תקשורת וטכנולוגיה

החשיבות של תוכנת שחזור דיסק קשיח

שיחזור דיסק קשיח

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מהו שחזור דיסק קשיח וכיצד זה יכול לעזור לכם?

ישנן סיבות רבות מדוע אתם צריכים כלי לשחזור דיסק קשיח. לדוגמה, אם אתם טכנאי מחשבים או איש מקצוע שחזור נתונים, חשוב לדעת כיצד לשחזר נתונים מכונני דיסק קשיח.

תוכנת שחזור כונן קשיח היא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לכם לשחזר נתונים שאבדו מכונן הדיסק הקשיח שלכם. זה יכול לשמש גם לשחזור נתונים מאמצעי אחסון אחרים כגון כרטיסי זיכרון, כונני USB ודיסקים קשיחים חיצוניים.

תוכנת שחזור נתונים היא סוג של תוכנת מחשב המסייעת לכם לשחזר נתונים שאבדו מכונן הדיסק הקשיח שלכם או מדיית אחסון אחרת כגון כרטיסי זיכרון, כונני USB ודיסקים קשיחים חיצוניים.

כונני דיסק קשיח יכולים להיות הגורם לבעיות רבות במחשב שלכם. הנפוץ ביותר הוא כשל בכונן עצמו. אם כונן הדיסק הקשיח שלכם נכשל ואתם צריכים לשחזר את הנתונים שלו, תזדקק לתוכנת שחזור דיסק קשיח יעילה. תוכנת שחזור דיסק קשיח מסייעת בשחזור קבצים שאבדו מדיסקים קרסו או פגומים ולשחזר אותם למקומם המקורי במערכת המחשב.

הסיבה הנפוצה ביותר עבור אדם להשתמש בתוכנת שחזור נתונים היא אם הוא מחק בטעות כמה קבצים חשובים מהמחשב שלו.

בעבר, היה קשה לאנשים למצוא דרך לשחזר את הנתונים שאבדו מבלי צורך לרכוש כלי שחזור נתונים יקרים. עם זאת, בעזרת תוכנת שחזור דיסק קשיח, ניתן כעת לכל אחד עם מחשב וחיבור לאינטרנט להחזיר את הנתונים האבודים שלו.

כיצד לשחזר נתונים עבור המחשב שלכם

הדרך הטובה ביותר לשחזר נתונים שאבדו מהמחשב שלכם היא להשתמש בתוכנת שחזור נתונים מקצועית. ישנן תוכנות רבות שיכולות לעזור לכם לשחזר קבצים ותיקיות שנמחקו, אך הנפוצה שבהן היא Recuva.

Recuva עוזרת לכם למצוא קבצים ותיקיות שנמחקו בכונן הקשיח שלכם על ידי סריקת הדיסק לאיתור נתונים שאבדו או נמחקו. זה גם משחזר סוגים אחרים של קבצים כגון תמונות, סרטונים, מוזיקה, מסמכים, ארכיונים ועוד. אתם יכולים .אפילו להשתמש בו כדי לשחזר הודעות דוא"ל שנמחקו מחשבון הדוא"ל שלכם

תוכנית זו קיימת למעלה מעשור והיא אחת התוכנות הפופולריות ביותר הזמינות לשחזור נתונים שאבדו ממחשב - במיוחד מכוננים קשיחים.

מדוע כדאי לבצע שחזור נתונים מלא?

החשיבות של שחזור נתונים מלא היא לא רק לשחזר את הקבצים שלכם, אלא לשחזר את הנתונים שאבדו או שנמחקו שלא ניתן למצוא בסל המיחזור.

אם ביצעת שחזור מלא של הכונן הקשיח ועדיין לא מרוצה, עליך לשקול שחזור נתונים מלא במחשב. שחזור נתונים במחשב יעזור לכם להחזיר את הקבצים שלכם מכונן קשיח חיצוני, כונן USB, שרת רשת או כל התקן אחסון אחר.

מה אני צריך כדי לשחזר את הנתונים האבודים שלי

שירותי הצלת נתונים הם הצעד הראשון לשחזור דיסק קשיח. הם יכולים לשחזר קבצים ותיקיות שנמחקו, לאתר כוננים קשיחים ולשחזר מהם נתונים, לשחזר מסמכים חשובים ועוד. חברות תיקון מחשבים הן גם אפשרות טובה לשחזור נתונים שאבדו. הם יכולים לתקן בעיות חומרה כמו מסכים שבורים, קריסות מחשב, זיהומים וירוסים וכו', מה שעלול לגרום לאיבוד נתונים. אם אינך רוצה לשלם עבור שירות שמשחזר את הנתונים שאבדו או אם אין לכם כסף לשלם עבורו (או אם אינך בטוח), יש דרכים אחרות להחזיר את הקבצים האבודים שלכם:

  • אם אתם משתמשים באחסון בענן, נסו להעלות שוב את הקבצים שלכם לאותו ענן או לענן אחר.
  • במידה והקבצים נשמרים בכונן הבזק, חבר אותו למחשב אחר והעבר אותם בחזרה.
  • בנוסף, אם אתם לא רוצים לעשות את זה או אם יש סיכוי קטן שזה יעבוד, בדוק אם למעסיק שלכם יש מחלקת IT שיכולה לעזור.

כיצד תוכלו לשחזר את הנתונים האבודים שלי מכונן דיסק קשיח חיצוני ללא כלי שחזור מערכת הפעלה?

אם איבדתם את הנתונים שלכם מכונן דיסק קשיח חיצוני ללא כלי לשחזור מערכת הפעלה, תוכלו להשתמש בכלי להורדת מערכת הפעלה כדי לשחזר את הנתונים שאבדו.

אם אתם משתמשים במערכת ההפעלה Windows 7 וצריך לשחזר את הנתונים שאבדו, השתמשו בכלי השחזור של מערכת ההפעלה Windows 7.

כיצד לשחזר נתונים מכונן קשיח פגום

תוכנת שחזור דיסק קשיח היא כלי שעוזר לשחזר נתונים מכונן קשיח פגום. אם הכונן הקשיח ניזוק או פגום, לא ניתן לגשת לנתונים.

אנשים רבים איבדו את הקבצים שלהם עקב כשל מערכת או טעות אנוש, וזה יכול להיות הרסני עבורם. חשוב שאנשים יידעו כיצד הם יכולים לשחזר את הנתונים שלהם מכונן קשיח, כי זה יכול להיות קשה וגוזל זמן.

הדרך הטובה ביותר לשחזר את הקבצים שלכם מכונן קשיח פגום היא באמצעות תוכנת שחזור כמו Recuva או Stellar Phoenix Data Recovery Toolkit.

אילו כלים דרושים כדי לשחזר נתונים מכונן קשיח פגום?

תוכנת שחזור נתונים היא כלי חובה לכל משתמש מחשב. זה יכול לעזור לכם למצוא ולשחזר נתונים שאבדו מהכונן הקשיח שלכם, וזה שימושי במיוחד כאשר הכונן הקשיח שלכם קורס או שאתם מוחקים בטעות משהו חשוב.

בהתאם לסוג הנתונים שיש לשחזר מכונן קשיח פגום, ישנם כלים שונים שיכולים לעזור בתהליך השחזור. כלים אלו הם:

  • תוכנת שחזור נתונים.
  • כלי גיבוי בכונן קשיח.
  • שירותי שחזור נתונים מקצועיים.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝