תיירות וחופשות

אטרקציות בילוי ביוון למשפחות

אטרקציות בילוי ביוון למשפחות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ישראלים רבים אוהבים להגיע ליוון, בעיקר משום שמדובר על טיסה קצרה יחסית, המחירים עבור מגוון אטרקציות משתלמות במיוחד למטייל הישראלי והאוכל, איך אפשר שלא לדבר על האוכל היווני המופלא? אבל בניגוד למה שאולי נדמה, יוון ממש לא מתחילה באתונה ונגמרת בכריתים. ליוון יש לא מעט מה להציע למטייל הישראלי ובייחוד, למשפחה הישראלית. אז במאמר הבא ננסה לעזור לכם קצת עם רעיונות ועצות למי שמתכננים חופשה משפחתית מושלמת ביחד. מתחילים עכשיו.

קודם כל, חשוב להבין לאן אתם רוצים לנסוע

מחפשים דילים ומבצעים שווים ביותר לטיול ליוון? אז רגע לפני, בואו נכיר אותה.
כאמור, יוון היא מדינה רחבת ידיים ואפשר ליהנות מנופים שונים ואטרקציות מגוונות לכל אורכה. בגדול, אתם יכולים לבחור בין טיול עירוני באתונה או סלוניקי הצפונית. אתם יכולים לנסוע ישר לאיים בדרום יוון לחופשת 'בטן גב'. אם תרצו, תוכלו להצפין לחלקה הצפוני של המדינה, דרך סלוניקי או בנסיעה מאתונה. בצפון יוון הנוף משתנה, הופך 'אירופי' יותר במובנים רבים ושם, אפשר ליהנות משורה ארוכה של אטרקציות. החל משייט בנהר וכלה בסנפלינג באחד מהאתרים המיועדים לכך. כך שאם אתם משפחה אשר אוהבת חוויות וטיולים רגליים, יכול להיות כי שווה לכם דווקא להצפין במסע שלכם. בשורה התחתונה, היינו ממליצים לכם, לפני הנסיעה ליוון, להחליט איזה סוג של חוויות תרצו לחוות ולנהל את הטיול שלכם לאור הרשימה הקצרה הזו.

ביקור עירוני בעיר אתונה

יוון היא המקום בו התחילה התרבות המערבית כמו שאנחנו מכירים אותה היום. יוון מלאה במונומנטים היסטוריים וארכיאולוגים אשר יעוררו השתאות בחובבי היסטוריה אבל ממש לא בהיכרח. ביקור עירוני באתונה יכול לשלב בין בילוי בטברנה מקומית, יציאה בערב למרכז התיירותי של העיר ולעריכה של שופינג נפלא. כמובן, אתם לא יכולים להגיעה לאתונה ולוותר על הביקור באקרופוליס. המקום בו התגוררו שליטי האימפריה היוונית, שם התגורר אלכסנדר מוקדון ושם, אפשר למצוא שרידים למקדשים ודמויות מהמיתולוגיה היוונית. כאלו שיתנו לכם את הרושם כאילו נכנסתם לסט הסרט 'הרקולס'.

חופשת 'בטן גב באיים'

דיברנו ארוכות על כך שיוון היא הרבה יותר מכמה איים עם נוף נפלא לים ואוכל טוב. אבל אנחנו ממש לא אומרים לכם לא להגיע לאיים המרהיבים הללו. יש סיבה הרי לכך שתיירים מכל העולם חוזרים לאתרים הציוריים הללו שוב ושוב. האי הגדול והמוכר מכולם הוא כריתים כמובן. אבל דעו כי ישנם איים אשר נמצים בתנופה של התפתחות ועדיין לא נחשבים הומים מתיירים. אם אתם מבקרים עם הילדים, תוכלו לאסוף צדפים על שפת הים, לבקר במלונות מצויינים, בהם אפשר למצוא פעילויות לילדים ועוד. מי שצריך כמה ימים של שקט ומנוחה, זה המקום המושלם עבורכם.

מטאורה, המנזרים התלויים

כמובן, אם אתם מגיעים ליוון, יש אתר נוסף אליו אתם פשוט מוכרחים להגיע. במטאורה, בלב ההר, נמצאים מנזרים תלויים, עוצרי נשימה. לא רק שהמקום שימש לאורך שנים מקום מפלט לנזירים אשר בחרו לראות באתר את ביתם, לא רק שהמבנים יפים ואפשר לתפוס בהם תמונות משפחתיות חד פעמיות, אלא, אתם תראו איך ממרומי ההר, החשמל הסטטי מושך את השיער למעלה. האמינו לנו, מכל האטרקציות בטיול, אם יש משהו שתופס את תשומת ליבם של הילדים, אלו בדיוק הרגעים הללו.

לתפוס טיסה מושלמת במחירים מצויינים

מי שמחפש טיסה אטרקטיבית במחירים משתלמים עבור כל בני המשפחה, ימצא את מבוקשו באתר. אנחנו מחכים לכם כאן עם שפע של טיסות משתלמות למגוון יעדים ביניהם יוון המהממת.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝