עסקים ותעשייה

הסעות לעובדים בתל אביב יפו – הפיתרון לבעיות החניה במרכז העיר

הסעות לעובדים בתל אביב יפו

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בעיות החניה במרכז תל אביב יפו מחייבות ארגונים למצוא פיתרונות יצירתיים לעובדים. הסעות עובדים בתל אביב יפו הם ניסיון שכזה

למצוא חניה במרכז תל אביב זו משימה שיכולה להיות בלתי אפשרית. כאשר מדובר בעובדים שנדרשים להגיע מידי יום למשרדי החברה, הסיבובים למציאת חניה יכולים להיות מתישים מאוד. גם האפשרות של השארת הרכב בחניון היא לא כל כך ריאלית. הסיבה היא שפעמים רבות העלות היומית של השארת הרכב בחניון הופכת את יום העבודה כולו ללא משתלם. במילים אחרות, נדרש פיתרון יצירתי לעניין.

"בחברה שבה אני עובדת התחילו לעשות שירותי הסעות לעובדים בתל אביב יפו", אומרת אביבית.  "חלק גדול מהעובדים שלנו מגיעים מחוץ לעיר, ובהנהלה התחילו להבין שהם מאבדים אנשים טובים, פשוט בגלל שהם מעדיפים לעבוד במקום קרוב לבית או לחילופין בחברות שמעניקות פתרונות לחניה או לפקקים. שירותי הסעות לעובדים בתל אביב בעצם פותרים את שני אלו. ההסעות מגיעות מנקודות קבועות, ובאותן נקודות איסוף יש חניונים ללא תשלום. בדרך הזו העובדים יכולים להשאיר את הרכב בחניון מסודר, לסוע לעבודה בתל אביב ובתום יום העבודה לחזור בהסעה לאותה הנקודה. זה משפר מאוד את איכות החיים של העובדים".

איתי עובד במרכז תל אביב ונהנה כבר כמה שנים מההסעות לעובדים. "בזכות ההסעות האלו אני מספיק לקחת את הילדים בבוקר לגן ולבית הספר. אני נוסע נסיעה קצרה עד לנקודת המפגש ועולה על ההסעה", הוא מספר. "אני מגיע לעבודה רענן, לא מותש מהנסיעה ולא פעם אני מצליח לסגור פינות בעבודה בדרך הלוך או בדרך חזור. זה מאוד מייעל מבחינתי את העניינים בעבודה. דבר נוסף הוא שבהסעות עולים פחות או יותר אנשים קבועים. המשמעות היא שאנחנו יכולים להכיר טוב יותר אחד את השני, ובאופן לא מפתיע זה משפר גם את הביצועים של הארגון. בשורה התחתונה, כולם יוצאים מהמהלך הזה נשכרים".

כמו איתי, גם רוית נוסעת בשירותי הסעת עובדים, אבל המניעים שלה אחרים לגמרי. "אני חושבת שאנחנו צריכים לשמור על כדור הארץ, ולכן אני עושה כל שביכולתי לטובת העניין. גם אם שירותי הסעת העובדים מגבילים אותי בשעות ההגעה והעזיבה של המשרד, אני עושה את המירב כדי לסוע עם ההסעות האלו ולא להזיז את הרכב. החיסכון בדלק ובפליטת מזהמים גורמים לי להרגיש שאני עושה משהו מאוד משמעותי עבור עתיד ילדיי. זה ממלא אותי בתחושת שליחות. אני יודעת שאם אעזוב את מקום העבודה הנוכחי, אבחר במקום שמספק גם הוא שירותי הסעות לעובדים. זו מבחינתי נוסחה מנצחת".

רוית וגם איתי מכירים מחיי היום יום את היתרונות האדירים שיש בהסעת עובדים. האם בעתיד יותר עובדים בישראל יצליחו ליהנות משירותים אלו בארגונים? התקווה היא שכן.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝