אוכל ומשקאות

משלוחי פיצה באשקלון – בכל זמן, בכל מקום

משלוחי פיצה באשקלון

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

משלוחי פיצה באשקלון הם פיתרון מושלם בימים של חירום ובימים של שגרה.

אחרי הכל, אין אוכל כייפי כמו פיצה, וכשהיא עשויה באהבה, זה בכלל משפר את כל התמונה

באשקלון יש הרבה מאוד מסעדות ששמן יצא למרחוק. ישנן מסעדות דגים שעושות שימוש בדגים טריים שגדלים סמוך לעיר, ישנן מסעדות עדתיות, מסעדות פועלים שמגישות אוכל משובח וכמובן גם פיצריות רבות. משלוחי אוכל בכלל ובפרט משלוחי פיצה באשקלון הפכו להיות מאוד פופולריים בעיר, ולא בכדי. "בפיצרייה שאני עובד בה מכינים פיצות סופר איכותיות, טעימות וטריות", מספר עידו בן 23 שעובד כשליח. "הם מפנקים בתוספות, עושים שימוש רק בחומרי גלם טריים ואיכותיים והריח של הפיצה פשוט משגע. אין כייף גדול מלהגיע לבית של משפחה, רווקים או בעצם לכל בית ולקבל מחמאות על הדיוק, על האריזה ואחר כך, כמובן, גם על הטעם".

עידו עובד במשלוחי פיצה כבר מספר שנים. "הכרתי ככה את כל הרחובות בעיר וגם בישובים בסביבה", הוא מספר. "כמו כל דבר אחר, גם כשליח פיצה בהתחלה לקח לי יותר זמן להגיע, נעזרתי המון באפליקציות ניווט ואפילו היו פעמים ששאלתי אנשים איך מגיעים לאן שהייתי צריך. לאט לאט זה השתפר והיום אני לא צריך שום מכשיר ניווט, ההיפך. כל החברים שלי יודעים שאם הם צריכים להגיע לאנשהו, הם תמיד יכולים לשאול אותי ואני אביא אותם אל היעד הכי מהר והכי מדויק שאפשר. זה אחד היתרונות בלהיות שליח. לומדים את השטח, כי בסוף זה בא לידי ביטוי גם בטיפ".

נושא הטיפים הוא מעט כאוב עבור עידו. "אני זוכר שכשליח חדש מלא פעמים לא נתנו לי טיפ, או נתנו טיפ מעליב כדי לצאת ידי חובה. האמת היא שהבנתי את אותם אנשים. כששליח מאחר, הפיצה מגיעה קרה ולא הכי טעימה וזה מתסכל, בעיקר אם יש ילדים וכולם רעבים ומחכים שהאוכל יגיע. מצד שני, חשוב לזכור שאני בסך הכל בן אדם. אני עושה את המקסימום ומגיע גם בימים של גשם וקור כשלאף אחד אין כוח לצאת מהבית וכולם נשארים במזגן ומזמינים אוכל. היום המציאות הזו השתנתה לגמרי. אני מתקתק משלוחים, יש הרבה משפחות שכבר מכירות אותי. בחורף מציעים לי להיכנס לשתות מרק לפעמים, ויש איזו אשה שהגעתי אליה באחד הימים הכי גשומים בשנה ספוג ממים והיא נתנה לי מעיל שהיה שייך לבן שלה ובקבוק חם כדי שיהיה לי טיפה יותר נעים. כמובן שביום המחרת החזרתי לה את הדברים. אלו נקודות שמחממות את הלב ומראות כמה אנחנו בישראל ערבים זה לזה ודואגים אחד לשני גם במקרים שבהם זה ממש לא נדרש. בקרוב אני אמנם עוזב את הפיצריה, אבל אזכור את התקופה הזו כאחת היפות".

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝