מתנות

מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים מתנת שחרור למפקד?

מתנת שחרור למפקד

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

המפקדים ביחידות השונות של צה"ל מהווים דמויות משמעותיות מאוד עבור הפקודים שלהם. במהלך השירות התובעני יש לא מעט רגעים קשים שבהם החייל או החיילת זקוקים לאוזן קשבת ולכתף תומכת – והמפקדים, גם אם הם מבוגרים מהחיילים שלהם בלא יותר משנה או שנתיים, מספקים להם את התמיכה הדרושה. בנוסף, מפקד טוב הוא גם אח גדול ומודל לחיקוי שאפשר ללמוד ממנו המון – ולכן אין פלא שכשמגיע מועד השחרור של אותו מפקד החיילים שלו ירצו לקנות לו מתנת פרידה. מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים מתנת שחרור למפקד? בכתבה זו תמצאו את הדגשים העיקריים.

מסגרת תקציב סבירה

השאלה הראשונה בהקשר של בחירת מתנת שחרור למפקד היא מסגרת התקציב. מאחר שהמשכורת של חיילי החובה לא גבוהה, באופן טבעי התקציב יהיה מוגבל. מצד שני, כשקבוצה גדולה יחסית של חיילים משתתפת במימון ניתן לבחור גם מתנה יחסית יקרה – אבל בכל מקרה לא כדאי להפריז: בסופו של דבר גם כשהיחסים עם המפקד קרובים וטובים, ואפילו חורגים אל מעבר להיררכיה הצבאית, וגם אם המפקד עומד להשתחרר מצה"ל, עדיין ישנם יחסי מרות ולכן מתנות יקרות מאוד הן טעם לפגם.

מתנה עם הבעת הכרת תודה

את מקומה של ההשקעה הכספית תופסת ההשקעה בתכנון המתנה – גם בבחירת הפריט עצמו וגם בהוספת הבעת הכרת תודה והערכה. הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא להוסיף חריטה לאותה מתנת שחרור למפקד שנבחרה. בדרך זו בכל פעם שהמפקד ישתמש בפריט שקיבל החריטה תהיה לנגד עיניו, והוא ייזכר גם בחיילים שלו, גם בחוויות המשותפות מהשירות וגם בהכרת התודה שלהם (אגב, הכרת תודה תורמת רבות גם לצד שמבטא אותה – משפני שהכרת הטוב מחברת אותנו לחלקים החיוביים בחיים ומזכירה לנו את קיומם ואת תרומתם).

האפשרויות הפופולריות של מתנת שחרור למפקד

רשימת האפשרויות של מתנה למפקד שמשתחרר מהצבא (או למקרה שבו המפקד נשאר בצה"ל אבל עובר ליחידה אחרת) ארוכה ומגוונת. בין האופציות הפופולריות ביותר ניתן לציין סכיני שף למיניהן, בוצ'רים לבשר, מצית יוקרתית, אולרים איכותיים, ארנקים יפים ועוד. על כל אחד מהפריטים הנ"ל ניתן לחרוט כל מסר שתרצו להעביר למפקד, וכך למקסם את ערכה של המתנה בלי קשר לשווי הכספי.

איכות ללא פשרות

כשבוחרים מתנת שחרור למפקד חשוב להקפיד על איכות. גם כשמסגרת התקציב מצומצמת, אין טעם לקנות פריט לא איכותי רק בגלל שהוא זול – מפני שבמקרה כזה תוך זמן קצר כבר אי אפשר יהיה להשתמש במתנה, ולמעשה היחס שבין העלות לתועלת אינו משתלם. גם החריטה צריכה להיות איכותית – הן מבחינת הדיוק והן מבחינת העמידות – כדי שהמפקד יזכור תמיד את אותה הכרת תודה. בהתאם מומלץ לרכוש את הפריט הנבחר בחנות מתנות בעיצוב אישי בעלת ותק.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝