לבית ולגן

ארונות אמבטיה בסגנונות שונים

ארונות אמבטיה בסגנונות שונים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ארונות אמבטיה הם לרוב הרהיט היחיד והכי חיוני בכל חדר אמבטיה, ולכן הם חייבים להיות פונקציונאליים מאוד ורכישה שלהם צריכה להיות מתוך שיקולי צרכים ונוחות. בדרך כלל בארונות מאחסנים את הנדרש וזה בדרך כלל מגבות, תכשירי רחצה והיגיינה ועוד.

כדי ליצור סדר בחדר הזה, צריך לבחור בארון שיכול להכיל את כל מה שאתם משתמשים בו. אם יש לכם חדר אמבטיה גדול תוכלו לבחור בארון המורכב משתי יחידות, אחת אופקית ואחת אנכית. אם יש לכם חדר קטן, תוכלו לרכוש יחידה אחת מעוצבת, עליה להניח את הכיור וזה יספיק לכם.

יש כל מיני ארונות בכל מיני סגנונות וכל בית בוחר את הארון שמשקף את הטעם שלו ואת הקו המעוצב של חדר האמבטיה.

סוגים של ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה יכולים להיות יחידה אחת של ארון ובו מגירות או דלתות או גם זה וגם זה. הדגמים המעוצבים היום הם כמו תריס ובגוונים נפלאים של טבע: ירוק כהה, לבן, שחור, ורדרד, תכלת-אפור, ירקרק, גוון של עץ טבעי ועוד. הסגנון הוא סגנון כפרי מודרני בעל מוטיבים של ריהוט כפרי אבל מאוד פשוט לכאורה, ממש כפי שניתן לראות בכל בית כפרי בטוסקנה.

יש ארונות אמבטיה תלויים, אשר מאפשרים להניח מתחתם גם סל נמוך של כביסה, יש ארונות אמבטיה עומדים על רגליים עם משטח וכיור, ויש שילובים של ארונות כאשר מעליהם יש מקום רק לכיור.

מעל הארונות תמיד תהיה מראה עגולה, מרובעת או מלבנית בסגנון התואם לארונות ולאווירה הכללית של החדר.

ריהוט אמבטיה בהזמנה אישית

יש לקוחות המעדיפים להזמין ארון מותאם אישית שיספק את הצורך שלהם באחסון מסודר, ממש כמו שמזמינים ארון לחדר שינה. אפשר להזמין כל מידה בכל גוון וסוג עץ וגם לעצב לבד ארונות אמבטיה.

ארגון חדר האמבטיה מתחיל ונגמר בארון. כל משפחה יודעת בכמה תכשירי רחצה היא משתמשת ומהו מספר הנפשות המשתמש בחדר האמבטיה. זה מה שקובע איזה ארון מתאים לחדר הזה. כמה מקום צריך בו ועוד?

בהזמנה אישית של ארונות השמיים הם הגבול. תוכלו להזמין ארון בטורקיז, ירוק ככה או כל צבע אחר שאתם אוהבים. אתם חייבים לאהוב את חדר האמבטיה שלכם ואת העיצוב שלו, שכן אחרי חדר השינה שלהם זה המקום הכי שימושי בבית והוא צריך למצוא חן בעיניכם.

הדבר הכי חשוב בעיצוב חדר אמבטיה הוא להשאיר אותו מרווח ומואר, גם משום שזו התכלית שלו לשדר היגיינה ואסתטיקה וגם משום שחדר אסתטי יוצר תחושה של ניקיון וזו המהות של חדרי אמבטיה.

גודל של ארון אמבטיה

יש ארונות אמבטיה החל מרוחב של 40 ס"מ ועד 1:50 ובהזמנה אישית אפשר להזמין באיזה מידה שצריכים. הכי נכון זה לקחת מידה וללכת עם זה לאולם  תצוגה של חברת ארונות אמבטיה ולהבין איזה דגמים יש להם. בדרך כלל יש להם גם את כל המוצרים שתצטרכו לחדר הזה כמו מראות תלויות, עומדות או מרחפות. כיורים מכל מיני חומרים ודגמים וכן ברזים.

תוכלו לרכוש תחת קורת גג אחת את כל מה שאתם צריכים כדי לעצב לכם חדר אמבטיה נעים ואסתטי. הוא יכול להיות בסגנון עתיק, כפרי או מודרני כפי שמקובל היום. זהו סגנון מאוד נעים לעין, שהרהיטים בו הם בעלי קצוות חדים, מרובעים או מלבניים וזה לב ליבו של הסגנון שרווח היום בכל הבתים ולא רק בחדר האמבטיה.

צבעי הטבע בתוך חדר האמבטיה שלכם

ככל שהעולם הופך להיות יותר מנוכר וקר כמו בעולם הדיגיטלי, יש נטייה להכניס את הטבע הביתה וזה אכן בא לביטוי גם בצבעים שנכנסים היום לחדר האמבטיה. אחרי שנים של ארונות לבנים או בעץ, אפשר לראות היום קולקציית ארונות אמבטיה בצבעי ירקרק, תכלת, אפורים כמו עננים, לבנים כמו אבנים. כל הטבע מעשיר את החדר בצבעים מרעננים שנראים כמו כתם צבע טבעי.

אלה הם צבעי הים והשמים, צבעי השדות והשמש וזה כל מה שצריך בחדר האמבטיה כדי שיהיה כיף להיות בו.

כמובן שצריך להתאים את ארונות האמבטיה גם לקרמיקה, לעיצוב הכיור הברזים ועוד.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝