עסקים ותעשייה

מה זה מתמר לחץ הפרשי?

מתמר לחץ הפרשי

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מתמרי לחץ נועדו למדידת לחצים במגוון סוגים של מערכות

אחד ממתמרי הלחץ הוא מתמר לחץ הפרשי, שלו תפקיד מעט יוצא דופן. הנה כל מה שרציתם לדעת על המתמר החשוב הזה

מתמרי לחץ – כשמם כן הם – נועדו לבחון את הלחצים השונים במערכות מגוונות ולוודא שהן פועלות בצורה תקינה. המתמר מודד את הלחץ ובעצם ממיר את הלחץ לאות חשמלי, כך שמפעיל המתמר יכול לדעת האם המערכת פועלת באופן תקין או שיש לחצים יוצאי דופן שיש לבחון מה מקורם. כיוון שמדובר במכשירים יחודיים, אספנו מספר שאלות מרכזיות בנוגע אליהם:

האם כל המתמרים דומים בגודלם?

לא. ישנם מתמרים מיניאטוריים ולעומתם מתמרים גדולי מימדים. כל מתמר נועד למדוד את הלחצים במערכות שונות ועל כן חשוב להתאים את גודלו של המתמר למערכת שבה הוא אמור לפעול.

האם יש סוגים שונים של מתמרים?

כן. ישנם, כאמור, מתמרים תעשייתיים כבדי משקל, מתמרים מיניאטוריים וכן מתמר לחץ הפרשי. מתמר זה בעצם בוחן את הפרשי הלחצים הקיימים במערכות השונות וכך יכול להצביע על תקלה בהן.

באילו מערכות מתקינים מתמרי לחץ?

מתמרי לחץ ובכלל זה מתמר לחץ הפרשי מותקנים במגוון רחב של מערכות. כך למשל, ניתן למצוא את מתמרי הלחץ במערכות גז, מים ונוזלים נוספים וכן במיכלי לחץ סטטיים.

מדוע חשוב למדוד את הלחצים במיכלים?

כל מיכל יכול לעמוד ברמה מסויימת של לחץ המופעל עליו. חריגה מאותו לחץ עלולה לגרום לסדק ואף לפיצוץ של המיכל ולפיזור החומר המצוי בו. כיוון שכך, מתמר לחץ ובכלל זה מתמר לחץ הפרשי הם אמצעים חיוניים מאין כמותם לשמירה על בטיחות העבודה ובטיחותם של העובדים בתעשיות השונות.

איך מתאימים מתמר לחץ למפעל או לתעשייה מסוימת?

ישנם גורמים מקצועיים, אשר זהו תפקידם. בישראל פועלות מספר חברות המתמחות במתמרי לחץ וכל אחת מהן מעניקה שירותים למגוון תעשיות, מפעלים וחברות ברחבי המדינה. חברות אלו מעסיקות אנשי מקצוע, אשר עוברים הכשרות מקצועיות, השתלמויות וכן הדרכות קבועות, מה ששומר על עירונות וידע מקצועי רב המתורגם לעשייה בשטח. בכל מקרה של תקלה או כאשר מתעורר הצורך בהתקנה של מתמר חדש או בדיקה של מתמר קיים, אותם אנשי המקצוע מגיעים, בוחנים את הדברים ונותנים הערכה בנוגע לפעולות הנדרשות.

כיצד ניתן לבחור בין המתמרים השונים המוצעים בשוק?

גם כאן התשובה היא – פניה לגורמים מקצועיים. אותם אנשי מקצוע הפועלים במסגרת החברות הוותיקות בישראל יעברו יחד אתכם על הצרכים ועל הדרישות בשטח, יבחנו יחד אתכם את מגבלות התקציב ואת היקפי העבודה בהם נדרשים המתמרים לעמוד ויתאימו עבורכם את המתמר הטוב ביותר. זה שיעמוד בתקציב, ישמור על הבטיחות ויאפשר לבית העסק שלכם לתפקד באופן שוטף, רציף ובטוח ככל האפשר. אחרי הכל, על בטיחות לא מתפשרים.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝