תיירות וחופשות

מקומות בילוי חובה בבנגקוק

מקומות בילוי חובה בבנגקוק

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

כל מי שביקר במזרח זוכר את הרגע בו הוא ירד מהמטוס ולפתע, החוקים השתנו מול עיניו. טיול במזרח פשוט לא דומה לאף חוויה אחרת ואם אתם בוחרים לטייל בתאילנד ובעיר הבירה בנגקוק, אנחנו יכולים רק להגיד בנימה אישית, כי אנחנו טיפה מקנאים בכם. בנגקוק היא עיר שוקקת, סואנת, מלאה במראות מופלאים, אוכל טוב ושילוב חד פעמיבין מזרח ומערב. אם אתם מחפשים מקומות בילוי בבנגקוק, כאלו שאתם אולי לא מכירים, הגעתם למקום הנכון. אנחנו נשמח לעזור לכם בעניין הזה.

כל הפרטים הטכניים אותם כדאי להכיר

מתעניינים בטיסות בזול לבנגקוק? בנגקוק היא עיר ענקית ואפשר למצוא בה שורה של אטרקציות מגוונות. חשוב להגיד כבר עכשיו כי קשה מאוד 'להספיק' את בנגקוק. אלא, שווה להשקיע בין שלושה עד חמישה ימים בעיר ולקחת בחשבון כי ככל הנראה, לא תספיקו לראות הכל וזה לא נורא, תמיד תהיה הפעם הבאה. כמובן, ככל שהביקור שלכם בעיר קצר יותר, כך כדאי לכם לשקול ברצינות רבה יותר לינה בנקודה מרכזית בתוך העיר. לעומת זאת, אם משך השהות שלכם צפויה להיות ארוכה, אתם יכולים לבחור ללון מחוץ לעיר וליהנות ממחירים נוחים יותר. בתוך העיר יש תחבורה ציבורית מצויינת. אתם יכולים לקחת את המטרו כמובן, אשר מגיעה לאיזורים רבים בכל רחבי העיר. אם לא תמצאו תחנת רכבת קרובה ליעד שלכם, תוכלו לקחת ריקשה או מונית, תלוי בצרכים שלכם כמובן.

הארמון הגדול בבנגקוק

אחרי שדיברנו על הפרטים הטכניים, אנחנו יכולים לצלול ללב העניין וזה לדבר על האתרים אותם כדאי לראות כאשר מגיעים לביקור בעיר בנגקוק. ארמון המלך נמצא בלב העיר העתיקה, אשר נבנתה בשנת 1782 כדי לאכלס את משפחת המלוכה ואת כלל המקדשים אשר נבנו בהוראתו של מלך סיאם. אמנם, היום שושלת המלוכה התאילנדית מתגוררת בחלק אחר של העיר. אבל בהחלט תוכלו להיכנס להתרשם מהמבנים המרשימים המקיפים את העיר העתיקה. אתם יכולים לבחור להצטרף לסיור מודרך או לטייל במקום לבד, באופן עצמאי. אל תדאגו, אתם לא תהיו שם לבד. תיירים מכל העולם מגיעים לאתר בכל יום ונהנים מהמבנים המרהיבים ומציורי הקיר הייחודיים.

אתם חייבים לבקר באחד המקדשים המפורסמים של העיר

ביקור במזרח מחייב ביקור באחד מהמקדשים המפורסמים של העיר. במקדש פרה קוו תמצאו פסל בודהה אדיר מימדים. המקדש נמצא בשטח הארמון הגדול בעיר והמקדש עצמו נחשב לאחד המקדשים החשובים והמשמעותיים ביותר עבור התושבים בעיר בנגקוק. מקדש בוארון נחשב למקדש עתיק במידה כזו, שהמסורת טוענת כי המלך ראמה השני בעצמו נהג לפקוד את המקדש. ביקור באתר המיוחד הזה ישאיר אתכם בפה פעור. תמצאו את המקדש מלא בציורים עוצרי נשימה, ארכיטקטורה מרשימה ועוד. כמובן, בכל אחד מהמקדשים הללו תזכו לצפות בפולחן המקומי ובאופן בו תושבי העיר מבקשים על עצמם ועל הקרובים להם ביותר.

אתם לא יכולים לבקר במזרח ולוותר על ביקור בשוק

השווקים של המזרח עוצרי נשימה. נגיד כך, גם אם אתם לא חובבי קניות, למרות שבנינו, מי לא אוהב לקנות דברים חדשים? ביקור בשוק הגדול של בנגקוק זה משהו שפשוט אי אפשר לפספס. שוק צאוטצאק הוא השוק הגדול בעיר ואם אתם מחפשים שוק אחד לבקר בו הרי שכדאי לכם לבחור בשוק הזה. מה תמצאו שם? מעבר לשורה ארוכה של דוכנים עם אינספור מזכרות מדהימות, תמצאו דוכנים המוכרים אוכל רחוב , נקודות בהן תוכלו לקבל 'פוט מסאז' עיסוי משובח ברגליים בעבור סכום כסף נמוך ומשתלם. מה נאמר לכם? אם אתם רוצים ליהנות מהמזרח באמת, אתם פשוט חייבים לבקר בשוק.

לחפש טיסה במחיר מציאה

אמנם, תאילנד עצמה זולה להפליא. אבל הטיסה לתאילנד עלולה לעלות לא מעט כסף. בדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים לכם להיכנס לאתר וליהנות ממבחר עצום של טיסות משתלמות לתאילנד וליעדים נוספים ברחבי המזרח.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝