אוכל ומשקאות

מגשי אירוח - קייטרינג חלבי משובח ומטעים

מגשי אירוח קייטרינג חלבי משובח ומטעים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

כולנו צריכים לעתים עזרה בהכנת אירועים ולכן מגשי אירוח הם הפתרון הכי "טעים" והכי מגוון במצבים האלה. היום עם אורח החיים הלחוץ, העבודה שלא נגמרת, בית, ילדים- גם הבשלנים הכי גדולים לא מוצאים זמן לעמוד ולהכין אוכל. אפילו אמהות שצריכות לארח בביתן בימי שישי, מוצאות את עצמן מכינות רק חלק מהתפריט ורוכשות מזון מוכן וזה העידן הזה בו גם מבחינת כדאיות לעתים הרבה יותר משתלם לקנות אוכל מוכן ולא להכין אותו בבית.

תחשבו על זה. הזמן הנדרש ללכת ולעשות קניות כדי לרכוש את כל המצרכים למנות האירוח, וזה לא נגמר רק במצרכים מעטים. אם התארחתם או אירחתם בזמן האחרון אתם יודעים שאתם צריכים לפתוח שולחן על כל המשתמע מכך.

לבחור במנות פתיחה, מנות עיקריות ולבנות ממש תפריט משביע וטעים. כל זה דורש רכישה של חומרי גלם באלפי שקלים וזו רק ההתחלה. עכשיו תעמדו ותכינו את כל המנות האלה. זה דורש זמן, זה דורש מקום, וגם אם יש לנו היום הרבה מכשירים חשמליים במטבח שמסייעים לנו בעבודות הבישול והאפייה, עדיין אנו נדרשים לעשות הרבה מאוד דברים וזו טרחה גדולה מאוד.

למה לשבור את הראש על תפריט ? יש מגשי אירוח!

אם רוצים לארח או במקרים אחרים, פשוט נדרשים לעשות זאת כיוון שלכולנו יש חובות כלפי משפחה וחברים, אחת ההחלטות הכי קשות היא מה להגיש לאורחים. כדי לבנות תפריט נכון צריך לקבוע ולהתאים בין המנות השונות שיחד יעניקו לאורחים שלכם ארוחה שלמה ומשביעה.

כאשר אתם נכנסים למסעדה, אתם מצפים לבחור מה לאכול מתוך תפריט שכולל מנות פתיחה, מנות עיקריות, מרקים, תוספות ועוד. גם אם אתם מארחים בבית שלכם, אתם צריכים לבנות תפריט מסוים שכולל כל מיני מנות כדי להציע כמה שיותר אפשרויות. וזה באמת דורש גם רכישה של חומרי גלם רבים וגם הכנות רבות.

אחד הדברים החשובים בבניית תפריט לאירוח זה ללכת על קונספט מסוים של ארוחה שהמנות בה מתאימות אחת לשנייה.

תוכלו ללכת על ארוחת דגים של סלמון או אמנון לצד סלטים ותוספות שונות. כל אלה מסודרים על מגשי אירוח וכך האורחים שלכם יוכלו ליהנות ממגוון רחב של מנות טעימות שעושות טעם של עוד. 

אין לכם זמן לארגן שבת חתן- היום מזמינים !

שבת חתן היא אחת מהמסורות הכי אהובות אחרי החתונה. בני הזוג והמשפחות משני הצדדים חוגגים יחד את הזיווג המושלם ועושים זאת על ארוחה מספקת. האירוע יכול להתקיים בבית כנסת או בבית של אחד משני ההורים או בבית מלון.

אנשים דתיים נוהגים לעשות זאת בקרבת ביתם כיוון שהם אינם נוסעים או לארגן את האירוע בבית מלון כאשר המוזמנים שוכרים חדרים במלון וכך מוקדשים ימי השישי והשבת לאירוע המשמח.

בדרך כלל לשבת חתן נוהגים להזמין מגשי אירוח של מטבח חלבי. מגשים אלה עמוסים בכל טוב של כריכונים וכריכים שונים. אפשר ללכת על ארוחה חלבית שכוללת גבינות בוטיק וסלטים, או פסטות למיניהם. בדרך כלל כאשר האירוע נערך בבית מארגנים כמה ארוחות לאותו יום בוקר, צהריים וערב.

גם אירוע כזה אשר בעבר היה נעשה על ידי המשפחות עצמן מבחינת הכנת הכיבוד, לא דורש היום שום מאמץ אלא רק בחירה של המנות ובטלפון אחד אתם מסדרים לעצמכם שבת חתן חלומית עם כל מה שצריך כדי שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מתפריט משביע וטעים.

אין חגיגת יום הולדת בלי מגשי אירוח

הכנת אירוע יום הולדת דורשת מאמץ גדול גם בצד של ארגון הבית לצורך האירוע, וגם הכנת הכיבוד. ממש לשם כך נוצרה חברת מגשי אירוח לאירועים אשר ממנה אפשר להזמין את כל מה שצריך כדי להזין את האורחים בארוחה מגוונת וטעימה.

בדרך כלל נוהגים לעשות אירועי ימי הולדת בבתים רק עם הזמנה של כיבוד, כי למי יש זמן היום לעמוד ולהכין אותו ועם הקולינריה המתפתחת והחיבה של עם ישראל למאכלים שונים מכל העולם, אין היום אירוח בלי סושי, או סביח או פסטה ואת כל זה אפשר להזמין אצל קייטרינג חלבי של מגשי אירוח.

חברה המספקת מגשים כאלה מעודכנת בכל הטרנדים והמגמות הקולינריות שאנשים אוהבים ולכן האורחים שלכם יזכו לקבל את המילה האחרונה בתחום הכיבוד. מנות עיקריות, מנות פתיחה. תוספות. שלא לדבר על קינוחים אישיים, עוגות ועוגיות אשר יהפכו את האירוח שלכם ליום הולדת בלתי נשכחת בקרב המשפחה.

אין ספק כי אירוע נמדד היום בגלל הכיבוד שלו, ועם כיבוד איכותי, צבעוני ומגוון שנעשה מחומרי גלם טריים והשראה, אתם הולכים לקבל הרבה מאוד מחמאות.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝