עסקים ותעשייה

יתרון בהשכרת מדפסת משולבת למשרד

יתרון בהשכרת מדפסת משולבת למשרד

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

למה חשוב להחזיק מדפסות משולבות במשרד?

מדפסת משולבת כשמה כן היא: משלבת בין מיומנויות שונות של ציוד משרדי לסוגיו השונים. מדפסות משולבות למשרד כוללות מגוון אפשרויות לשימוש בהן, ביניהן מדפסות המשמשות להדפסה, לסריקה ועוד. אילו שימושים ניתן להפיק ממדפסות משולבות למשרד ומה היתרונות?

שימושים ויתרונות של מדפסות משולבות במקום העבודה

הדפסות מרובות

צריכים הדפסות בכמויות גדולות? בשביל מה לרוץ עד לחנות, להמתין זמן רב בתור לתורכם לשלם כמה מאות שקלים על הדפסות המוניות? הודות למדפסת משולבת תוכלו לקבל את כל השירותים במשרד, בלי לבזבז זמן יקר ובלי לפנות לגורמים חיצוניים. בתוך דקות ספורות תוכלו לקבל מסה של דפים מודפסים בדיוק לפי המידה, הצבע והאיכות שביקשתם. זאת הודות לעובדה כי מדפסת משולבת לרוב משלבת מספר תכונות מתקדמות של הדפסה.

סריקה

סריקת מסמכים הינה חלק חיוני מעבודה משרדית שוטפת. הודות לסורק המשולב במדפסת, תוכלו להפוך את המשרד למקום בו יש הכל: בעידן בו עובדים בעיקר עם מסמכים אונליין, העברה מפורמט של הארד קופי לפורמט אונליין כלשהו הינה חלק מהעבודה השוטפת. כי בשביל מה לחפש בתוך אינספור מסמכים כשאפשר למצוא את הכל בספריית המחשב.

פקס

נכון, היום כבר איש אינו משתמש בפקס ועם זאת, יש עדיין ארגונים ומוסדות שאתם אפשר לתקשר רק באמצעות הפקס. מדפסות משולבות במקום העבודה מספקות את השירותים הללו ומאפשרות לשלוח באופן מידי את המסמכים הדרושים ליעד.

חיבור לרשת

האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. ככזה, הוא מחייב חיבור 24/7. די בצורך להדפיס מסמך מהאינטרנט תוך חיבור למדפסת משולבת כדי שנוכל להמשיך ולעבוד בצורה שוטפת וללא הפרעות. באמצעות חיבור לרשת תוכלו לשלוח חומרים להדפסה היישר מהסלולרי, מהטבלט או כל ממשק אחר.

היתרונות בהשכרת מדפסת משולבת במקום העבודה

מדפסות משולבות מאפשרות יתרונות רבים במשרד, כאלה החוסכים הוצאות כספיות רבות, זמן יקר וכן השקעה בציוד:

חסכון בריצות מיותרות

כמה פעמים שלחתם את הברושורים להדפסה? כמה פעמים מצאתם את עצמכם רצים לחנות האופיס הקרובה כדי לקבל עותקים של מסמך מסוים? במקום לצאת מהמשרד לזמן רב, להגיע עד לחנות ההדפסה, לחפש חנייה ולחכות זמן רב, מדפסות משולבות במשרד חוסכות את הזמן היקר, את ההמתנה ואת התשלום על מספר גדול של הדפסות. ההדפסות IN HOUSE מאפשרות לכם "לרוץ" על העבודה בלי עיכובים.

חסכון בהוצאות

ההוצאות על הדפסות שונות, סריקות, שליחה לצילום או שכפול עותקים – כל אלו יכולים להיות בלתי נגמרים כאשר מדובר בתפעול של עסק. על מנת להימנע מהוצאות אינסופיות לצורך תחזוקה שוטפת של העסק ישנה חשיבות מרבית לתפעול של מדפסות משולבות במקום העבודה עצמו. באופן זה תוכלו להיות רגועים ולדעת כי אתם תמיד מקבלים את התוצר הדרוש לכם במינימום זמן ובאיכות הגבוהה ביותר.

חסכון בהוצאות

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝