עסקים ותעשייה

נתקעתם מחוץ לבית ? הדלת של האוטו לא נפתחת ? יש למי לפנות

מנעולן ליאור זריהן

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אתם בוודאי מכירים את הסיטואציה הבאה; אחרי יום עבודה עמוס הגעתם סוף סוף הביתה, מוכנים ומזומנים לקפוץ למקלחת, להתרענן ולנוח מול הנטפליקס בערב שקט ורגוע. אך אויה! למציאות יש תוכניות בשבילכם, כשדווקא עכשיו מסתבר שהמפתחות לבית אבדו, נעלמו, או חלילה נגנבו.

אל חשש, כל מה שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם מנעולן – ליאור זריהן שיגיע עד אליכם צ'יק צ'ק, יטפל בתקלה וידאג שתוכלו לשוב לתוכניות שלכם לאחר הצהריים הקרוב.

מנעולן – ליאור זריהן מסביר מדוע לא מומלץ לנסות לפרוץ את הדלת בעצמכם

חוסר סבלנות היא תכונה מוכרת כאן בישראל, כך שלא מפתיע שרבים יעדיפו לנסות לפרוץ את הדלת בעצמם ולוותר על שירותי מנעולן מקצועיים.

מנעולן – ליאור זריהן מזהיר שמלבד אנרגיות שיתבזבזו לשווא, ייתכן שתוך כדי הפעלת כוח מיותר המנעול ייהרס, ואז בכלל לא ניתן יהיה להשתמש בו.

והמחיר לתיקון?

גבוה משתכננתם להוציא.

על כן, יש כמה סיבות נוספות שבזכותן כדאי לשקול יצירת קשר עם מנעולן מקצועי:

  • היזהרו – כשהמשימה היא לפרוץ דלת או מנעול, לא תאמינו עד כמה יצירתיים אפשר להיות. הבעיה היא שבדרך כלל היצירתיות הזו מערבת כלים מסוכנים כמו סכינים, מקדחות, מברגות ועוד רבים ונפלאים שבהחלט עלולים להשיג את המטרה אבל גם לפצוע אתכם על הדרך. תנו למקצוענים לעשות את העבודה והניחו לכלים שתכננתם להשתמש בהם, לייעודם המקורי.
  • באמת יש לכם זמן לזה? – הרי ביננו, לנסות להתמודד עם מנעול יקר ואיכותי ייקח לכם הרבה יותר זמן מלקרוא למנעולן מקצועי שיהיה אצלכם צ'יק צ'ק ויפתור את העניין ברגע. אין לכם זמן לעבוד כל כך קשה על המנעול הסורר, ולכן מומלץ למצוא בהקדם את איש המקצוע שיגיע עד אליכם ויבצע את המשימה עבורכם.
  • זול עכשיו, יקר אחר כך – נניח שהצלחתם לחסוך את התשלום למנעולן וגם הצלחתם לפרוץ את המנעול שעשה לכם בעיות. מעולה! אבל עכשיו נותרת השאלה איך בכלל אפשר להחזיר את המנעול? מה קורה אם הצילינדר נהרס? ובכן, סידרתם לעצמכם הוצאות נוספות שהיו יכולות להימנע לו רק הייתם קוראים לאיש מקצוע שמבין בפריצת מנעולים, מבלי להרוס שום דבר בדרך. כלומר, לא באמת חסכתם בהוצאות.

תנו לאנשי המקצוע לבצע את עבודתם

כעת כשאתם מבינים את החשיבות הרבה בהזמנת מנעולן – ליאור זריהן עומד לשירותכם וישמח להגיע עד אליכם בכדי לטפל בכל תקלה ובעיה, במהירות הבזק.

עם התמחות בשלל מנעולים מיוחדים, שיטות פריצה מתקדמות ללא יצירת תקלות נוספות, אין ספק שתוכלו לחזור במהירות לשגרה. אז למה אתם מחכים?!

גם אם נתקעתם מחוץ לבית, המפתח לרכב נשבר בתוך המנעול או שנעלתם אותו חלילה בתוך הרכב – צרו קשר, תגלו שאפשר לפתור כל בעיה בקלות.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝