לבית ולגן

ג'קוזי ביתי – למי שאוהב לחגוג את החיים

גקוזי ביתי

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ג'קוזי ביתי הוא הזדמנות מושלמת לחגוג את הנאות החיים בבית הפרטי שלכם.

עם ההתקנה הפשוטה והאפשרויות הרבות שקיימות היום בשוק, זו יכולה להיות מתנה מושלמת לעצמכם או למישהו שאתם אוהבים

"אחד הדברים שהכי קשים עבורי הוא לקנות לבעלי מתנה", מספרת עומר. "הוא לא עונד תכשיטים, הולך עם אותם בגדים, יש לו ארנק, בשמים – בקיצור בחור בעייתי. יחד עם זה, בימי הולדת, בחגים ובכל מיני הזדמנויות אחרות, בא לי ממש לפנק אותו וכל פעם מחדש אני מוצאת את עצמי מסתובבת בקניונים, באתרי אינטרנט ובכל מיני קבוצות ברשתות החברתיות ומחפשת רעיון מקורי כדי להגיד לו כמה הוא יקר וחשוב לי".

באחד הימים עומר נתקלה במודעה לגבי ג'קוזי ביתי. "האמת היא שמעולם לא חשבתי על הכיוון הזה", היא אומרת. "אבל משהו ברעיון דווקא קסם לי. עברנו לבית עם גינה ובעלי מאוד אוהב להתפנק בג'קוזי כשאנחנו בנופש או בימי ספא רומנטיים. החלטתי לבדוק מה העלויות, איך מתקינים וכמה זמן כל העניין אמור לקחת. יצרתי קשר עם מספר חברות שמציעות ג'קוזי ביתי, קיבלתי הצעות מחיר והתחלתי לחשוב האם זו מתנה שווה או סתם התלהבות שלי ממשהו שלא יהיה לו הרבה שימוש".

בשורה התחתונה, עומר החליטה לרכוש עבור בעלה את הג'קוזי הביתי. "תיאמתי את הגעת הטכנאי ליום שידעתי שהוא חוזר מאוחר מהעבודה. רציתי להפתיע אותו ממש. מילאתי את הג'קוזי, הוצאתי החוצה בקבוק יין ופירות ופשוט חיכיתי לראות את הפרצוף שלו כשהוא יכנס. אחד הדברים המגניבים היה שיש לג'קוזי אורות צבעוניים כאלה. כיביתי את כל האורות בבית ובחצר, והשארתי רק את האורות של הג'קוזי דולקים. האמת שזה נראה ממש כמו איזה צימר או משהו ומאוד התרגשתי לקראת ההגעה שלו הביתה".

כצפוי, בעלה של עומר היה המום לחלוטין. "הוא התקשר אלי מהחניה לשאול אם הכל בסדר כי הכל חשוך. אמרתי לו שכן, אבל אולי יש איזה הפסקת חשמל נקודתית או משהו כזה. הוא נכנס הביתה, שאל איפה אני, אמרתי לו שאני בחצר. הוא פתח את הוויטרינה ואז פשוט נעתקו לו המילים מהפה. הוא לא הבין מה הוא רואה בשלב הראשון. שאל אותי מה זה, ואמרתי לו בשיא הפשטות – ג'קוזי ביתי. הוא צחק במבוכה, חשב שאני משוגעת, אבל אחרי שניה וחצי כבר היה בתוך המים והתענג על כל שניה. זו הייתה מתנה שקלעה בול לטעם שלו ולא הייתה מאושרת ממני".

מאותו ערב בעלה של עומר מבלה רבות בג'קוזי. "קינינו זרוע שמאפשרת לראות טלוויזיה מהחצר, חברים שלנו באים לג'קוזי וזה הפך להיות חלק מההווי אצלנו בבית. גם בחורף אפשר להיכנס לג'קוזי וזו חוויה ממש מהנה. בקיצור, אם אתם מחפשים רעיון מקורי למתנה, מצאתם!"

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝