בריאות ורפואה

האם ניתוח קטרקט עובד - הכל על ניתוח קטרקט

ניתוח קטרקט

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ניתוח קטרקט הוא הליך כירורגי להסרת העדשה הטבעית מהעין והחלפתה בעדשה מלאכותית, המשפרת את הראייה. זהו אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בעולם.

אחת השאלות שנשאלות לגבי הניתוח הזה היא האם ניתוח קטרקט עובד? אז התשובה לכך היא ששיעור ההצלחה של ניתוח קטרקט משתנה בהתאם למספר גורמים, כמו גיל, סוג קטרקט ובריאות כללית יכולים להשפיע על שיעור ההצלחה, אך באופן כללי שיעורי ההצלחה של ניתוח זה הם גבוהים מאוד ואכן ניתוח קטרקט כן עובד.

מהו קטרקט

קטרקט הוא עכירות של העדשה בתוך העין. זה קורה בדרך כלל כשאנשים מתבגרים, אבל זה יכול לקרות בכל גיל.

הוא אטימות בעין המתרחשת כאשר חלבון וחומרים אחרים בעדשה מתקבצים יחד ויוצרים אזור מעונן. הקטרקט יכול לגדול לאט לאורך זמן או במהירות, תלוי אם יש לך סוכרת או מצב אחר המשפיע על הראייה שלך.

קטרקט הוא אחד הגורמים הנפוצים ביותר לאובדן ראייה אצל אנשים מעל גיל 60.

המצב מתחיל בדרך כלל עם אזור קטן על העדשה שלך שמתגבר בהדרגה ככל שהזמן עובר. זה יכול לקרות כל כך לאט שאולי לא תבחינו בשום דבר עד שהראייה שלך הפכה מטושטשת ומעוותת מהסתכלות דרך חלון מעורפל או עדשת מצלמה.

הדרך הטובה ביותר לדעת אם יש לך קטרקט היא לעבור בדיקת עיניים אצל רופא עיניים או אופטומטריסט המתמחה באבחון מצב מסוג זה.

מהו ניתוח קטרקט - האם ניתוח קטרקט עובד

ניתוח קטרקט הוא הליך כירורגי המשמש להסרת קטרקט מהעין. הניתוח יכול להתבצע או עם חתך פתוח או דרך חריץ קטן בקרנית.

ניתוח קטרקט הוא אחד מניתוחי העיניים הנפוצים ביותר המבוצעים ברחבי העולם. זה יכול לקרות לכל אחד, וזה קורה בדרך כלל כשאנשים מתבגרים. הניתוח נעשה כדי להסיר קטרקט שהוא עכירות של העדשה הטבעית של העין שלך.

השלב הראשון בתהליך הוא הסרת העדשה העכורה והחלפתה בעדשה מלאכותית. עדשה חדשה זו תוכל למקד אור על הרשתית שלך, להחזיר לך ראייה טובה.

ניתוח קטרקט אכן עובד והוא בעל סיכויי הצלחה גבוהים, אך עליכם תמיד להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתחליטו אם אתם מועמדים לניתוח מסוג זה.

מדוע ניתוח קטרקט נחוץ

ניתוח קטרקט הוא הליך כירורגי שמסיר את העדשה הטבעית בעין ומחליפה בעדשה מלאכותית. זה עוזר לשפר את הראייה ולהפחית את הסיכון למחלות עיניים אחרות.

קטרקט היא מחלת עיניים הקשורה לגיל הגורמת לערפול של העדשה בעיניים. ניתוח קטרקט הוא הכרחי כאשר הם מתחילים להשפיע על הראייה ואיכות החיים שלך.

למה לצפות ביום ניתוח הקטרקט

היום של ניתוח קטרקט יהיה ארוך. עליכם להגיע לבית החולים שעתיים לפני מועד הניתוח המתוכנן שלך כדי להשלים הנחיות לפני הניתוח ולמלא ניירת. תצטרכו גם לצום שמונה שעות לפני הניתוח.

אתם לא צריכים לנהוג הביתה לאחר שעברתם ניתוח קטרקט, אז וודא שיש לך מישהו שיוכל לקחת אותכם הביתה ולטפל בכם בימים שלאחר הניתוח.

יום אחד לאחר הניתוח

הנחיות השחרור ניתנות למטופל לפני יציאתו מבית החולים. הוראות השחרור כוללות מתי לקבוע תור לרופא, כמה זמן לוקח לקטרקט להחלים וראייה מטושטשת.

על המטופל לקבוע תור לרופא תוך זמן שהרופא יקבע מרגע הניתוח.

לוקח כחודשיים לקטרקט להחלים לחלוטין וראייה מטושטשת עלולה להימשך זמן מה לאחר הניתוח.

שבועיים לאחר הניתוח

המטופלים מוזהרים לעתים קרובות כי הם עלולים לחוות תסמיני עיניים יבשות ורגישות לאור בעקבות ניתוח. תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל זמניות, אך הן עלולות להיות מאוד לא נוחות אם המטופל אינו מוכן.

אנו מקווים שלמדתם ממאמר זה יותר על ניתוח קטרקט ומקווים שענינו על השאלה שלכם ״האם ניתוח קטרקט עובד״ ? התשובה היא כן, הניתוח בעל שיעור הצלחה גבוהים מאוד וגם שיעורי הצלחה תלויים במספר גורמים שנכתבו, מאחלים לכם הצלחה רבה בניתוח ובריאות לאורך כל הדרך.

 

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝