עסקים ותעשייה

כיצד בניית גבס בבית שלכם תעזור לכם

גבס, איש גבס

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

כאשר אתם משתמשים בתקרת גבס, עיצוב הפנים של הבית שלכם הופך למקורי יותר מבחינה אמנותית ומעניק לו מראה ייחודי. גם תקרה מוארת צבועה נעימה לעין".

מהו גבס?

גבס הוא חומר שיש לו את היכולת לשמש בקלות עם הציוד. הוא משמש בדרך כלל לבנייה. מכיוון שניתן לחבר אותו בקלות, ניתן להשתמש בו לעיצוב פנים של בתים. זמינותו אינה יכולה להחליף שלד של בניין, וגם אם הוא בנוי הן על תמיכת בטון, לבנים או קיר פלדה, יש להקים אותו בזהירות רבה בהנחיית אדריכל ומודד.

ישנן מגבלות רבות לדרישות נוספות אלו אשר מנהלי בנייה מקצועיים יכולים להועיל בפתרון. והעדיפות היא איש גבס מקצועי שיעבוד על הגבס בבית שלכם.

סוגי הגבס הניתנים לביצוע בבית שלכם

הגבס נותן לבית שלך מראה חדש, ואפשר לעשות זאת על ידי כך:

  • קירות גבס - קיר גבס מורכב מ-2 שפכונים הניתנים להצמדה היוצרים 2 לוחות מטויחים בודדים בעובי 75 מ"מ. ניתן לרתך או לחבר את המרק המתכוונן ללוחות הגבס על ידי ברגים ומסמרים ולאחר מכן נתמכים אופקית על איברי המסגרת. עבור מבני קיר עבים, צריך להוכיח להיות מספיק עבור רוב המטרות. חשוב לשמור על רווח בין בניית הגבס לרצפה, כדי שאם ישטפו את הבית או כל דבר אחר, שום דבר לא יגע בזה ויהרוס את הבנייה.

  • תקרות גבס - השימוש בתקרות גבס קיים כבר זמן רב אך מספר הולך וגדל של אנשים משתמשים בו למטרות דקורטיביות. חדר אלגנטי עם תקרת גבס מיושנת (שאותה תוכל להסיר בקלות כדי לקבל גישה למערכת החשמל שלך, אם יתעורר הצורך)

בניית גבס, כאשר משתמשים בה בריהוט ואביזרים יכולה לייצר עיצובים מתוחכמים יותר מאשר רק מראה דקורטיבי.

מה השימושים בגבס בבית שלכם?

לקיר גבס יש הרבה אפשרויות שאפשר לעשות איתו. החלל שקירות הגבס בדרך כלל נשארים ריק או מלאים בחומרים המבודדים את הרעש ויוצרים עבורכם תקרה אקוסטית או בידוד רעשים.

תקרת גבס היא אפשרות טובה לחידוש מראה הבית שלכם בחלל קטן. זה מספק לך סביבה להרפיה וגורם לחדר שלך להיראות אטרקטיבי יותר. ניתן לייצר גם מערכת סאונד, יחידת מיזוג וגופי תאורה בחלל הריק.

את סוגי הגבס האלה אפשר לעשות בכל מקומות הבית ואין עליהם הגבלה למשל תוכלו לעשות גבס בסלון גבס במטבח ובחדר השינה שלכם במידה ותרצו.

כיצד תבחרו את איש הגבס בשבילכם

כאשר אתם מעוניינים לעשות קיר גבס או תקרת גבס, חושב שתבחרו איש גבס מקצועי אשר יעשה לכם עבודות גבס על הצד הטוב ביותר. אך חשוב גם שתיקחו בחשבון זמינות ונגישות, כמו למשל אם אתם גרים באזור ירושלים אז לבחור מישהו שנגיש אליכם אשר יעשה לכם גבס בירושלים. בנוסף תיכנסו לאתר האינטרנט שלהם על מנת לראות עליהם חוות דעת ואם הם עושים עבודות גבס מיוחדות כמו למשל תקרות אקוסטיות.

היתרונות בבניית גבס בבית שלכם

בבניית גבס יש יתרונות רבים אשר מעניקים לבית שלכם מראה שונה אך בנוסף הוא:

  • מגוון רחב המאפשר עיצוב רחב ומגוון.
  • בנייה חסכונית ויעילה.
  • מאפשר שיפוצים עתידיים בקלות ונוחות.
  • גימור איכותי ועוד.

מה עלות בניית קיר/תקרת גבס בבית שלכם

עלות של קירות או תקרות גבס בביתכם יכולה להתנדנד על פי מחיר גלובלי, על פי מ”ר או על פי סוג החומר בו אתם משתמשים לגבס שלכם. אך עלות גבס ממוצעת עלולה לנוע בין 200 - 300 שקלים.

כדי שתכולו למצוא את עלויות הגבס הטובות ביותר בשבילכם אתם יכולים להיכנס לא. שלמה עבודות גבס ושם הם מציעים את המחירים הנוחים ביותר

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝