא לייצג אנשים שהואשמו בפשע. זהו אדם שעבר הכשרה במשפט ומתמחה בהגנה על אנשים הנאשמים בפלילים. הוא עשוי להישכר על ידי המדינה או ההגנה כדי לייצג לקוחות. תפקידו העיקרי של עורך דין פלילי הוא לספק ייעוץ וייצוג משפטי ללקוחותיו במהלך הליכי משפט, משא ומתן טיעון, דיונים בגזר הדין או כל הליך משפטי אחר הכרוך בעניינו של הלקוח.

כיצד למצוא עורך דין פלילי

ישנן דרכים רבות למצוא עורך דין פלילי. אתם יכולים להתחיל בלשאול את החברים או בני המשפחה שלכם על מי הם ימליצו. אתם יכולים גם לחפש באינטרנט ביקורות והמלצות. אם אתם מחפשים מידע ספציפי יותר, אתם יכולים לשאול את לשכת עורכי הדין המקומית או לשכת עורכי הדין במדינה לקבלת הפניות.

כדי להקל עליכם, אנו ממליצים על עורך דין פלילי בקריות ובחיפה - עו”ד יפעת כהן המתמחה בכל סוגי המשפט הפלילי באזור הקריות וחיפה.

המשפט הפלילי הוא ענף מורכב במשפט העוסק בהעמדה לדין, הגנה ועונש של עבירות פליליות. זהו תחום עיקרי של עיסוק משפטי ברוב תחומי השיפוט ולכן ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים עורך דין פלילי. תצטרכו לדעת מה התקציב שלכם וכמה זמן אתם יכולים להשקיע במציאת עורך הדין המתאים לכם.

זה יעזור אם יהיה לכם מושג לגבי סוג העבודה שעורך הדין שלכם יעשה עבורכם. כדאי גם לשקול כמה ניסיון יש לעורך הדין בתחום והמומחיות שלו בתחומי משפט מסוימים שעשויים להיות רלוונטיים לעניינכם. כמו כן, כדאי לבדוק אם לעורך הדין יש עבר משמעתי לפני קבלתו לעבודה וכן תלונות שהוגשו נגדו מלקוחות לשעבר.

לפני בחירת עורך דין פלילי, חשוב שתבדקו:

  • האם הוא מוסמך
  • האם יש לו את המומחיות הנכונה
  • האם יש עליו ביקורות טובות
  • האם הוא יכול להציע תמורה טובה לכסף

איך נראה יום טיפוסי של עורך דין פלילי

תיאור התפקיד של עורך דין הוא מתן ייעוץ וייצוג משפטי בתיקי משפט. כמו כן, עליו להיות מסוגל לעבוד היטב תחת לחץ ולהישאר רגוע במצבי לחץ. עבודתו של עו”ד פלילי בדרך כלל אינה שונה מכל עבודה אחרת במשפטים. הוא מבלה את רוב זמנו במחקר ובכתיבת תקצירים לתיקים בבית המשפט. בנוסף לכך, הוא גם צריך להשתתף בפגישות עם לקוחות.

יום טיפוסי של עורך דין פלילי אינו זוהר כפי שניתן לחשוב. למעשה, זה יכול להיות די מייגע. עבור עורכי דין פליליים כל יום הוא שונה כי יכול להיות שהם יעבדו על מקרים מהבוקר עד הלילה, וייתכן שהם יצטרכו להיות בכוננות 24/7. כמו כן, הם יבלו את רוב זמנם באולם בית המשפט אולי אפילו יבלו קצת זמן בתחנת המשטרה או בכלא.

היום עשוי להתחיל בפגישה עם לקוח ולאחר מכן לעבור על התיק. לאחר מכן, הם עשויים להשקיע זמן במחקר, בכתיבת תקצירים והצעות, או להיפגש עם עמיתיהם כדי לדון במקרים.

מקווים שמאמר זה ענה לכם על כל השאלות בנושא כל מה שצריך לדעת על עורך דין פלילי, מקווים שחידשנו לכם דברים שלא ידעתם לפני בנושא ושהתוודעתם לדברים שלא ידעתם לפני כן, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝