אוכל ומשקאות

מיץ רימונים כמות מומלצת

מיץ רימונים כמות מומלצת

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

רימון מהווה את אחד מסימני ההיכר הבולטים ביותר של ראש השנה. גרגירי הרימון בולטים מאוד בשולחן החג במראה שלהם והטעם שלהם פשוט מושלם.

חשוב מאוד לדעת כי מעבר לטעם הנפלא שיש לרימון, הרי שיש לו לא מעט סגולות בריאותיות ועל כן, חשוב מאוד להבין למה כדאי לצרוך רימון לא רק בראש השנה וכן, באיזה כמות כדאי לצרוך את הרימון.

מה צריך לדעת על הרימון?

הרימון הוא ללא ספק פרי מהודר מאוד הן מבחינת הגודל המרשים שלו והן מבחינת המראה שלו. הוא מעוטר בכתר אשר מזכיר ללא ספק כתר מלכות והוא בעל מקום של עבוד בעולם הפירות. הגרעינים הרבים של הרימון מחולקים למדורים אשר נפרדים מזה מזה על ידי קרום לבן ורך אשר שומר עליהם.

ניתן לאכול את גרגירי הרימון ממש כמו שהם, ניתן לרסק אותם וניתן להכין מהם מיצים טבעיים וטעימים. מעבר לכך ניתן לשלב את הגרגירים של הרימון בסלט ואפילו אפשר לבשל אותו וזאת מבלי שהם יאבדו מהערך התזונתי שלהם.

לרימון יש לא מעט יתרונות בריאותיים חשובים ביותר לכל גיל ולכל אדם. על אף שמדובר על פרי מתוק, הערך הקלורי שלו איננו גבוה ועל כן ניתן לאכול כמות גדולה של גרגירים מבלי לצרוך כמות גדולה של קלוריות לתפריט היומי. מדובר על פרי שבהחלט ניתן לשלב אותו במסגרת תפריט הרלוונטי לירידה במשקל.

יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שאם סוחטים את הרימון יש לצרוך כמות זהירה שכן, במיצים סחוטים טבעיים קל מאוד להגיע לצריכה גדולה של קלוריות.

היתרונות הבריאותיים של הרימון

כאמור, רימון הוא בל יתרונות בריאותיים רבים. מעבר לכך, הוא בין הפירות העשירים ביותר בנוגדי חמצון שהם תרכובות כימיות אשר מסייעות לגוף שלהו להיפתר מרדיקלים חופשיים, תוצרי לוואי של פעילות נשימה תאית.

הימצאות של רדיקליים חופיים בכמות גדולה בגוף שלנו עלולה לפגוע ברקמות וכן להעלות את הסיכון לחלות במחלות שונות ואף להאיץ תהליכים של הזדקנות בין תאית ודלקות.

צריכה של נוגדי חמצון ממקור הרימון יכולה לסייע רבות בסילוק של שאריות רדיקלים חופשיים וכך לשפר את כלל המערכות בגוף ובפרט את המערכת החיסונית אשר שומרת עלינו בריאים וחסונים.

הרימון עשיר בסיבים תזונתיים

ברימון יש לא מעט סיבים תזונתיים. המקור של סיבים תזונתיים מגיע מפירות, ירקות כן מאכלים טבעיים ולא מעובדים אשר מסייעים לגוף שלנו לעכל את האוכל בצורה טובה ויעילה יותר.

סיבים תזונתיים מחזקים ומעודדים את מערכת העיכול שלנו לפעול בצורה הטובה ביותר ועל כן, אם אתם סובלים מבעיות עיכול שונות, אין ספק שכדאי מאוד שתשקלו לצרוך את המיץ הטבעי של הרימון אשר עשיר בסיבים תזונתיים רבים.

מהו המינון המומלץ של מיץ רימונים?

אין מינון ספציפי אשר מומלץ בצריכת מיץ רימונים או מיצים טבעיים המגיעים ממקור של רימונים, אך יחד עם זאת הכמות המומלצת ליום היא בין 230 ל340 מ"ל. אמנם לאנשים עם הפרעות ומחלות בריאותיות שונות מומלץ לצרוך פחות מהמיץ המדובר.

אדם אשר סובל מטרשת נפוצה לא כדאי שיצרוך יותר מ50 מ"ל ליום ומי שסובל מכמות גבוהה של כולסטרול בדם לא כדאי שיצרוך יותר מ35 מ"ל.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝