משפחה וקהילה

דירות למגורים ולהשקעה - איך לבחור את המקום הנכון?

דירה להשקעה או למגורים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בחירת אזור לדירת מגורים היא משימה לא פשוטה. התהליך מורכב ומלא אי ודאות. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שתחליטו על אזור לבית העתידי שלכם.

כמה מהגורמים שאתה צריך לקחת בחשבון בבחירת אזור לדירת מגורים הם כדלקמן:

  • קרבה לעבודה
  • זמינות תחבורה ציבורית
  • שירותים בשכונה
  • יוקר מחיה באזור
  • איך בתי הספר באזור זה?
  • האם יש כמות מספקת של בידור ואזורי בילוי בתחום הזה?
  • איך אחוזי הפשיעה באזור זה?
  • כמה רעש אפשר לצפות מהתנועה ומאנשים אחרים בסביבה הזו?

קחו בחשבון שבחירת המקום שאתם רוצים לגור בו הוא אחד ההחלטות היותר חשובות שתקבלו בחיים שלכם… במיוחד כאשר אנחנו מדברים על קניה של דירה, בשכירות יותר קל לעבור ממקום למקום, כאשר מדובר בקניה, אז אחר כך לעבור יהיה קצת יותר מורכב, עם מחזורים של משכנתא ומכירה של הדירה לפני שאפשר לקנות חדשה וכמובן שצריך לקחת גם את זה בחשבון, אז תחשבו טוב ותקבלו את ההחלטה המושכלת מבחינתכם.

ומה לגבי דירה להשקעה?

אז נכון שכל הסעיפים שכתבנו לגבי דירה למגורים נכנסים גם פה - אבל, בדירה להשקעה יש עוד כמה גורמים שצריך לקחת בחשבון - אחת מהן היא כמובן התקציב וכמה בסופו של דבר תהיה התשואה שלכם. במידה והתקציב שלכם מוגבל, כדאי לחפש אזורים בעלי תוכניות פיתוח עתידיות וכך תוכלו לרכוש דירה יחסית בזול ולהשביח אותה כאשר האזור יתפתח.

למה לבחור בפרדס חנה?

פרדס חנה אחד מהישובים המתפתחים בשנים האחרונות! המחירים של הבתים באזור רק עולים ועולים, כל מי ששם ידו על נכס באזור פרדס חנה יכול להגיד לכם שהרווח שלו עולה ועולה. דירות למכירה בפרדס חנה נחטפות על ידי משקיעים וגם על ידי משפחות שמחפשות מקום טוב לגור בו. ההתפתחות של הישוב הביא להשקעה גם בחינוך וגם בשירותים שיש במקום. בנוסף הישוב נמצא במקום אסטרטגי מהמעלה הראשונה, פרדס חנה יושבת על כביש 65 וניתן להגיע ממנה לכל איזור בארץ במהירות ובקלות. ואם אתם לא מעוניינים לצאת ברכב פרטי? אין בעיה! יש אוטובוסים של אגד בזמינות מאד גבוהה ואפילו מסילת הרכבת נמצאת בסמוך אליה ודרכה תוכלו להגיע בקלות למרכז ולצפון.

כל הנתונים האלה מביאים את המקום להיות מבוקש מאד למגורים ולכן גם להשקעה - וזאת לא הפתעה שמחירי הדירות והבתים במקום לא מפסיקים לעלות בשנים האחרונות בעשרות אחוזים יותר ממקומות מבוקשים בארץ.

האם לחפש את הדירה לבד או להיעזר במתווך דירות?

שאלה שנשאלת הרבה פעמים היא - האם להשתמש בשירותי מתווך דירות? , רבים מהאנשים מעוניינים לחסוך את העלויות של המתווך, אז בואו נתחיל בזה שאם יש לכם זמן להתחיל לחפש דירות, להתרוצץ ממקום למקום כדי לראות, לחקור בסבלנות, אז אתם לא צריכים מתווך, אבל קחו בחשבון שמציאת מקום טוב ואיכותי לוקח זמן וסבלנות. כמו שאנחנו יודעים זמן זה כסף, מתווך לעומת זאת יעשה בשבילכם את כל הריצות והבדיקות וינסה להתאים את המקום שאתם מחפשים לדרישות שלכם כדי שלא תתרוצצו סתם למקומות שלא מתאימים לדרישות שלכם. הוא יחסוך להם המון זמן, גם בחיפוש עצמו וגם בלראות ולבדוק - כי הוא יפנה אתכם בעצם למקומות שלדעתו הכי מתאימים למה שאתם מחפשים ובעצם יבצע עבורכם את הסינון הראשוני - להמון אנשים הדבר הזה שווה לא מעט כסף והם משלמים בשמחה למתווך כי בסופו של דבר כל הזמן ושהם היו משקיעים בחיפושים ובבדיקות היו עולים הרבה יותר.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝