עסקים ותעשייה

כל מה שחשוב לדעת על חברות שילוח מארה"ב

חברות שילוח מארהב

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

שילוח מארה"ב לישראל יכול להיות עניין מורכב וגם יקר אם בוחרים בחברת שילוח שלא מתמחה בתחום.

כדי לחסוך עלויות ולאפשר לכם לבחור נכון, הנה כמה דברים שחשוב לדעת על חברות שילוח מארה"ב

אורית היא יבואנית של מוצרי קוסמטיקה. במסגרת עסקיה היא מייבאת מוצרים ממדינות המזרח וגם מארצות הברית ומשווקת אותם בישראל ובמדינות נוספות בעולם. אחרי שנים רבות בתחום, יש לה כמה תובנות שכדאי לרשום אם אתם מתלבטים בין כמה חברות שילוח מארה"ב. "כבעלת עסקים, אני נמצאת בקשר עם אנשים רבים מסביב לשעון", היא מספרת. "בתחילת הדרך עשיתי הרבה טעויות שעלו לי הרבה מאוד כסף, אבל מבחינתי זה היה מעין שכר לימוד. בעיני, חשוב ליפול ולהיכשל ואז להפיק לקחים ולצמוח מהם. בדרך הזו אפשר לדעת ממה להיזהר, איך להתנהל בצורה נכונה יותר ולהבין מבין השורות אם יש לכם עסק עם איש מקצוע או עם אדם שיפנה את הגב ברגע האמת וישאיר אתכם בודדים במערכה".

אורית, כאמור, מנהלת עסקים חובקי עולם. אחד הטיפים המרכזיים מבחינתה הוא להכיר את האדם אשר אמור לספק תשובות לאורך הדרך. "ישנן חברות אשר ממנות אדם ספציפי שעמו הלקוח נמצא בקשר מרגע ההזמנה ועד השלב שבו המשלוח מגיע ליעדו. נציג כזה זמין עבור הלקוח 24 שעות ביממה, יכול לבדוק אם יש אירועים חריגים ולתת שקט נפשי למי שמבצע את השילוח. חשוב לבחור בחברה שממנה נציג אישי, ולא בחברה שבכל שאלה או בעיה מחייבת אתכם להמתין לשיחה עם מוקדן רנדומלי בשירות הלקוחות שממש לא יודע לתת תשובות ולא פעם גורם לתקלות נוספות".

הטיפ השני של אורית נוגע לאחריות. "שילוח מארצות הברית לישראל הוא מורכב בין היתר בגלל המרחק בין המדינות. חשוב לבחור חברות שילוח מארה"ב שמעניקות לכם אחריות על השילוח, מרגע האיסוף ועד שהוא מגיע ליעדו במועד. לא פעם ארעו מקרים שמשלוחים הלכו לאיבוד, הגיעו לכתובות לא נכונות, הגיעו פגומים או באיחור וגרמו להפסדים כספיים ועוד רשימה ארוכה של תקלות. גם אם מתרחשת תקלה זו או אחרת, כאשר יש לכם אחריות, אתם יודעים שיש מי שישא בהוצאות ובעלויות המיותרות שנגרמו לכם. זה נותן שקט נפשי, ובעיני זו השקעה משתלמת".

הטיפ השלישי של אורית הוא לבחור בחברה בעלת ניסיון. "אל תתפתו לקשור קשרים עם חברות שילוח שזה עתה נוסדו", היא ממליצה. "חברות אלו לא בהכרח תדענה לספק את השירות שאתם מבקשים והעובדה שעלות המשלוח דרכן נמוכה ביחס למתחרות הוותיקות עלולה להתברר כשגויה מהיסוד. עדיף, לדעתי, לבחור בחברה שמכירה את השוק ואת ההתנהלות, יכולה לערוב לאיכות המשלוח, מציעה מעקב אחרי המשלוח באמצעות אפליקציות מתקדמות ומאפשרת לכם לדעת במדויק ובזמן אמת היכן הדברים עומדים".

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝