עסקים ותעשייה

תליית טלויזיה על קיר גבס מהתקרה

תליית טלויזיה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

קיר גבס ומרווחים יכולים להפריע להתקנת טלוויזיה על התקרה, כך שתצטרכו להתקין עבורה סוג כלשהו של מנגנון תלייה.

השיטות הנפוצות ביותר לתליית טלוויזיה על קיר גבס מהתקרה כוללות ברגי קיר גבס, עוגני קיר גבס וסוגרי הרכבה גמישים.

מאמר זה ידון ביתרונות של שימוש במתלה חוט ככלי לתליית טלוויזיה על קיר גבס.

אפשר לתלות טלוויזיה על קיר גבס באמצעות מתלה חוט- פשוט לכופף את קצה מתלה החוט לשניים ולהכניס אותו לאחד מחורי המפתח קרוב ככל האפשר לחלק האחורי של הטלוויזיה שלך. הוא צריך להיות באורך של לפחות 3 אינץ' ובין לבין 1.5-2 אינץ' מהקצה העליון של הקיר שלך. ככל שאתה מותח אותו יותר זמן, או נשאר קרוב יותר ל-2-3 אינץ' מהקצה העליון, כך הוא הופך ליציב יותר למטרות תלייה.

אתה יכול גם לשקול להשתמש בשני קולבי מתכת מכופפים שיכולים לעשות עבודה קלה אם אתה רק תולה טלוויזיות אחת או שתיים בבית שלך.

כדי לתלות טלוויזיה על קיר גבס מהתקרה, תחילה עליך לעגן חתיך בקיר. לאחר מכן, השתמש בשני ברגים בכל צד של החתך כדי להדק את התושבת שיחזיקו את הטלוויזיה. עבור יישום מסוים זה, תרצה להשתמש בברגי עץ מכיוון שהם חזקים יותר ופחות סבירים להחליד או להחליד מאשר ברגי מתכת.

מתי יש צורך להזמין מומחה לתליית טלויזיה על קיר גבס?

אנחנו צריכים לבחון כמה סיבות שמובילות לצורך של העסקת מומחה לתלות טלוויזיה על קיר גבס. סיבה אחת היא אם אתה רוצה לתלות את הטלוויזיה התלויה על הקיר שלך מעל האח או האח בסלון שלך. ישנן סיבות נוספות כמו אם הקיר לא אחיד ואתה צריך עזרה מאיש מקצוע.

כאשר מתקינים טלוויזיה על קיר גבס, חשוב לדעת מתי ההתקנה זקוקה למומחה.

יש שלוש פעמים עיקריות שבהן חשוב להזמין מומחה לתליית טלוויזיה:

  • כאשר המרחק מהרצפה עולה על 8 אינץ'.
  • כאשר אתה רוצה לתלות את הטלוויזיה שלך על תקרה ולא ישירות על הקיר.
  • אם מעולם לא תלית טלוויזיות לפני כן.

הדאגה העיקרית של בעלי בתים היא לוודא שהטלוויזיה החדשה שלהם תלויה היטב על הקיר. על מנת לשמור על הטלוויזיה במקום ולא להתמודד עם בעיות, כדאי להזמין איש מקצוע.

עם זאת, אם אין לך מושג לגבי שיטת תליית הטלוויזיה שלך, יהיה צורך להחזיק אחת בביתך. משטח קיר הגבס יאפשר משטח יציב ובטוח יותר להרכבת הטלוויזיה שלך מבלי שתצטרך לדאוג שהיא תיפול למטה או תתנדנד.

צריכים להזמין בעל מקצוע שיודע לבצע את כל סוגי עבודות תוכלו לבקר באתר של אייל הנדימן לכל סוגי עבודות במחירים משתלמים.

איזה מתקן מומלץ התקנת טלויזיה

מאמר זה מדבר על החשיבות של מומחה להתקנת טלוויזיה להתקין את הטלוויזיה שלך. זה גם דן בכמה מהבעיות הנפוצות ביותר שמגיעות עם התקנת מערכת בידור.

קריאת מאמר זה לפני רכישת טלוויזיה יכולה לחסוך ממך כל פספוס ולמנוע אפילו יותר כאבי ראש.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים היכן למקם טלוויזיה. האם אתה רוצה את הטלוויזיה שלך קרוב לחלון או בחדר בגודל בינוני? לכמה אור וקול חשוף החדר?

כשזה מגיע לתליית טלוויזיות על קירות, ישנן שתי דרכים שונות להתקנה - תלוי באיזה סוג קיר הטלוויזיה עומדת. דרך אחת היא התקנה באמצעות קיר גבס, הדרך השנייה היא התקנה באמצעות Sheetrock או גבס.

לרוב, לאנשים שהולכים לחנות וקונים טלוויזיה יש רעיון כלשהו בראש היכן הם הולכים לתלות אותה. עם זאת, אם אינך בטוח לאיזה סוג התקנה הטלוויזיה שלך צריכה להיכנס ואתה רק רוצה שמישהו אחר יעשה זאת עבורך, רוב המתקינים המקצועיים יגבו עמלה כבדה.

כאן נכנסים לתמונה שירותי תלייה מקצועיים. הם יכולים לספק את כל הציוד והידע הדרושים כדי להתקין טלוויזיה על קיר גבס בקלות.

שירותי תלייה מקצועיים נותנים מענה קל לכל מי שלא רוצה לקחת על עצמו את הטרחה של תליית הטלוויזיה שלו.

תפריט נגישות אתר