תקשורת וטכנולוגיה

המדריך המלא לבדיקה שלא שמעתם עליה אבל היא הכרחית

המדריך המלא לבדיקה שלא שמעתם עליה אבל היא הכרחית

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אם אתם עוברים לבית חדש, אם אתם עורכים שיפוץ או אם אתם בונים נכס יש מאין, יש הרבה דברים אותם אתם צריכים לעשות. אנחנו מניחים כי חיפשתם זמן רב קבלן שיהיה המוציא לפועל של השיפוץ. בחרתם בפינצטה את הנכס המתאים לכם. החלטתם להשקיע לא מעט כסף ובאותה נשימה, לא דאגתם לכמה דברים אשר יהיו מי שיראו בהם צרכים בסיסיים. אנחנו מדברים כמובן על קיום בדיקת קרינה. בדיקה אשר תבטיח לאורך זמן את שלומם של בני הבית. אם עדיין לא ניגשתם לעסוק בעניין אנחנו פה כדי לעזור לכם. ביחד נעבור על הפרטים החשובים, אשר יאפשרו לכם להבין איך מבצעים את הבדיקה, מדוע היא כל כך חשובה וכן הלאה. קדימה, בואו נתחיל.

מתי קרינה נחשבת מסוכנת?

אז לפני שנדבר על המישור הטכני של בדיקת קרינה, אנחנו רוצים להסביר מה הופך קרינה לגורם אשר יכול לסכן אותנו, בני האדם. הרי קרינה נמצאת בכל מקום, גם אם אנחנו לא ממש מודעים לנתון הזה. לצורך העניין, השמש עצמה משפיעה עלינו באמצעות קרני השמש אשר יכולים לשנות את צבע תאי העור שלנו, כאשר זה הופך כהה יותר בחודשי הקיץ. העניין הוא שקרינת השמש יכולה בהחלט להיטיב איתנו. אנחנו יודעים כי חשיפה לשמש חיונית לנו ומעודדת את המוח להפריש חומרים המגדילים תחושה של אושר וסיפוק. הבעיה מתחילה כאשר אנחנו נחשפים לפרק זמן משמעותי בלי כל מקדם הגנה.

אז קרני השמש עלולות 'לשרוף אותנו'. זו כמובן דוגמא אחת מיני רבות לאופן בו גלים של קרינה יכולים להפוך מסוכנים. בכל מכשיר חשמלי יש קרינה ואפילו מהאדמה נפלטים חומרים אשר יכולים לשפיע עלינו. הבעיה תמיד מתחילה במקום בו יש שילוב של כמות גבוהה של קרינה לצד הימצאות ממושכת שלנו בנקודה בה יש כמות גדולה של קרינה. לצורך העניין, אם יש מקרר בבית הפולט כמות גבוהה של קרינה מסוכנת. הרי שזו לא בהיכרח תהיה בעיה. כיוון שאנחנו לא מבלים בדרך כלל שעות רבות לצידו של המקרר. אבל כשהנתונים הללו מופיעים בחדר השינה נניח, אז בהחלט יש פה בעיה. הרי בחדר השינה אנחנו מבלים שעות רבות ביממה, כך שעלינו לשים לב איך אנחנו מסדרים את הבית כך שלא נסכן מי מתושביו.

איך מתבצעת הבדיקה

בדיקת קרינה נעשית באמצעות מכשירים מתקדמים על ידי אנשי צוות מעולים. אלו מבצעים סריקה מקיפה של הנכס ומגיעים עם דוח מפורט בממצאים שהתבררו במהלך הבדיקה. אנחנו בדרך כלל ממליצים לקיים את הבדיקה פעמיים. פעם אחת כדאי לעשות בדיקת קרינה לפני שאתם בוחרים לרכוש את הנכס או לשכור אותו. בפעם השניה, כדאי לערוך את הבדיקה אחרי שכבר מכשירי החשמל עומדים במקומם. בפעם הראשונה, נרצה לראות האם יש אלמנטים בנכס עצמו אשר הופכים אותו למסוכן למגורים. אולי יש אנטנה סלולארית בנקודה לא רחוקה וכן הלאה. כלומר, עלינו לשים לכך לב ולערוך את הבדיקה הנדרשת לפני שאתם מקבלים החלטה אשר תעלה לכם לא מעט כסף. בפעם השניה, נרצה לראות כי מכשירי החשמל עצמם לא פולטים קרינה מסוכנת.

יש מקרים בהם אחרי בחינה של הנתונים נמליץ לוותר על רכישה של הנכס. במקרים אחרים, המקרים השכיחים יותר, אנחנו נוכל לעזור לכם להבין איך לסדר את הבית בצורה נכונה, כך שכל הדיירים יהיו מוגנים מפני השפעות כאלו ואחרות.

עכשיו הזמן להקדים תרופה למכה

אם אתם רוצים לשמוע פרטים נוספים ואם אתם רוצים להישאר מוגנים הרי שזה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבל מענה מקצועי בכל עניין. ממתינים לכם עכשיו.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝