דיגיטל

מהם קישורים באתרי אינטרנט ולמה הם חשובים לדירוג האתר שלכם?

קישורים באתרי אינטרנט Seo

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ככל שמנועי החיפוש התפתחו, כך גם הדרך בה אנו משתמשים בהם. מנועי חיפוש הם כבר לא רק דרך למצוא מידע אלא גם דרך לקנות מוצרים, לצפות בסרטונים ולגשת לבידור. על מנת שאתרי אינטרנט ידרגו היטב במנועי החיפוש, עליהם לבצע אופטימיזציה של כל עמוד באתר שלהם עבור מילות מפתח וקישורים.

קישור הוא גורם חשוב בדירוג אתר בגוגל מכיוון שהוא נתפס כתמיכה מאתר אחר שהאתר שלך שווה ביקור. ניתן להשיג קישורים על ידי בלוגים אורחים או על ידי החלפת קישורים עם אתרים אחרים החולקים תוכן דומה.

קישור הוא הפניה היפרטקסט שמחברת מסמך אחד למשנהו. זוהי דרך עבור האינטרנט לדעת כיצד הדף שלך קשור לעמוד אחר באינטרנט. קישורים נחוצים לגוגל כדי לדעת על מה האתר שלך, והם גם נחוצים כדי שתוכל לקבל תנועה מאתרים אחרים.

ניתן לסווג קישורים באופן הבא:

קישורים פנימיים: קישורים המפנים מדף אחד באתר שלך לדף אחר באתר שלך

קישורים חיצוניים: קישורים המפנים מאתר (או דומיין) אחד לאחר

אז למה קישורים הם דבר מאד חשוב בתכנון לטווח ארוך של אתר האינטרנט שלכם?

על מנת לענות על השאלה הזאת אנחנו צריכים להבין מה זה בעצם קידום אורגני ברגע שתבינו את זה ותדעו איך גוגל רואה קישור לאתר שלכם תפעלו יותר להשיג קישורים בין עם לבד או באמצעות שירות בניית קישורים באמצעות גורם צד שלישי.

כאשר אתם מחפשים משהו בגוגל, אתם מקבלים תוצאות. התוצאות הראשונות שאתם תראו יהיו תוצאות ממומנות - תוצאות בתשלום (הן מסומנות כמודעה), לאחר שהתוצאות הללו יסתיימו אתם תקבלו את התוצאות האורגניות - שהם התוצאות הטבעיות של גוגל.  גוגל מראים את האתרים בתוצאות החיפוש על פי אלגוריתם סודי שלהם שבונה ציון לכל אתר ואתר על פי הציון הזה הוא מדרג את האתרים על פי מילות המפתח.

יש המון פרמטרים לדירוג - רובם סודיים, אבל יש גם לא מעט משמעותיים שאנחנו יודעים אותם כי גוגל שיתפו את הדברים הללו על מנת שאנשים יוכלו לשפר את האתרים שלהם - המטרה - גוגל רוצים לתת תוצאות רלוונטיות וטובות ככל האפשר.

אז איפה נכנסים הקישורים לכל התורה הזאת?

על פי גוגל - קישורים הם סוג של המלצה, נאמר ואתם עכשיו הולכים ברחוב ופוגשים חבר. ואז הוא אומר לכם - תקשיב, לפני יומיים היינו בצימר, משהו משגע, היה ממש כיף והאוכל היה מדהים ואז אתה אומר לו וואלה? איזה יופי, אני בדיוק גם מחפש צימר - ההמלצה הזאת של החבר שלך תביא אותך לבדוק אפשרות לסגור חופשה בצימר הזה, או לפחות לבדוק אודותיו.

זה בדיוק זה באינטרנט - אתה מבקר באתר ואז פתאום אתה רואה קישור לאתר אחר בביטוי מסוים או בסוג של המלצה - אתה מבין שבאתר המקושר יש עוד תוכן שמומלץ שכדאי לך לבקר שם ולקרוא.

ככל שלאתר יש המלצות רבות יותר מאתרים רלוונטיים ואיכותיים (יש מדדים לאיכות האתר) כך גוגל יסמוך על האתר המקושר וייתן לו קרדיט גדול יותר.

איך משיגים קישורים?

הדרך להשיג קישורים היא מגוונת, גוגל ממליצים לכולם להשיג את הקישורים באופן טבעי, דאגו לייצר תוכן איכותי וטוב והגולשים שיגיעו לאתר שלכם ישתפו אותו כבר לבד באתרים שלהם, בבלוגים שלהם וברשתות החברתיות וככה תקבלו קישורים והמלצות טבעיות.

הדרך הזאת כמובן לוקחת המון זמן, אנחנו כמובן לא מזלזלים בתוכן איכותי - כי הוא אחד הפרמטרים היותר חשובים באתר, אבל הקישורים עצמם הם דבר שיכול לקחת המון זמן לבנייה טבעית.

כאן נכנס פרמטר של שירות בניית קישורים - ניתן לבקש ממקדמי אתרים או חברות קידום לבנות עבורכם את הקישורים - זאת אחת מהפעולות שהחברות והמקדמים עושים כאשר הם מקדמים אתר.

לעיתים לבעלי האתרים יש את הזמן והידע לבצע אופטימיזציה לאתר שלהם ולכתוב את התוכן, אבל אין להם את הזמן והמשאבים לבצע את הבניית קישורים - להיעזר בחברת צד שלישי או במקדם יכול לעזור מאד.

חשוב לבחור בחברה/ מקדם בעלי ניסיון וידע, כי גם כאן יש המון הנחיות ופרמטרים, בנייה לא נכונה יכולה להביא לעונשים של גוגל ולתוצאה הפוכה של ירידה בדירוגים עד כדי הסרה מהאינדקס.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝