אטרקציות ואירועים

טסים לטייל בחו”ל? מספר טיפים להזמנת כרטיסים בלונדון פס ומגדל אייפל שבפריז

הזמנת כרטיסים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

הלונדון פס ומה שהוא מספק לך

הכרטיס של לונדון פס הוא כרטיס תיירים המספק לכם גישה בלתי מוגבלת ליותר מ-60 אטרקציות בלונדון. אתה יכול להשתמש בו כמה פעמים שתרצה והוא כולל את כל המראות, המוזיאונים והסיורים הפופולריים ביותר. הוא כולל גם מדריך אודיו שייקח אתכם לסיור רגלי בעיר.

כרטיס לונדון פאס יכול לעשות הבדל גדול עבור ביקור בלונדון. זה מאפשר לך לחקור את כל האטרקציות הטובות ביותר בכרטיס מוזל אחד, כך שאתה יכול לדאוג פחות לגבי אלו לבקר ואיפה לקנות כרטיסים.

הלונדון פס הוא כרטיס שמרכז מספר אטרקציות בלונדון לכדי כרטיס מוזל אחד ומאפשר לכם ליהנות מהמיטב של לונדון ולפתור את הדילמות לאילו אטרקציות כדאי להגיע והיכן לקנות כרטיסים. יש מגוון של כרטיסים זמינים עבור תקציבים, תחומי עניין ומסגרות זמן שונות. עם זאת, הכרטיס הפופולרי ביותר נשאר הכרטיס ליומיים המעניק גישה ליותר מ-60 אטרקציות מובילות

אם אתם בלונדון, בירת אנגליה, אנחנו ממליצים לקנות כרטיס "חוויות הכל" כדי לראות כמה שיותר אטרקציות ואתרים מעניינים. אתם מקבלים עד 50% הנחה עם הכרטיס באטרציות השונות!

כרטיס London Pass הוא אחד מכרטיסי התיירים הפופולריים ביותר בעולם. כרטיס זה מספק לך גישה למגוון האתרים המפורסמים של לונדון. תוכלו לראות כמה מהמוזיאונים הטובים בעולם, ליהנות ממופעים ואטרקציות מדהימות, לחקור גנים סודיים ואפילו לבקר במסעדה עטורת פרסים.

אטרקציות בלונדון עם הלונדון פס

לונדון פס הוא כרטיס סיור המאפשר לבקר באטרקציות המובילות בלונדון. אם אתם מתכוונים לבקר בלונדון לפרק זמן קצר, זו אפשרות מצוינת. הלונדון פס מספק כניסה ליותר מ-60 אטרקציות מובילות בעיר, כולל מאדאם טוסו, מצודת לונדון ועוד. זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את כל מה שיש לעיר להציע.

הלונדון פס מספק חיסכון עבור אטרקציות בעיר. זה יכול לקחת אותך לראות כמה מהמקומות המפורסמים ביותר בסביבה עם כרטיס אחד בלבד. לונדון פאס זמין במספר מיקומים שונים, כולל באינטרנט ובאופן אישי.

ומה לגבי פריז? מידע רכב על כרטיסים למגדל אייפל

מגדל אייפל הוא אטרקציה תיירותית פופולרית בפריז. כדי לעלות למגדל צריך לרכוש כרטיס.

הכרטיסים זמינים בשני סוגים:

  1. כרטיס רגיל, המאפשר לעלות במגדל ולהנות מהנוף מלמעלה

  2. כרטיס ה-VIP המאפשר לעלות למגדל וליהנות מהנוף מלמעלה וכולל גם גישה לכל המתקנים במקום.

נכון לעכשיו, ישנן אפשרויות שונות לרכישת כרטיסים באינטרנט או בקיוסקים במקומות שונים ברחבי פריז.

האם תרצו לקנות כרטיסים למגדל אייפל?

כרטיסים למגדל אייפל הם אטרקציה תיירותית פופולרית בפריז.

מגדל אייפל הוא אטרקציה תיירותית איקונית בפריז, צרפת. הוא נבנה עבור התערוכה העולמית של 1889, וזה היה המבנה מעשה ידי אדם הגבוה בעולם עד 1930. כרטיסים לביקור במגדל זמינים ממספר ספקים ברחבי פריז, אך חלקם גובים מחירים גבוהים יותר מאחרים.

כשמזמינים כרטיסים למגדל אייפל פריז ניתן להנות לא רק מנוף מדהים אלא ממקומות בילוי כי בקומות הראשונה והשנייה יש מסעדות, חנויות ובתי קפה ומאוד כיף לשבת שם ולהנות מהאווירה המיוחדת, אבל צריך לקחת בחשבון שהמחירים יקרים יחסית.

מגדל אייפל פריז הוא המבנה האייקוני ביותר מעשה ידי אדם בעולם. הוא נבנה במקור כדי לחגוג 100 שנה למהפכה הצרפתית בשנת 1889. הקומה הראשונה והשנייה מהוות אטרקציה מרכזית, שכן הן לא רק מקומות בילוי אלא גם מכילות מסעדות, חנויות ובתי קפה המגישים אוכל, משקאות ו מזכרות. המבקרים יכולים ליהנות מנופים מדהימים תוך שהם מבלים.

בקומה העליונה של המגדל נמצאת בקתה המשקיפה על פריז. חלל נוסף שתוכלו לחקור הוא החדר של גוסטב אייפל, שכיום מוצגים בו פריטים מתקופתו.

המגדל היה ניסוי חברתי, ניסיון להקים עולם של שוויון.

מגדל אייפל הוא אנדרטה שהיא סמלה של צרפת. המגדל נבנה על ידי גוסטב אייפל כקשת הכניסה ליריד העולמי של 1889 בפריז.

בקומה הראשונה של המגדל מוצגת תערוכה על בנייתו, וכן מוצגות תערוכות מתחלפות בנושאים שונים, לרבות צילום ואדריכלות.

בקומה השנייה מוצגת תערוכה קבועה על ההיסטוריה של התקשורת, המציגה חפצים כמו טלגרפים וטלפונים מ-1878 ואילך.

אנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם במידע רחב על כרטיסים בלונדון ובפריז. שיהיה טיול מהנה!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝