דיגיטל

הזדהות ללא סיסמה לעסק: באילו מצבים זה הכרחי?

הזדהות ללא סיסמה לעסק

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אם יש מכנה משותף אחד לאינסוף עסקים, זוהי ללא ספק השאיפה להתייעל, וכשאנחנו אומרים להתייעל, אנחנו מתכוונים למזעור כוח אדם ובמקביל להפקת תפוקה מרבית. כאן ניתן למצוא מגוון כלים מסייעים, אם כי אין ספק שהזדהות ללא סיסמה היא לכאורה פעולה קטנה, שבפועל מסייעת בענק, ואף במגוון מישורים מקבילים. במה אם כן מדובר ועבור אלו מצבים אין זה רק שירות "נחמד", אל כלי מהותי במציאות הטכנולוגית של ימינו? מוזמנים לעבור על מגוון תרחישים נפוצים שגם עבורכם הם ככול הנראה רלוונטיים.

  • מגנים על מידע רגיש
    יש לכם מידע רגיש שמבקשים להגן עליו? הזדהות ללא סיסמה היא ללא ספק חלק מהותי מהתשובה. כידוע, סיסמאות הן בעצם סוג של מפתחות. מפתחות שמעניקים גישה למידע אישי ורגיש. מידע שמאפשר סחיטה ואף לבצע פגיעה קשה במוניטין העסקי. מכאן ברגע שהאקר משיג סיסמה, ביכולתו להסב נזק רב, ועל כן ברגע שמוציאים את הסיסמה מהמשוואה, מקשים על האקרים להרע.  
  • מבקשים לייעל את זמן העבודה
    כאשר אין צורך לזכור סיסמה כדי להיכנס לקובץ או תוכנה, הפעולה הרבה יותר מהירה וחלקה. עתה אם אין לכם רק עובד אחד, אלא כמה עשרות, הפתרון שמציעה okta passwordless (חברה מובילה בתחום ניהול זהויות ואימות משתמשים) הרבה יותר משמעותי. זה דבר אחד להתמודד עם עובד ששכח סיסמה, וזה דבר אחר לגמרי להתמודד עם מספר רב של עובדים ששכחו סיסמה.

    מכאן שאם מבקשים לנהל את יום העבודה בצורה חלקה - מבלי לבזבז זמן מהותי על שיחזור סיסמה, גישת passwordless authentication מסייעת להגביר את התפוקה היומית. מעבר לכך, היו בטוחים שעובדים שמתנהלים לצד שיטת הזדהות ללא סיסמה הרבה יותר מרוצים - אינם חשים מתוחים בכל פעם שנדרשים לבצע פעולה שכרוכה בהזנת סיסמה.

  • מחפשים כיצד לחתוך בהוצאות?
    ציינו שניתן להפיק יותר מיום עבודה שבו העובדים נעזרים בהזדהות ללא סיסמה, אך פה נוסיף שכל עוד אין צורך לתמוך באינספור לקוחות שמתקשים לצלוח את שלב ההזדהות, ניתן לחתוך באופן משמעותי בשעות העבודה, ואף בהרכב של צוות התמיכה. 
  • התנהלות מקוונת מול הלקוחות
    בעידן המודרני הלקוחות התרגלו לכך שניתן לסגור מגוון פעולות באופן מקוון, והם מנצלים זאת בשמחה. עם זאת, לקוחות רבים נרתעים מהתרחיש שבו הם אמורים להזין סיסמה, ואכן הרבה פעמים נוטשים ברגע האחרון, רק כיוון שצופים מראש כיצד פעולת ההזדהות עומדת להסתבך. מכאן שאם מבקשים לתמוך בלקוחות ולהעניק להם חוויית משתמש מוצלחת, מוטב לאפשר הזדהות ללא סיסמה, במיוחד כשמדובר בתרחיש משמעותי, או כשנדרשים להזדהות במגוון מוקדים. 
  • תחרות עסקית
    מתמודדים עם תחרות בתחום? השקיעו במיצוב וביצירת יתרון יחסי! הזדהות ללא סיסמה לא רק מקלה על תרחיש השימוש, ולא רק מונעת מהלקוחות להזדקק לשירותי תמיכה כיוון ששוב שכחו סיסמה (היו בטוחים שלקוחות לא אוהבים לחכות על הקו כדי לקבל מענה), אלא הזדהות ללא סיסמה בין היתר ממצבת אותכם כעסק מתקדם ומקצועי, ובעידן הנוכחי יש לכך ערך רב.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝